Google Chrome - גוגל כרום דפדפן בהתאמה אישית - כדאי לנסות או שעדיף לוותר?
google chrome - גוגל כרום דפדפן בהתאמה אישית
x
דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
טקסט
סגור

מלא פרטים ותתחיל לטפס בתוצאות
03-5446364
מחירון אחסון אתרים
כללי SEO
 המדריך המלא לטאמבלר...
 גוגל פנדה Google Panda - איכות...
 המדריך המלא לוורדפרס בעברית...
 ארנק דיגיטלי או אלקטרוני - בקר...
 אנחנו איתך מהתחלה כל הדרך להצל...
 מערכת הפעלה Windows Phone...
 הכירו את גרף המידע של גוגל...
 חברתי וחשוב לך: מדריך גוגל+...
 הכרות עם רשתות חברתיות באינטרנ...
 אפליקציית ניווט שחוסכת זמן וכס...
 הטבלה המחזורית של עולם ה-SEO: ...
 רוצה לעבוד מהבית, לכתוב ולהרוו...
 המדריך המלא למתחילים: PHP...
 דברים שחשוב להגיד לך בקול רם...
 כתיבת תוכן מאלף ועד ת'...
 בניית אתר סלולרי - המדריך המלא...
 מה כבר ביקשתי, אחסון אתרים איכ...
 המדריך המלא למתחילים: ASP ...
 Windows 8 - מדריך למשתמש...
 מדריך יוטיוב למתקדמים - לככב ב...
 רוצה ללמוד לנהל ערוץ יוטיוב מצ...
 מדריך קניית דומיין ישראלי חדש ...
 אינסטגרם - שיתוף תמונות מהיר ו...
 13 דרכים למתג את העסק שלך בטוו...
 מדריך טוויטר למתחילים...
 לכתוב תוכן בעל ערך מוסף ולא ''...
 הכלי למנהלי אתרים מעדכן Online...
 בעל אתר: אסור לך לפספס את ה-Re...
 Graph Search או גרף החיפוש של ...
 הדרך שלך להשיג קישורים סופר אי...
 איך בודקים מהן הסיבות לירידה ב...
 סין מעצמה (גם) בסלולר ובסמרטפו...
 סירי כבר לא מחפשת רק לפי גוגל...

google chrome - גוגל כרום דפדפן בהתאמה אישית

Hebrew

עכשיו גם לגוגל יש דפדפן פרטי העונה לשם: כרום

אחת לכמה חודשים, חברת גוגל שמחה להכריז על כניסתנו לעידן חדש בעולם האינטרנט, בו כמובן נושאת דגל החדשנות היא לא אחרת מאשר ענקית האינטרנט בכבודה ובעצמה.

ביקורות רבות נשמעו ביום בו שחררה החברה את הדפדפן החדש כרום, לאוויר העולם, העובדה ש –
Chrome אינו מציע אף יתרון משמעותי על פני הדפדפנים המתחרים, מותירה אותנו עם סימן שאלה גדול מאוד, מדוע לחברה להשקיע משאבים בלתי מבוטלים בפיתוח דפדפן, אשר בגרסתו הנוכחית בכל אופן, לא יוכל להתחרות באקספלורר או בפיירפוקס?

הדפדפן החדש של גוגל הוא רק חוליה קטנה בשרשרת ארוכה של פיתוחים "מרעישים" שלא באמת מחדשים משהו. אין אלא לומר ששוב, בפעם המי-יודע-כמה, הצליחה החברה הזו באמצעות יחסי ציבור מעולים ליצור באזז מכלום ולכבוש 2.8% משוק הדפדפנים כבר ביום שאחרי ההשקה.

הדפדפן החדש אולי לא יוכל להתחרות באקספלורר, אך הוא יוכל להעניק העדפה לשירותים אחרים של גוגל ובכך להקשות ניסיונותיה של מיקרוסופט לנגוס בנתח השוק שלה.

גוגל מצליחה לעטוף את המשתמש בישומי אינטרנט ומחשב שלאט לאט נותנים מענה מלא לכל צרכיו, ארגון מסמכים, דוא"ל, שירותים תומכי מסחר אלקטרוני, סטטיסטיקות לבעלי אתרים (גוגל אנליטיקס), מנוע חיפוש מתקדם ועוד.

כאשר גולת הכותרת היא שכבר היום אם נשאיר את המחשבים בארון ונעבור לשימוש בטלפונים חכמים עם אינטרנט סלולארי, גוגל תוכל לאפשר לנו להשתמש בשירותיה בכל צעד וכל תנועה. חבילת שירותים אינטרנטיים חינמיים לחלוטין – האמנם?

האסטרטגיה מאחורי פיתוח הדפדפן החדש של גוגל - Chrome

ההצהרה הרשמית, היא שפיתוח הדפדפן החדש נועד למנוע ממיקרוסופט להמשיך ולנגוס בנתח השוק של גוגל, תוך שימוש בדפדפן ככלי להעניק עדיפות לשירותים שמציעה החברה. למי שהספיק לשכוח, מיקרוסופט נקטה באסטרטגיה דומה בשלהי שנות התשעים, בעיצומה של מלחמת הדפדפנים בין האינטרנט אקספלורר של מיקרוסופט, לבין דפדפן נטסקייפ.

מיקרוסופט ניצלה אז את מערכות ההפעלה שלה ככלי להגדלת נתח השוק של דפדפן אקספלורר. אינטרנט אקספלורר הפך לברירת המחדל של כל משתמש שהפעיל מערכת הפעלה מסוג חלונות (windows) של מיקרוסופט.

יתרה מכך, הדפדפן שולב באופן כה עמוק בתוך מערכת ההפעלה, שלא ניתן היה כלל להסירו. בנוסף, על פי התביעות שהוגשו כנגדה, מיקרוסופט רכשה והפיצה כלים לבניית אתרים שהתאימו אך ורק לדפדפני אינטרנט אקספלורר.

מה שבכירי גוגל לא מציינים בפרוש בפני התקשורת, הוא כי שימוש בדפדפן כרום יאפשר לגוגל לאסוף עוד ועוד מידע על העדפותיהם והרגלי הגלישה של המשתמשים. אם עד היום, יכלה החברה לעקוב אחר העדפות החיפוש שלכם, אז באמצעות הדפדפן היא תוכל לאסוף מידע רב אודות כל כתובת URL בה ביקרתם ולמעשה, לעקוב אחר כמעט כל פעולה המתבצעת באמצעות הדפדפן.

זה לא סוד שחברת גוגל, המפעילה את מנוע החיפוש הגדול בעולם, קוצרת את עיקר רווחיה מתחום הפרסום המקוון. בכדי להגדיל את רווחיה עוד ועוד, עליה לפעול בשני כיוונים עיקריים – הגברת השימוש במנוע החיפוש גוגל ושיפור מתמיד של השירות הניתן לאלה מאיתנו שמשקיעים כסף באפשרויות פרסום באינטרנט.

מידע מדויק על הרגלי גלישה והעדפותיהם של המשתמשים יאפשר שיפור והתאמה של תוצאות החיפוש לצרכיו והעדפותיו של כל משתמש ולא פחות חשוב מכך – התאמת מודעות פרסומיות מדויקת יותר.

דפדפן כרום ישפיע על סדר תוצאות החיפוש

ניתן לקבוע כי כבר כיום יודע גוגל לדרג אתרים בתוצאות החיפוש בין אשר בהשפעתם ולפי הרגלי החיפוש של המשתמשים במנוע החיפוש, מידע שמצטבר משימוש בסרגלי הכלים ובתוכנות חינמיות נוספות פרי יצירתם של המהנדסים.

ניתן לשער כי ככל שהכלים שיש בידי גוגל, בבואה לבדוק ולהעריך את איכותו של האתר על פי תנועת הגולשים בו יהיו מדויקים יותר, כך השפעת תנועת הגולשים על מיקומו של אתר בתוצאות החיפוש תלך ותגדל.

מנועי חיפוש ובפרט גוגל ישאפו תמיד להעניק למשתמש את תוצאות החיפוש הרלוונטיות והאיכותיות ביותר, הדפדפן החדש, גוגל כרום, יהיה כלי נהדר לבדיקת איכותם של אתרים על פי תנועת הגולשים בהם. מה זה אומר? אין בכלל ספק כי תוצאות החיפוש בגוגל יושפעו וישתנו לפי נתונים שיאספו על ידי הדפדפן החדש.

גוגל כרום הנו דפדפן מהיר להורדה, קל להתקנה מותאמת אישית (כל אחד והעדפות שלו...) וככל הנראה גם מהיר יחסית, בעת השימוש באינטרנט. מומלץ לקרוא בהקפדה את תנאי השימוש בדפדפן, קודם להורדה, התקנה ושימוש בו.

בכל זאת רוצים לנסות את גוגל כרום?
ליחצו כאן להורדת הדפדפן:הורדת כרום

קיראו עוד בנושא:
Firefox...
יותר ויותר גולשים בכל העולם עוברים לעשות שימוש בדפדפן הקוד הפתוח Firefox. האם הא...קרא עוד
Windows 8...
Windows 8 - המדריך המלא למשתמש במערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט......קרא עוד
תאריך: 15/06/2011 16:26
ליחצו כאן להוספת תגובה
סגור



סגור