פייסבוק והתדמית העסקית שלך ברשתות החברתיות
פייסבוק והתדמית העסקית שלך ברשתות החברתיות - SEOweb קידום אתרים וניהול תדמית ברשתות חברתיות...
פייסבוק והתדמית העסקית שלך ברשתות החברתיות



03-5446364



פייסבוק והתדמית העסקית שלך ברשת

Hebrew

אם עד לא מזמן עוד ניסינו להחדיר לתודעה כי כל בעל עסק חייב להפעיל אתר אינטרנט, מכיוון ש"אי אפשר בלי זה בעולם שלנו", אנחנו יכולים לנוח. כעת, מעטים העסקים שעוד לא קלטו את זה. ואלו שלא, אולי נמצאים בדור אחר ופונים לקהל יעד אחר.

אבל כעת כבר ברור כי המנוחה לא תאריך ימים - והנה שוב כולם צועדים במארש מהפכות אל המטרה הבאה – הרשתות החברתיות.

רגע, רגע, מהן רשתות חברתיות?

מכירים את פייסבוק? טוויטר? קפה דה-מארקר? אז אתם כבר יודעים על מה מדובר. רשת חברתית זהו אתר אינטרנט אשר בו מתגבשת קהילה מסוימת אשר חולקת מכנה משותף. באמצעות הפעילות ברשת החברים בה יכולים לשתף מידע – החל בתמונות, דרך קישורים לכתבות מעניינות ועד קניות משותפות. הכוח של הרשת החברתית הוא עצום.

רק אתמול נסגר סוף סוף העמוד בפייסבוק הקורא לאיתיפאדה שלישית. השר יולי אדלשיין התערב ופנה בפניה אישית אל מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג.

הוא ציין כי "לפייסבוק יש כוח חברתי עצום", ועוד ציין כי יש לדעת לנתבו אל האפיקים הנכונים. הדוגמה הזו מראה לנו כי כוח פוליטי חברתי יכול להיות מתורגם ל"לייק" (אייקון פשוט ותמציתי – שאומר "חיבבתי") גדול.

רשתות חברתית פייסבוק והעסק שלך

סוד הקסם הוא כיצד לרתום את הכוח העולה של הרשתות החברתיות לטובת העסק שלך. בין אם אתה מוכר חגורות, אוכל לבעלי חיים, או שירותי הסרת שיער, אתה יכול להיות בטוח שאם זה מענין אותך, זה גם יעניין עוד כמה וכמה אנשים ברשת.

איך אנחנו יודעים? קחו סיפור לדוגמה: בימים שנראה שכולם מחפשים במה להאמין, ונשארו אולי שניים-שלושה שלא, קמה לה "כנסיה" בשם The Church of the Flying Spaghetti Monster, אשר רבבות "מאמינים" ברחבי העולם מצטרפים אליה. אתאיסטים? חובבי מוזרויות?

מה שחשוב הוא, שהם מצאו מכנה משותף. ואם "כנסית מפלצת הספגטי המעופפת" מצליחה לאחד בין אנשים, תחשוב מה יכול לקרות אם תפתח עמוד לעסק שלך, ותמנף אותו בחוכמה.

אם פעם בפייסבוק כל שניים וחצי אנשים היו פותחים קבוצה (Group) יחד, כיום כבר ברור שקבוצות הן לא דרך לשיווק רשתי. הדרך לעשות זאת נכון הינה דרך עמוד (Page). בעמוד העסקי שלך אתה יכול לתת לעדכן את קהל הלקוחות הקבוע במידע רלוונטי עבורם, ויותר מכך, לאתר לקוחות חדשים.

אתה יכול לספר על מבצעים, לתת הנחות, להעלות תמונות, להזמין לאירועים מיוחדים, ולגרום לחברים בעמוד את התחושה שהם חלק ממשהו. שזה, בינינו, אחד הדברים החשובים ביותר בשיווק. 

ככל שתיטיב ליצור את התדמית של העסק שלך בפייסבוק, כך ירבו האוהדים (אותם אנשים אשר עשו "לייק" לעמוד שלך, ובכך בעצם נשארים מעודכנים בקורות העסק). בסופו של דבר – הקיום בפייסבוק הוא אבן בניין לקיום עסקי רציני. הוא מאפשר לך לשמר לקוחות קיימים, להוסיף חדשים ולשמור את האצבע על הדופק.

חשוב מאוד ליצור תדמית עסקית מתוכננת היטב – אפילו אם היא אמורה להיות קלילה (למשל עבור עמוד של ביגוד אורבני כמו נו-פיר), או לחלופין רצינית (עבור משרד עורכי דין) – הכל עניין של איך אתה בוחר להציג את זה.

כאן אנחנו נכנסים לתמונה. אנחנו יודעים לעשות את כל הדברים שציינו לעיל הכי טוב שיש. אם אתה מעוניין לדעת עוד על איך שומרים על קיום משמעותי ברשת, בדגש על רשתות חברתיות, צור איתנו קשר!

Seoweb: קידום, מיקום, קיום

חייגו לפרטים: 03-5446364
 

תאריך: 19/06/2011 12:11    מחבר:


רוצה לדעת יותר? פנה אלינו כבר עכשיו >