קופירייטינג | קופירייטר מקצועי לאתר שלך
רשת קידום אתרים באינטרנט מציעה - תוכן שיווקי שמוכר יותר, קופירייטינג מקצועי!
קופירייטינג | קופירייטר מקצועי לאתר שלך



03-5446364



תוכן שיווקי שמוכר יותר - קופירייטינג מקצועי!

Hebrew

פנייה אל קופירייטר מקצועי עושה את ההבדל!

השלב המכונן בו מתהוות מילים כתובות מתוך בליל מחשבות ורעיונות, הוא תמצית היצירה. כתיבה לכשעצמה נועדה להעביר מסר. קופירייטינג מטרתו להניע. אומנות הקופירייטינג עושה שימוש במילים שאמורות לפעול על מכלול החושים האנושיים ובסופו של דבר לגרום לתוצאה שיכולה להיות גם בחירת ראש ממשלה וגם רכישת משחת שיניים.

קופירייטר מקצועי אמור לפעול בכמה חזיתות ולהכיר מגוון רב של התנהגויות, תחושות, רגשות. מעבר לנחיצות בהכרת השפה על בוריה, ושריון קבוע של אוצר מילים עשיר. הקופירייטר אמור להיות בעצם פסיכולוג.

הוא אמור לתחזק אינטליגנציה רגשית גבוהה, חושים חדים, היכרות מעמיקה עם נפש האדם. ויחד עם יכולת מילולית גבוהה לעשות מניפולציה מתוחכמת על הלקוח הפוטנציאלי, להכניס אותו לאוירה שמראש תוכננה כמתאימה לרגע המכריע בו יקבל את ההחלטה.קופירייטינג, תוכן שיווקי

קופירייטר אמור לעשות עבודת הכנה בשלוש מישורים: המישור הראשוני והבסיסי, זיהוי המטרה. ישנם היום כלים סטטיסטים רבי עוצמה האמורים לפלח מטרות וקהלי יעד.

אך האמת שקופירייטר טוב לא בהכרח זקוק להם. תחושותיו מכוונות אותו לעבר היעד ומתוך המוצר הוא מזהה את המשתמש הפוטנציאלי.

המישור השני והחשוב הוא ניתוח מעמיק של צורת החשיבה של אותו קהל יעד, שהרי ילדים לא חושבים כמו נערים ובגירים, ודתיים לא כמו חילוניים. מחקר על צורת התגובה של אותו קהל ובעיקר מה גורם לו להגיב.

המישור האחרון בעבודת הקופירייטר לאחר שזיהה את המטרה והבין את אופן ומניעי התגובה שלו. הוא ניתוח המוצר שאותו הוא מוכר. תועלת מול מוצרים מתחרים, כיצד מוצר זה בדווקא אמור לשרת את קהל היעד הספציפי.

לאחר שהסתיים המיני מחקר שיכול להיות ארוך ומייגע מגיע שלב הדיג. איזו תולעת תערב לחיכו של הדג שממש לא מתחשק לו לצאת מהמים. מהו הפיתוי האולטימטיבי שיוביל אותו בעצימת עיניים למוצר הנכסף וזאת מבלי להרגיש מרומה.

החיבור הזה הוא מלאכת המחשבת של קופירייטינג, ברירת המילים, המשפטים, הניואנסים המשפיעים ביותר על קהל היעד ושילובם למסר שיוצר אוירה. שנותן הבטחה, שמגשים איזשהו חלום ישן.

המגמה השולטת כיום היא מסרים קצרים ומתוחכמים. במודעות פרסום רבות ניתן לראות את הסלוגן שעליו עמלו שעות יושב בקרן זוית באותיות קטנות, זאת בזמן שהמוצר עצמו מקבל עוצמה גרפית באופן כמעט לא פרופורציונלי למסר. וזו מהותו של המסר הפרסומי בקופירייטינג, הוא איננו משתלט על המודעה וגורם להרגשה הלא נעימה שמישהו כאן שוטף את המוח. הוא נאמר מהצד בדרך אגב, כאדם חכם היושב בפינה ומשחרר את הברקותיו בשקט ובבטחה.

אם נעשתה עבודת קופירייטינג טובה, הרי שעוצמת המסר תקלט גם בקטנות האותיות. בשילוב עם האוירה הויזואלית הנכונה נוצרת העוצמה של הפרסום.

לעיתים המסר הכתוב מהווה את רוב רובה של הפרסומת כמו בשלטי רחוב. קופירייטינג משובח אמור לתת את הדעת למהירות המכונית החולפת ולתגובה הבלתי מודעת של הלקוח הפוטנציאלי למלל שראה בחטף.

ברוב המקרים, ההנעה לפעולה היא תהליך מובנה. אך אם נוצרה האוירה הנכונה, נעשה שימוש נכון והוגן במילים  ובצירופם. נבנית התדמית כמו אהבה שמתפתחת באופן הדרגתי. הרגע בו ירכש המוצר ויועדף על מתחריו, או הרגע בה יוטל לקלפי פתק של מועמד זה ולא אחר. היא התוצאה של החיזור הקופרייטרי המודע והמכוון.

חברות, ארגונים , מוסדות פוליטיים, כל מי שצריך את רכישת לבם של קהלי יעד שונים והנעתם למטרה מסוימת, ולא משנה אם היא שופינג או צדק חברתי. זקוקים למי שיעשה עבורם ניתוח מעמיק, שיהיה בעל סל של אינטליגנציה מכל הסוגים. שתהיה בו אהבה לשפה ולמילותיה. הם זקוקים לקופירייטר טוב שיעטוף  את המוצר שלהם בצלופן המתאים ויגיש להם את הלקוח על מגש של זהב.

הגיע הזמן לשדרג את התוכן באתר שלך!

לקבלת מידע בנושא קופירייטינג באינטרנט או כתיבה שיווקית בכלל: לחץ כאן

לקריאה נוספת: החלפת קישורים

קופירייטינג
תאריך: 15/06/2011 15:10    מחבר:


רוצה לדעת יותר? פנה אלינו כבר עכשיו >