יותר תנועה באתר שלך = קידום בתוצאות של מנועי חיפוש
בכל עמוד באתר צריך להיות קישור לעמוד הראשי ובעמודי מסחר, חייב להיות קישור בולט אל עמוד הנחיתה – שם יוכל הגולש לבצע רכישה ולהזמין את המוצר שלך.
אתרי תוכן צריכים לדאוג לבניית קישורים בין מאמרים ונושאים העוסקים בתחומים קרובים, על ידי קישור בין מילים מקבילות בגוף התוכן. לדוגמא: המילה מקשרת אל עמוד הבית של SEOweb שנושאו הנו "קידום אתרים".
מומלץ מאד להקפיד על תכנון מערך קישורים שיעניין את הגולש וינחה את דרכו באתר בצורה הגיונית ומסקרנת. שווה להשקיע בכך זמן מחשבה, שכן הדבר עשוי לתרום רבות לכל אתר, מכל סוג ובכל תחום.
יציבות הנה מרכיב בעל משמעות באיכותו של קישור ולכן רצוי שלא לשנות את מיקומם של הקישורים, אלא אם כן אין ברירה אחרת. קישור ותיק הוא קישור איכותי - זוהי הצבעת אמון לאורך זמן.
היכולת לקשר בין עמודי תוכן שונים באינטרנט הנה יתרון גדול, לכן חשוב להשתמש ולנצל את היתרון הזה באתר שלך.
לכל אתר יש תפריט המקשר אל האזורים העיקריים שבו ובחלק מהאתרים ישנו גם תפריט משנה, המופיע רק באזור ספציפי באתר ומקשר אל עמודי משנה נוספים העוסקים באותו נושא ספציפי.
בכל מקרה, ככל שתבנה מערך קישורים פנימיים ממוקד יותר, כך תשפר את הסיכוי שקישורים אלה יהיו שימושיים – והגולשים אכן ישתמשו בהם. זהו טיפ קטן שכדאי ליישם לצורך הגדלת התנועה באתר שלך.