קידום אתרים של עורכי דין ופרסום מקצועי - ניהול השיווק הדיגיטלי
הכירו את הדרכים האפקטיביות והמשתלמות לקידום ופרסום משרד עורכי דין ברשת האינטרנט...
קידום אתרים של עורכי דין ופרסום מקצועי - ניהול השיווק הדיגיטלי



03-5446364



ניהול השיווק הדיגיטלי לעורכי דין שרוצים להצליח

Hebrew

עורכי דין פועלים בשוק מקוון אולטרה תחרותי וכדי להצליח להתבלט, להשיג פניות חדשות ולהגדיל את מעגל הלקוחות וההכנסות, אין להם יותר מידי ברירות, אלא לפרסם את עצמם.

האינטרנט הוכח זה מכבר כפלטפורמה היעילה והמשתלמת ביותר לקידום ופרסום ולאור הנתונים שמראים ש-98% מהישראלים גולשים באינטרנט פעם ביום וזאת למשך זמן של לא פחות משעתיים, סביר מאוד להניח שנתח נכבד מהלקוחות הפוטנציאליים שלך שוהים שם.

בסקירה החשובה שלפניך נציג תשובות לכל השאלות שמעניינות עורכי דין שרוצים לפרסם באינטרנט או יותר נכון, לפרסם והצליח.

כמו כן, נסביר על החשיבות של פרסום באינטרנט לעורכי דין, על אפשרויות הפרסום הקיימות, על הסיבות שבגינן הקידום בתחום המשפט נתפס והנו יקר, על האסור והמותר כשמפרסמים עו"ד באינטרנט וכמובן, כיצד ניתן להשיג תוצאות איכותיות בכל תקציב ולאורך זמן.

קידום ופרסום הכרחיים להצלחה של עורך הדין

כפי שכבר הוזכר לעיל, הסיבה הראשונה שבגינה חייבים לפרסם באינטרנט, קשורה לנוכחות המסיבית של הגולשים ברשת. האינטרנט הוא המקום הראשון שבו אנשים מקבלים מענה לכל השאלות שמעסיקות אותם. אפילו אתה, כדי לקבל תשובה לשאלה שלך, חיפשת באינטרנט והגעת לכאן.

סביר להניח שלפני שהגעת לעמוד הזה, נכנסת לגוגל, הקלדת את השאלה ומצאת את המאמר שאתה קורא ממש עכשיו ברגעים אלו או שקולגה שיתף קישור בקבוצת ווטסאפ, בפייסבוק או בכל פלטפורמה אחרת.

הלקוחות הפוטנציאליים שלך, בדיוק כמוך, מחפשים תשובות ברשת ואם הם יזדקקו לשירותיו של עורך דין בתחום ההתמחות שלך, רוב הסיכויים שהם יעשו את סקר השוק שלהם כאן - באינטרנט.

אחרי שהסכמנו על כך שקהל היעד שאליו אתה פונה נמצא באינטרנט, כדאי לדבר על התחרות העסקית בין עורכי הדין. בכל חודש מפרסמים את עצמם באינטרנט עשרות אלפי עורכי דין וכולם מחכים לקבל פניות של לקוחות פוטנציאליים.

התחרות על ליבו וכיסו של הלקוח שמחפש שירותים משפטיים באינטרנט היא גדולה ולאף אחד מן הצדדים אין יותר מידי זמן להתמהמה.

גולש שמחפש את הביטוי "עורך דין גירושין" או "עורך דין דיני עבודה" רואה את התוצאות שמופיעות בעמוד הראשון של גוגל או לחלופין בפייסבוק, עושה כמה שיחות טלפון וקובע פגישה כדי לסגור ולצאת לדרך.

עם כל הכבוד להמלצות שיש עליך מפה לאוזן, זה לגמרי לא מספיק וכדי להצליח לסגור עסקאות רבות מידי חודש ולהגדיל את מעגל לקוחותיך, אתה מוכרח לקדם את האתר שלך ולפרסם את המשרד שלך בעיקר ברשת האינטרנט.

כל עורך דין שמפרסם באינטרנט באופן מקצועי וראוי יוכל לומר לך שהשיווק באינטרנט סייע לו להגדיל משמעותית את כמות הפניות ולהגיע ללקוחות חדשים.

הלקוח הפוטנציאלי שלך חשוף בכל רגע נתון לכמות אדירה של אפשרויות וגירויים ואם השם שלך לא יתנוסס בין כל עורכי הדין שמפרסמים את עצמם, פשוט אין לך סיכוי ליהנות מפניות מקוונות.

לכן, לא משנה אם אתה עורך דין צעיר בתחילת דרכך ומרגיש שהגיע הזמן לצאת לדרך עצמאית, או אם כבר יש לך משרד ותיק ומוכר, אתה חייב לקדם, למתג ולפרסם את המשרד שלך ברשת האינטרנט על מנת לבסס נוכחות אינטרנטית חזקה, ייחודית וחיובית.

זו הדרך היעילה ביותר לבנות תדמית עסקית מרשימה, לבלוט, להגיע ללקוחות חדשים ולהגדיל הכנסות.

אילו אפשרויות פרסום קיימות?

יש הרבה אפשרויות פרסום באינטרנט, אך לא כולן מתאימות לעורכי דין ויתרה מכך, לא כולן משתלמות. החוכמה היא להכיר את כל האופציות שעומדות בפניך, להבין מה המטרות שלשמן אתה מפרסם ולבחור את זירות הפרסום הרלוונטיות ביותר עבורך.

זכור שעליך לפרסם לפי כללי לשכת עורכי הדין לפרסום וכמו כן, בהתאם למדיניות של כל פלטפורמה שבה אתה מפרסם.

קידום אתר

הידוע גם בשמו המקצועי SEO ומציע לשפר כל העת את המיקומים של עמודי האתר שלך בתוצאות החיפוש של גוגל.

המטרה הנה להגיע עם כמה שיותר תוצאות לעמוד הראשון בגוגל, כאשר גולשים מחפשים ביטויי חיפוש הרלוונטיים לתחום העיסוק שלך. קידום אתרים אורגני הוא מנוף הצמיחה היעיל והאפקטיבי ביותר עבור עורכי דין ובלעדיו לא ניתן ליהנות ממיתוג עסקי ומתוצאות לאורך זמן.

פרסום בגוגל

בכל חודש יש בישראל מעל 350,000 חיפושים בגוגל אחר שירותים משפטיים. מדובר על מספר עצום של לקוחות פוטנציאליים שמחפשים מענה לצרכים המשפטיים שלהם בגוגל.

על כן, אם תשכיל לפרסם את העסק שלך שם, אתה מגדיל את הסיכויים שאותם לקוחות פוטנציאליים יחשפו למודעות שלך בתוצאות החיפוש, ילחצו, יגיעו לעמוד הנחיתה שלך ואם פעלת בצורה מקצועית דיו - יבחרו לפנות אליך.

פרסום בפייסבוק

כתיבת פוסטים בעמוד העסקי בפייסבוק והפצתם בתשלום מסייעת לעורך הדין לתקשר עם הלקוחות בגובה העיניים, להעביר מסרים חברתיים וליצור אינטראקציה חיובית.

ככל שקמפיין הפרסום שלך בפייסבוק יהיה יותר מרשים, מעניין, אמין, מקצועי ועדכני, כך תצליח לזכות בחשיפה רחבה, לייקים, תגובות, פניות ועוקבים חדשים בעלויות שפויות.

נדגיש, שמומלץ מאוד לקשר את הפוסטים שאתה מעלה לנושאים אקטואליים כמו פסיקות חדשות, ידיעות משפטיות ותביעות של המשרד שלך שהצליחו ובכל אופן, להקפיד על טרגוט מדויק של קהל היעד.

פרסום תוכן ממומן

כתיבת מאמרים מקצועיים בתחום התמחותך ופרסומם בצמתי המידע הרלוונטיים ברשת וביניהם פורטלים חדשותיים ואתרים מקצועיים, זו דרך מעולה לקדם את משרד עורכי הדין שלך.

באמצעות פרסום של כתבות תדמית, מאמרי דעה ומאמרים אינפורמטיביים בתחומך, תוכל לספק לגולשים מענה לסוגיות שמעניינות ומטרידות אותם וכך להצטייר כמומחה. עורך דין שיצטייר כמומחה הוא בהכרח כזה שיותר גולשים ירצו לפנות אליו כדי לצרוך את שירותיו.

קניית לידים חמים

אם אתה זקוק לפניות באופן מיידי ורוצה לקבל לידים חמים ולשלם רק על תוצאות, שווה לך לשקול לקנות לידים חמים.

הפלטפורמה של קניית לידים מאפשרת לעורך הדין להגדיר מראש מה נחשב מבחינתו ליד ולקנות חבילת לידים, כאשר האחריות על איפה לפרסם, איך ולמה מוטלת על חברת הפרסום שממנה נקנים הלידים.

מיתוג אישי ומקצועי

בניית אסטרטגיה למיתוג שם המשרד, תחום עיסוקו ושמות השותפים כמובילים בענפי המשפט הרלוונטיים. המיתוג המקצועי של המשרד והמיתוג האישי של השותפים יביאו לשיפור משמעותי באחוזי ההמרה שלך לאורך זמן. ככל שהמיתוג שלך "חזק" יותר, כך יקל עליך לסגור עסקאות ולקלוט לקוחות חדשים. מעבר לכך, באמצעות המיתוג ניתן ליצור בידול ויחודייות גם בקרב הקולגות שלך.

ניהול השיווק הדיגיטלי של עורכי דין מאתגר ויקר

התשובה לשאלה מדוע הפרסום באינטרנט לעורכי דין כל כך יקר, הנה כיוון שמדובר בתחום תחרותי במיוחד וככל שהתחרות גדולה, כך עלויות הקידום והפרסום גבוהות יותר.

בכל תחום משפטי מתחרים עשרות אלפי עורכי דין והכרישים הגדולים מוכנים להשקיע הרבה כסף כדי להתברג בראש תוצאות החיפוש של גוגל, לזכות באחוזי חשיפה גבוהים בפייסבוק ולככב עם כתבות תדמית מצוינות בפורטלים הגדולים.

השילוב בין תחרות גדולה לעובדה שיש מי שמוכן לשלם, הופכת את הפרסום בתחומי משפט רבים ומגוונים ליקר מאוד ומאתגר.

מה שכן, זה לא חייב להיות כל כך יקר ואם יודעים איך לפרסם בצורה יעילה, אפשר ליהנות מתוצאות גם בתקציב נמוך יחסית.

הפרסום באינטרנט הוא מדיד וניתן למעקב וכשאתה מקדם את האתר שלך ומפרסם באינטרנט ובכלל זאת בגוגל, בפייסבוק וגם בפורטלים או באתרים מקצועיים, תמיד יש לך אפשרות לעקוב ולנתר תוצאות וכך לשפר את הקמפיין שלך כדי למקסם את החזרי ההשקעה, ROI.

השקיפות בפרסום באינטרנט, משחקת לטובתך כמי שמפרסם בתחום המשפט שהנו תחרותי במיוחד, שכן אתה יכול לדעת בכל רגע נתון בדיוק כמה אתה מוציא ומה אתה מקבל בחזרה.

אתה זה שבוחר איפה להשקיע את הכסף, מתי וכמה ובכל אופן מומלץ לא לשים את כל הביצים בשק אחד אלא לפזר את התקציב, לבחון כמה גרסאות ולבדוק איזה קמפיין עובד טוב יותר ואיפה אתה משיג פניות איכותיות בעלויות נמוכות.

במקומות הרווחיים יותר שבהם החזרי ההשקעה טובים רצוי להגדיל את התקציב ולעומת זאת, בפלטפורמות לפרסום שאתה מוציא יותר ממה שאתה מכניס, כדאי לבצע שינויים או לחלופין פשוט להקפיא את הקמפיין.

אמנם יש הרבה עורכי דין שמפרסמים, אבל אם יודעים לפרסם בשיטות שבאמת עובדות, יש מקום לכולם. דוגמא טובה לכך ניתן לראות דרך הפרסום בגוגל.

תאר לעצמך כמה עורכי דין רוצים להתחרות בגוגל על הביטוי "דיני עבודה" ותבין מדוע יקר לפרסם בביטוי הזה. עכשיו תחשוב שוב, מה יקרה אם נניח תבחר למקד את הפרסום ולהתחרות עם עורכי דין בליגה שלך?

למשל, אם תמקד את הפרסום גיאוגרפית ותפרסם בגוגל תחת הביטוי "דיני עבודה" רק לתושבי אזור המשרד שלך או אם תמקד את הפרסום לנושא ספציפי, למשל "פיטורי עובדת בהריון". ככל שתנסה לקדם את עצמך תחת ביטויי חיפוש ממוקדים יותר, כך התחרות תקטן ובהתאמה גם הפרסום יהיה אפקטיבי יותר ובעלויות הגיוניות.

האפשרויות אין סופיות והוכחנו מזמן שאפשר להביא תוצאות מפרסום כמעט בכל תחום משפטי, גם בתקציבים הגיוניים.

זה אולי אומר שתצטרך לוותר על לקוחות רחוקים או על חיפושים פופולאריים, אבל בוודאות תצליח להשיג יותר פניות בנישה שבה תתמקד. ישנן דרכים מקצועיות רבות לצורך קידום אתר משפטי בתקציב מוגבל (יחסית), כמו גם לניהול קמפיין פרסומי, בכל פלטפורמה – בלי לשבור את הבנק.

מה חשוב לעשות וממה להיזהר?

שוק הקידום והפרסום ברשת האינטרנט מוצף בחברות, פרילנסרים ובוגרי קורסים שמציעים שירותי קידום אתרים ופרסום מקוון בעלויות מגוחכות ומבלי שיש להם את היכולת להביא תוצאות. עורכי דין רבים (מידי) נופלים במלכודת המחיר הנמוך ולאחר מספר חודשים מגלים שלא ראו תוצאות - בכלל.

חשוב להדגיש, שאין קיצורי דרך ואין דבר כזה לקדם אתר אינטרנט של עורך דין ב-1000 ₪ או 1500 ₪ בחודש. התחרות כל כך גדולה, שזה פשוט בלתי אפשרי לביצוע ואין דרך להצליח לספק תוצאות במחירים שכאלו.

עורכי הדין שנוכחתם בולטת ברשתות החברתיות, בגוגל ובכלל, בתודעה שלך - משקיעים הרבה מאד משאבים לאורך זמן בשביל להיות שם.

אתה מוכרח להקפיד ולשוחח עם עורכי דין אחרים, לקבל המלצות מקולגות שמקדמים את האתרים שלהם ומפרסמים ברשת ותמיד לראות דוגמאות לאתרי אינטרנט ועמודי פייסבוק משפטיים מכל ספק שירות שאיתו אתה שוקל להתקשר. זאת משום שכולם יכולים לתת לך המון מידע ולדבר יפה, אבל בסופו של יום, אין טוב יותר ממראית עין והוכחות.

נוסיף ונסביר, שעל מנת להצליח בפרסום, בהנחה שכבר מצאת חברה מקצועית ואמינה, כדאי לקחת לתשומת הלב את הנקודות החשובות הבאות:

לתכנן אסטרטגית פרסום

תכנון אסטרטגיית פרסום יסייע לך ליהנות מפרסום אפקטיבי ומדויק יותר. תגדיר מראש מטרות, יעדים ותקציב, תבין מי המתחרים בזירה שבה אתה מתמודד, מי קהל היעד שאליו אתה פונה, איפה הם שוהים ומה הדרך הטובה ביותר להעביר אליהם את המסרים הפרסומיים שלך.

זכור שאתה בוחר כמה כסף להשקיע בכל אפיק ובכל רגע נתון אתה יכול להגדיל, להקטין או להקפיא את התקציב בהתאם לצורך.

ליצור בידול ולהתבלט

כדי שהפרסום שלך יבלוט הוא חייב להיות מקורי, רלוונטי, מעניין ואטרקטיבי. תחשוב על התוכן שאתה מפרסם, על האופן שבו אתה מנגיש אותו לגולשים, על התמונות, על הצבעים ועל השילוב ביניהם.

מיתוג, גם כשמדובר על קידום אורגני וגם כשמדובר על פרסום ממומן, הוא המפתח ליצירת בידול וזו הדרך להתבלט, ללכוד את תשומת ליבם של לקוחותיך ולגרום לכך שיזהו את השם שלך עם מומחיות, או במילים אחרות – לא להיות "עוד אחד", אלא להיות ה-אחד.

למקד את הפרסום

כפי שכבר הוזכר לעיל, מיקוד מסייע להצלחת הפרסום. ככל שתעביר בפרסום מסרים ממוקדים, בהירים ומותאמים לקהל היעד, בלי ללכת סחור-סחור, כך ייטב. תפלח את המודעות בגוגל ובפייסבוק לקהל יעד רלוונטי בהיבט מיקום גאוגרפי, גילאים ותחומי עניין.

לדוגמא, אם אתה עורך דין ברעננה שמתמחה במקרקעין, תוכל להגדיר את המודעות כך שיופיעו רק לזוגות שנשואים פחות מחמש שנים, שמתעניינים בתחום הנדל"ן ושנמצאים ברדיוס של עד 10 ק"מ מרעננה.

פרסום ממוקד זול יותר ואפקטיבי יותר - תמיד.

אמינות

אף אחד לא אוהב שמשקרים לו וכשמדובר על פרסום עורכי דין, היעדר אמינות יכול לבוא לרעתך פעמיים. ראשית, משום שהטעיית הלקוח גורמת לו לפקפק בך כאיש מקצוע ושנית, משום שזה אסור על פי כללי האתיקה לפרסום של לשכת עורכי הדין.

אל תעתיק תוכן מאחרים, אל תציע שירותים או מבצעים שאתה לא יודע ולא מתכוון לתת ואל תרמה את הגולשים – הם לא טיפשים. תעביר מסרים מכובדים ומכבדים והגולשים יתייחסו אליך בהתאם.

דפי נחיתה איכותיים

קוהרנטיות בין הפרסום לבין עמוד הנחיתה שאליו הוא מפנה, חשובה מאוד. שכן, הפנייה לדפי נחיתה לא איכותיים שאינם מתקשרים לפרסום ולמסר השיווקי, מהווה הטעיה מכוונת. לקוחותייך הפוטנציאליים לא רוצים שיבזבזו להם את הזמן בפרסומים שקריים, בדיוק כמו שאתה לא רוצה שיבזבזו לך את הזמן.

חוסר קוהרנטיות בין הפרסום לבין עמוד הנחיתה אליו מפנה הפרסום יגרום לאחוזי המרה נמוכים ביותר ויתרה מכך, מעט הפניות שכן תקבל, יהיו לא רלוונטיות.

להיות אדפטיבי

ניתור תוצאות ומעקב אחר נתונים ובהתאמה ביצוע שינויים, זו הדרך ליצירת קמפיין פרסום איכותי, לא משנה באיזו פלטפורמה מדובר.

עליך להיות אדפטיבי ולבדוק כל הזמן שאתה בכיוון הנכון. קמפיין מבוקר ומותאם לשינויים הוא קמפיין אפקטיבי יותר, שכן, כמו שההופעה בבית המשפט היא דינמית, כך צריך להיות גם הפרסום שלך.

לעקוב אחרי הקמפיין

עליך לנהל את הקמפיין לאורך זמן ולא לפעול בשיטת "שגר ושכח". זאת כיוון שהאינטרנט מתעדכן כל הזמן, בכל רגע נתון יש חידושים בתחומך ואתה כעורך דין שמפרסם את עצמו ברשת, חייב להישאר חם ועדכני.

כדי לוודא שאתה במסלול הנכון ולהצליח לשפר את החזרי ההשקעה, מוכרחים לדייק את הקמפיין ולבחון כל יום מה ההתקדמות בכל אחד מאפיקי הפרסום שבהם אתה משקיע.

ניתן להשיג תוצאות איכותיות (כמעט) בכל תקציב!

מעבר לכל הנקודות שנידונו לעיל, יש עניין נוסף שחשוב להתייחס אליו כשרוצים לקדם ולפרסם עורכי דין באינטרנט והוא ההחלטה עם מי לצאת לדרך ומי יקבל את המושכות לניהול הקידום הדיגיטלי של הפירמה שלך..

אם רוצים להצליח בשוק המשפט התחרותי, חייבים לבחור נכון. בחירה בחברת קידום ופרסום וותיקה, עם ניסיון ספציפי נרחב בקידום אתרים בתחום המשפט, כזו שמכירה את עולם עורכי הדין מקרוב ויודעת מה עובד ומה לא, תאפשר לך ליהנות מהשקעה משתלמת ובטוחה.

בניית קמפיין פרסום מותאם וממוקד לצרכים שלך וכמובן, לתקציב שעומד לרשותך, פרסום בפלטפורמות יעילות ומעקב, יאפשרו לך ליהנות מתוצאות מעולות, בכל תקציב ולאורך זמן.

במקביל, קידום האתר שלך בתוצאות החיפוש של גוגל יוביל לתוצאות ויפיק עבורך פירות לטווח רחוק.

נזכיר שוב, שחשוב מאוד, לפני שתסגור עם חברת פרסום, לבקש לדבר עם עורכי דין אחרים שמקדמים את האתרים שלהם ומפרסמים אצל אותה חברה, על מנת לקבל חוות דעת אובייקטיביות.

שיחה עם עורך דין שכבר התנסה בקידום אתר ובפרסום דרך אותה חברה, תאפשר לך לקבל החלטה מושכלת ולהבין האם החברה שאליה הגעת היא המקום הנכון עבורך והאמנם יהיה חכם לתת לאותה חברה לנהל את תקציב הפרסום והנוכחות האינטרנטית שלך.

לסיכומו של עניין, הזירה המשפטית באינטרנט דורשת היכרות מעמיקה עם עולם המשפט וכדי לקדם ולפרסם עורכי דין, לא מספיק רק להבין בפרסום, אלא מוכרחים להיות מומחים בקידום אתרים ופרסום עורכי דין.

SEOweb הנה חברה המתמחה בקידום אתרים ופרסום באינטרנט עבור עורכי דין כבר מעל 19 שנים. אנו מציעים לך להיפגש, להתרשם מעבודות שלנו ולשוחח עם עשרות עורכי דין שעובדים איתנו ולא מהססים לשתף עם עורכי דין אחרים את ההצלחה שלהם.

אנו מתחייבים לפרסם ולקדם את המשרד שלך בשיטות הכי חדשות, יעילות ורווחיות, בהתחייבות חתומה לתוצאות.

פנה/י אלינו לקבלת הצעת מחיר משתלמת לפרסום עורכי דין!

תאריך: 18/06/2020 12:12    מחבר:


רוצה לדעת יותר? פנה אלינו כבר עכשיו >