סטטיסטיקה לאתרים - גוגל אנליטיקס
תוכנת הסטטיסטיקה של גוגל אנליטיקס מעניקה לך אפשרות לאסוף מידע רלוונטי אודות התנהגות הגולשים באתר שלך!
סטטיסטיקה לאתרים - גוגל אנליטיקס



03-5446364



כל השליטה באתר בידיים שלך!

Hebrew

 גוגל אנליטיקס מספקת לך נתונים בעלי ערך עצום ובחינם

במרץ 2005 רכשה גוגל את חברת התוכנה URCHIN  – חברה המפתחת ומספקת כלי ניתוח תנועה לאתרי אינטרנט. בתחילת 2006 השיקה גוגל גרסה משופרת של הכלי תחת המותג: Google Analytics

הייחוד הגדול של גוגל אנליטיקס הוא בהגדרת מטרות לאתר. ניתן להגדיר מספר מטרות (כגון רכישה, הרשמה וכדומה). המערכת מזהה מימוש של  מטרה על פי ביקור בדף סיום הרשמה או רכישה. המעקב אחר מטרות מאפשר לנתח על פי גורמים שונים את מימוש מטרות האתר.

לאחרונה השיקה גוגל את הגירסה המשופרת לאנליטיקס, העוקבת אחר תנועת הגולשים באתר ובאופן שבו הם מתקשרים איתו. גוגל אנליטיקס עוזרת לפרסם מודעות בצורה טובה יותר, מחזקת יוזמות שיווקיות, ומשפרת את הביצועים הכלליים של האתר. וחשוב מכל, היא מופצת בחינם למפרסמים, מפיצים ובעלי אתרים.

גוגל אנליטיקס - סטטיסטיקה יותר מהימנה

בעזרת התוכנה ניתן לעקוב אחר התנועה באתר על פי ציר זמן, ולהשוות בין תקופות זמן מסוימות. העיצוב הוויזואלי המתקדם של גוגל אנליטיקס עוזר לבעל האתר להבין טוב יותר את המידע הרב הדרוש לניהול האתר - נתוני רווח, ביצוע עסקאות, שערי המרה מעודכנים ונתונים אחרים. גוגל אנליטיקס, סטטיסטיקה

התוכנה אף מאפשרת לחלק את המידע על פי קטגוריות ומילות מפתח מסוימות. ומכיוון ששיתוף מידע (בתוך חברה או מול הלקוח) הוא גורם מפתח בניהול אתרים - גוגל אנליטיקס גם מאפשרת שליחת מיילים עם נתונים.

התוכנה גם תעזור לך להתמודד עם המידע הרב שהיא אוספת על האתר שלך, בעזרת טיפים, הצעות ושערי המרות עדכניים. אנליטיקס משנה את אופן הפעולה שלה בצורה אינטואיטיבית, על פי מילות המפתח המתאימות. היא מאפשרת לראות כמה פעמים התפרסמה המודעה שלך, כמה הקלקות היו על המודעה, מחיר ההקלקות, שערי המרה ועסקאות מקוונות.

פונקציות חדשות בגוגל אנליטיקס

עקב השידרוג במנוע של גוגל אנליטיקס שבוצע רק לאחרונה, נוספו מספר אופציות חדשות שעוזרות לך לנהל את האתר שלך בצורה יעילה ומקצועית אף יותר. פונקציה חדשה תאפשר לבעל האתר לעקוב אחר חיפושים המבוצעים באמצעות מנוע החיפוש הפנימי באתר שלו.

פונקציה זו תאפשר לראות מה אנשים מחפשים באתר, באילו
דפים הם מבצעים את החיפושים, ולאילו תוצאות הם פונים. בנוסף ניתן יהיה לבדוק את השפעת החיפוש על שיעורי ההמרה באתר, כמות הדפים הנצפים ועוד. את הפונקציה החדשה צריך יהיה לאפשר מתוך הגדרות הפרופיל של האתר, והתוצאות יופיעו באזור התוכן (content) של הדוחות.

פונקציה נוספת יכולה לעקוב אחר אירועים (event tracking). פעולה זו עוזרת לעקוב אחר פעילות הגולשים שאינה יוצרת דף נצפה חדש. שינוי נוסף שהכניסה גוגל לתוכנה הוא הכנסה של בדיקת בטא ליכולת המאפשרת מעקב אחר לחיצה על קישורים יוצאים מן האת (outbound links) רכלומר קישורים אל אתרים אחרים. המערכת תאפשר לבעל האתר לדעת על אילו קישורים אל אתרים אחרים לחצו הגולשים.

עושים קניות בסופר המקוון

תמיד כדאי לדעת היכן גר הלקוח הכי טוב שלך. גוגל אנליטיקס מראה את מספר הלקוחות שלך לפי אזורים, לא רק זאת היא גם תפרוס בפניך מפה גיאוגרפית שתראה עד כמה רווחי כל איזור לעסק שלך - וכל זאת כאמור, בחינם.

בנוסף לשירות החינם, גוגל אף מציעה ללקוח לשדרג את רמת הנתונים והעזרה העסקית שהוא מקבל תמורת תשלום. אם ברצונך לקבל דיווח מפורט יותר על האתר שלך, תמיכה טלפונית ומקוונת וניתוח מעמיק יותר של הנתונים כפי שמתאים לעסק שלך - גוגל מציעה לקשר אותך, תמורת סכום סמלי, לשותפים שלה ברחבי העולם שיעזרו לך באנליזות הדרושות לניהול טוב יותר של האתר והגדלת הרווח שהוא מניב.

מעניין אותך? רצה להרשם ולהוריד גוגל אנליטיקס לאתר שלך?
לחץ כאן: הטמעת גוגל אנליטיקס

תאריך: 19/06/2011 16:53    מחבר:


רוצה לדעת יותר? פנה אלינו כבר עכשיו >