כתיבה שיווקית seoweb - כתיבת תוכן שיווקי לאתרים
כתיבה שיווקית באינטרנט - ההבדל בין אתר מכירות לאתר שמוכר. לחץ כאן ותדע איך לעשות את זה!
כתיבה שיווקית seoweb - כתיבת תוכן שיווקי לאתרים



03-5446364



כתיבה שיווקית - ההבדל בין אתר מכירות לאתר שמוכר!

Hebrew

כתיבה שיווקית באינטרנט – פוטנציאל שיווקי אינסופי

רשת האינטרנט היא כלי התקשורת המתפתח ביותר בעשורים האחרונים, אשר צובר תאוצה ומבסס את מעמדו כשליט המדיה אפילו בזמן קריאת שורות אלה ממש. במרחב האינטרנטי גולשים מידי שנייה מאות מיליוני בני אדם ברחבי העולם, וכמו כל כלי תקשורת רחב תפוצה, גם האינטרנט הוא פלטפורמה רחבה אין קץ לפרסום מוצרי צריכה ושירותים.

התובנה כי כדי לשרוד בעולם המתחדש והמתעדכן תכופות של האינטרנט מבחינה פרסומית, יש לדעת כיצד לפרסם בצורה תבונית. ההבנה כי כל  המידע המצוי באינטרנט חסר פיקוח ממשי, מאפשרת לכל דיכפין לפרסם את מרכולתו לכל מי שיטה ויקרא. אך כדי לעשות כן, עליו לכתוב את תוכן פרסומיוכתיבה שיווקית באינטרנט באמצעות כתיבה שיווקית אשר תצליח למכור בסביבה בה היא מתפרסמת – הלא היא כתיבה שיווקית אינטרנטית.

כיצד כותבים תוכן שיווקי שמוכר באינטרנט?

חמשת כללי היסוד הבאים יסייעו לכם להבין כיצד כתיבה שיווקית באה לידי ביטוי בחיבור טקסט אינטרנטי. תוכלו להבין כי לפני שניגשים לעשות כן, יש ללמוד את המדיום, ולהבין כי מדובר בשוק
ער ומודע לעצמו.

הבנת המערכת – מנוע החיפוש העיקרי הקיים כיום בעולם האינטרנט הוא גוגל. גוגל הינו מנוע חיפוש רובוטי, אשר מחפש בתוך הטקסט הקיים שמות, ערכים, וקישורי קבצים. ככל שתטיבו להבין כיצד פועל מנוע החיפוש כך תוכלו להביא את התוכן שלכם למקום עדיף ברשימת ערכי החיפוש שלו. המשמעות של הופעת שם הערך שלכם בראש רשימת החיפוש של גוגל בעלת ערך כלכלי חסר תקנה.

פנייה לקהל היעד – הכירו את פרופיל הגולשים לאתרים בהם יתפרסם התוכן אותו אתם מבקשים לפרסם. כתיבה שיווקית נכונה תפנה אל הקורא מתוך הטקסט, ככל שתכתבו בצורה יותר ממוקדת, כך ירגיש הקורא כי מדברים אליו – והפרסום יהפוך ליותר רלוונטי.

שימוש בשאלות רטוריות – שיטת פרסום השאולה מעולם הפרסום החזותי הישן – ככל שתרבו להשתמש בשאלות רטוריות שהתשובה עליהן היא "כן", כך קהל היעד שלכם יזדהה עם המוצר, ועם התוכן אותו אתם משווקים. כתיבה שיווקית איכותית תגרום לגולש להבין כי יש לו צורך במוצר המפורסם.

כתיבה קצרה, ממצה וידידותית – ככל שתרבו במילים כך תאבדו קוראים. כתיבה שיווקית צריכה להיות קצרה ותמציתית. כתבו כך שעיקרי הדברים יופיעו ככותרות משנה בולטות ומזמינות.

קישורים – השתמשו בהפניה לקישורי חוץ בתבונה. הקורא יעריך אתכם כמשווקים אמינים ורציניים, ובה בעת תוכלו להבליט את יתרון המוצר שלכם באמצעות מקורות חיצוניים.

אם כן, מבין השורות ניתן להבין כי כתיבה שיווקית באינטרנט היא מוסווית. יש להקפיד כי הטקסט עצמו יהיה אינפורמטיבי כמה שניתן, אשר יציג עובדות מהימנות ויצור יחסי אמון בין הקורא למפרסם, כך שיחשוב שיש לו עסק עם גורמים בעלי מומחיות בתחום. אך בו בזמן יש לחתור תמיד לשורה התחתונה – מהו המוצר, מה מייחד אותו וכיצד קונים אותו.

כתיבה שיווקית באינטרנט - לדרוך בין הטיפות

זכרו, הגולש אינו תמים ואינו טיפש – סף הרגישות שלו לפרסומת אשר "נדחפת" למסך המחשב שלו נמוך, והוא לא יהסס לעבור הלאה מבלי להקדיש תשומת לב לתוכן הכתוב, לכן כתיבה שיווקית היא עדינה ומרומזת. כיום קיימות חברות רבות אשר מומחיותן היא כתיבה שיווקית באינטרנט, אין ספק שבכדי להגיע לתוצאות אשר יניחו את הדעת ואת כיס המפרסם יש לשכור מישהו שמבין בתחום.

אם כן, לא די ברכישת דמיין ובניית אתר מזמין – התוכן חשוב לא פחות.  כתיבה שיווקית וקידום אתרים באינטרנט הוא מקצוע אשר זוכה לעדנה, ככל שהעולם העסקי מבין כי הקיום במרחב האינטרנטי הוא זה המקנה זכות קיום.

לפניות בנושא כתיבת תוכן שיווקי באינטרנט לחץ כאן: יצירת קשר

לקריאה נוספת לחץ כאן: תוכניות שותפים

תאריך: 19/06/2011 16:44    מחבר:


רוצה לדעת יותר? פנה אלינו כבר עכשיו >