מיתוג אישי באינטרנט - יצירת תדמית חיובית ברשת
חפש את השם שלך בגוגל, מה רואים בתוצאות ראשונות? רוצה ליצור לעצמך מיתוג אישי מוצלח? לחץ כאן
מיתוג אישי באינטרנט - יצירת תדמית חיובית ברשת



03-5446364



דואג לשם הטוב שלך? רוצה ליצור לעצמך תדמית חיובית?

Hebrew

ניהול תדמית בגוגל, קידום אתרים ומיתוג אישי

כמו רבים מלקוחותיכם הפוטנציאליים, כדאי שגם אתם, מעת לעת, תחפשו בגוגל את שימכם ואת שם החברה ותבדקו אילו תוצאות מתקבלות תחתיהם. במרבית המקרים תגלו כי ניתן ליצור אזכורים מחמיאים יותר ותוצאות חיפוש שמטיבות עם המוניטין המקצועי שלכם ותדמית החברה.

ניהול תדמית בגוגל, בשונה מהליכי קידום אתרים תחת ביטויים שמטרתם לייצר תנועת גולשים איכותית באתר, הוא תהליך שמטרתו להשפיע על תוצאות החיפוש שמתקבלות תחת שימכם או שם העסק והנו חלק בלתי נפרד ממיתוג החברה או מיתוג אישי שלכם.

חיפשתי ואין בעמוד התוצאות הראשון אזכורים שליליים, מה אתם רוצים?

אם מבחינה תדמיתית, אתה מוכן להתפשר על בינוניות, כנראה שהגעת למאמר הלא נכון. חשוב להבין שככל שמנוע החיפוש גוגל הופך לכלי שימושי יותר עבור לקוחות פוטנציאליים שמחפשים אודותיך מידע לפני פגישה, רכישה או סגירת עסקה – כך חשיבותן של תוצאות החיפוש שיתקבלו תחת שימך או שם החברה עולה.

בעמוד התוצאות הראשון יש 10 תוצאות חיפוש, אם הן מפנות לאתר החברה ולכל האינדקסים בהם נפתח עבורה כרטיס עסק, הגולש לא ימצא את המידע שחיפש ואתה לא תנצל את הפלטפורמה שניתנה לך בשביל ליצור רושם ראשוני חיובי.

ניהול תדמית ככלי שיווקי אפקטיבי

רבות דובר על שיווק באינטרנט, קיימות חברות שונות המספקות יעוץ או שירותים בתחום וכולם מבינים שרשת האינטרנט היא פלטפורמה שיווקית יעילה שמביאה תוצאות. אבל, מתי בפעם האחרונה עשיתם "בדק בית" ובחנתם לעומק את כל רכיבי התהליך שמתרחש מהרגע בו הגולש נחשף אליכם ועד לרגע בו ביצע רכישה או שכר את שירותיכם?

בכל מהלך של פרסום או שיווק באינטרנט קיימות "תחנות" רבות - חשיפה ראשונית, רושם ראשוני, הנעה לפעולה, פנייה דרך האתר, הדוא"ל או הטלפון, הצעת מחיר, השוואת מחירים, חיפוש מידע נוסף ובסופו של דבר סגירת עסקה. כמובן שאותן "תחנות" עשויות להשתנות בהתאם לאופי המוצר או השירות שאתם משווקים ואפיקי הפרסום בהם בחרתם.

אולם, אם אתם פועלים בשוק תחרותי, כמעט תמיד הלקוח יבצע השוואת מחירים, יפנה למספק ספקים ויבדוק אתכם בכל דרך אפשרית לפני ביצוע העסקה או הרכישה. אחת הדרכים שעומדות לרשותו, היא כאמור – חיפוש בגוגל. ניהול תדמית מקצועי יבטיח כי בתוצאות החיפוש הראשונות הגולש ייחשף אל כל המסרים השיווקיים שיובילו להפיכתו ללקוח.

ניהול תדמית במקרים של אזכורים שליליים

גם אם המוצר שלכם הוא המוצר הכי טוב בשוק, גם אם שירות הלקוחות מקצועי ואדיב, סביר להניח שלאורך היסטוריית קיומו של העסק נמצא לפחות לקוח אחד לא מרוצה. אם לאותו לקוח לא מרוצה יש גם חיבור אינטרנט, מוטיבציה וקצת זמן פנוי – הסבירות שתגלו תוך זמן קצר שהוא טרח "להמליץ" על הימנעות מהתקשרות איתכם בכל פורום, טוקבק או רשת חברתית, היא סבירות גבוהה.

גם אם זה פורום נידח שמבקרים בו 2 גולשים ביום, מדובר בנזק תדמיתי עצום, שלעיתים אף יפגע בתדמיתכם יותר מכתבת שער לא מחמיאה בעיתון של המדינה. את כתבת השער לרוב תמצאו יום למחרת בפחי הזבל, אך האזכור השלילי אודותיכם באינטרנט יישאר שם תמיד ואם במקרה, הוא גם עולה בין תוצאות החיפוש הראשונות תחת שימכם או שם העסק – הרי שכל מי שיחפש מידע אודותיכם ייחשף ל"המלצותיו" של אותו לקוח לא מרוצה.

אין דבר שתוכלו לעשות בכדי למחוק את האיזכור השלילי הזה מהאינדקס של גוגל, אלא אם קיימת עילה משפטית לכך ותצליחו לגרום למחיקת האיזכור.

אבל, גם אם לא, לא הכל אבוד. ניתן בהחלט לדחוק לעמודים נידחים את הביקורת השלילית שהשאיר אחריו אותו לקוח לא מרוצה. כלומר, על ידי קידום תוצאות חיפוש שמטיבות עם תדמיתכם, תחת שימכם או שם העסק, ניתן להקטין משמעותית את החשיפה לאותה ביקורת שלילית.

איך עובד ניהול תדמית באינטרנט?

ראשית, סביר להניח שיש לא מעט אזכורים חיוביים אודותיכם באתרי אינטרנט שונים, צריך רק להגדיל את החשיפה אליהם באמצעות קידומן אל ראש תוצאות החיפוש בביטויים רלוונטיים (שם העסק, שם המוצר, שימכם ושם משפחתכם). לרוב ניתן לעשות זאת על ידי בניית מערך קישורים איכותי שיפנה אל העמוד מתוך טקסט מתאים.

בהמשך, מטרתו של תהליך מיתוג אישי או ניהול תדמית באינטרנט, היא לייצר תחת שימכם או שם החברה עמוד של תוצאות חיפוש המשרתות בצורה מיטבית את צרכיכם השיווקיים והתדמיתיים.  

SEOweb – רשת קידום אתרים, פועלת בשיתוף פעולה עם מגוון אתרי אינטרנט מובילים בתחומים שונים ועם משרדי יחסי ציבור מהמובילים בארץ, במטרה לייצר עבור לקוחות החברה חשיפה אוהדת באינטרנט. רוצה לדעת עוד על ניהול תדמית ומיתוג באינטרנט?

רוצה ליצור לעצמך תדמית חיובית? מחפש מיתוג מוצלח ואפקטיבי?
פנה אלינו: יצירת קשר

תאריך: 22/06/2011 13:03    מחבר:


רוצה לדעת יותר? פנה אלינו כבר עכשיו >