מקדמי דירוג בגוגל - כללי SEO וכלים לקידום אתרים אפקטיבי
בואו לראות את הטבלה המחזורית של עולם ה-SEO ותדעו אילו פרמטרים משפיעים על קידום האתר שלכם בגוגל...
מקדמי דירוג בגוגל - כללי SEO וכלים לקידום אתרים אפקטיבי



03-5446364



כללי הזהב לקידום אתר בגוגל

Hebrew


הטבלה המחזורית של עולם ה-SEO:
כללי הזהב לקידום אתר בגוגל

הביטוי אופטימיזציה למנועי חיפוש או קידום אתרים SEO - יכול להישמע כמו אלכימיה לכל מי שאינו בקיא בתחום, אבל למעשה מדובר במדע מדויק או מאוד קרוב לכך. מנועי החיפוש מתגמלים עמודי אינטרנט שמשלבים בצורה נכונה את מקדמי הדירוג השונים.

מבנה
מ.ס - סריקה
מ.מ - מהירות
מ.כ - קרובות
קישורים
ק.א - איכות
ק.ט - טקסט מקשר
ק.כ - כמות
תגיות HTML
H.ט - טייטלים
H.ת - תיאור העמוד
H.כ - כותרות
רשתות חברתיות
ח.מ - מוניטין
ח.ש - שיתוף
פרסונליזציה
פ.מ - מדינה
פ.ל - לוקליזציה
פ.ה - הסטוריה
פ.ח - חברתיות
אמון
א.ס - סמכות
א.ו - ותק
תוכן
ת.א - איכות
ת.מ - מחקר
ת.ב - ביטויי מפתח
ת.ז - זמן
ת.ט - טריות
חסימות
ח.א - אמון
ח.פ - פרסונליזציה
הפרות
ה.ש - שער
ה.ק - קניית קישוריים
ה.ס - ספאם
הפרות
ה.ר - רזה
ה.ד - דחיסה
ה.מ - מוסתר
ה.ש - שכפול

אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד

חלק ממקדמי הדירוג משפיעים יותר מאחרים, ולכן דירגנו את מקדמי הדירוג מ-1 (החלש ביותר) עד 3 (המשפיע ביותר). אין מקדם דירוג אחד שמבטיח מיקום בראש תוצאות החיפוש.

שילוב של כמה מקדמי דירוג עיקריים ישפרו באופן משמעותי את הסיכויים שלכם להגיע לראש תוצאות החיפוש. מאידך, חסימת האתר שלכם על ידי גולשים והפרת הכללים למנהלי אתרים יפחיתו באופן משמעותי את הסיכויים שלכם להתברג בראש תוצאות החיפוש.
מקדמי דירוג בעמוד OFF-PAGE
מקדמי דירוג מחוץ לאתר OFF-PAGE
הפרות
חסימות

מקדמי דירוג בעמוד ON-PAGE נמצאים בשליטתו המלאה של מנהל האתר
תוכן
ת.א
איכות
האם עמודי האתר כתובים כהלכה ומכילים תוכן רלוונטי ומעניין?
ת.מ
מחקר
האם ביצעת מחקר שוק על מנת לדעת מה הגולשים מחפשים כאשר הם מבקשים להגיע אל התוכן באתר שלך?
ת.ב
ביטויי מפתח
האם עמודי האתר מכילים מילים וביטויים שאותם אנשים מחפשים?
ת.ז
זמן
האם הגולשים מבלים זמן בקריאת התוכן באתר או שממהרים לחזור אחורה אל מנוע החיפוש שממנו הגיעו?
ת.ט
טריות
או פרשנס. האם התוכן באתר שלך עדכני ומתעדכן? האם התוכן עוסק בנושאים "חמים"?
תגיות HTML
H.ט
טייטלים
האם תגיות HTML של הטייטלים (TITLES) בעמודי האתר מכילים ביטויי מפתח הרלוונטיים לנושא של כל עמוד?
H.ת
תיאור העמוד
האם תיאורי העמוד (DESCRIPTION) בכל אחד מעמודי האתר אכן מתארים את נושא העמוד?
H.כ
כותרות
האם אתם עושים שימוש בתגיות מתאימות לכותרות ותתי כותרות וכן שימוש בביטויי מפתח רלוונטיים בכותרות?
מבנה וארכיטקטורה
מ.ס
סריקה
האם מנועי החיפוש יכולים לסרוק בקלות את עמודי האתר שלך?
מ.מ
מהירות
האם האתר שלך נטען במהירות ומאוחסן על שרת מהיר וזמין?
מ.כ
כתובות עמודים
האם כתובות העמודים URL באתר קצרות ומכילות ביטויי מפתח רלוונטיים לנושא העמוד?

מקדמי דירוג מחוץ לאתר OFF-PAGE נמצאים בשליטתם של הגולשים, המבקרים באתר ובעלי אתרים אחרים
פרסונליזציה
פ.מ
מדינה
באיזו מדינה ממוקם הגולש שמחפש את מה שהאתר שלך מציע?
פ.ל
לוקליזציה
באיזו עיר או איזור ממוקם הגולש שמחפש את מה שהאתר שלך מציע?
פ.ה
היסטוריה
האם הגולש ביקר באתר שלך בעבר או עשה לו LIKE / +1 באופן קבוע
פ.ח
חברתיות
מה החברים של המחפש חושבים על האתר שלך?
קישורים
ק.א
איכות
האם לאתר שלך מפנים קישורים מאתרי סמכות, אתרים איכותיים ואתרים בעלי דירוגים מעולים בגוגל?
ק.ט
טקסט מקשר
האם בקישורים שמפנים לעמודי האתר שלך נעשה שימוש בביטויים (anchor) רלוונטיים שבהם היית רוצה להיות מדורג גבוה, תוך גיוון יחסי?
ק.כ
כמות
האם לעמודי האתר שלך מפנים הרבה קישורים?
רשתות חברתיות
ח.מ
מוניטין
האם גולשים בעלי מוניטין (quality) רב ברשתות חברתיות משתפים (share) בתוכן מהאתר שלך?
ח.ש
שיתוף
האם גולשים רבים (quantity) משתפים תכנים מהאתר שלך ברשתות חברתיות?
אמון
א.ס
סמכות
האם קישורים, שיתוף תכנים, אזכורים וגורמים נוספים הופכים את האתר שלך לאתר סמכותי?
א.ו
ותק
האם האתר שלך במתכונתו הנוכחית נמצא ברשת האינטרנט ברצף ומזה שנים רבות?

הפרות שיטות פעולה (ספאם) המפרות את הכללים של מנועי החיפוש ועלולות להוביל לענישה בדרך של פגיעה במיקומים של דפי האתר והסרת האתר מתוצאות החיפוש לחלוטין.
ה.ר
רזה
האם התוכן באתר רזה או רדוד או שאינו מכיל משמעות אמיתית?
ה.ד
דחיסה
האם בעמודי האתר ישנה דחיסה מוגזמת של ביטויים בהם אתם רוצים להיות מדורגים בתוצאות החיפוש?
ה.מ
מוסתר
האם באתר ישנם ביטויי מפתח מוסתרים באמצעות צבעי רקע או בשיטות אחרות על מנת להטעות את מנועי החיפוש?
ה.ש
שכפול
האם האתר שלכם מציג תוכן משוכפל, כזה המופיע כבר באתרים אחרים?
ה.ש
שער
האם האתר מציג עמוד אחד למנועי חיפוש ועמוד אחר לגולשים (עמודי שער או cloaking)?
ה.ק
קניית קישורים
האם רכשת קישורים בכסף על מנת להשיג דירוג טוב יותר במנועי החיפוש?
ה.ס
ספאם
האם יצרת קישורים רבים באמצעות שיטות ספאם כמו שתילת קישורים בבלוגים, פורומים או במקומות אחרים ברשת?

חסימות אם המחפשים חוסמים אתר, זה פוגע באמון, בתוצאות שמותאמות אישית ובדרוג הכללי במנועי החיפוש.
ח.א
אמון
האם הרבה גולשים חוסמים את האתר שלך ואינם רוצים לראותו בתוצאות החיפוש?
ח.פ
פרסונליזציה
האם גולש ספציפי חסם את האתר שלך ואינו רוצה לראותו במנועי החיפוש?

רוצה לדעת יותר? פנה אלינו כבר עכשיו >