קידום אתרים מקצועי או קידום ממומן ppc
איך אפשר לדעת מה עדיף לך? קידום אתרים מקצועי בתוצאות החיפוש או קמפיין PPC ממומן כמו אדוורדס של גוגל?
קידום אתרים מקצועי או קידום ממומן ppc



03-5446364



קידום אתרים אורגני או קידום ממומן באמצעות אדוורדס?

Hebrew

מה יותר כדאי, פרסום בתשלום או תשלום עבור קידום אתרים אורגני?

בעלי עסקים רבים מעוניינים לשווק את שירותיהם או מוצריהם באינטרנט ובמהרה מגלים כי שיווק באינטרנט מציע אפיקים רבים. מחקרים מראים כי מרבית הגולשים באינטרנט מחפשים מידע במנועי החיפוש ובעיקר ב – Google. במנוע החיפוש של גוגל קיימות שתי אפשרויות שיווק עיקריות: קידום אתרים אורגני SEO ופרסום ממומן בתוכנית ה - AdWords של גוגל. אז מה לבחור? קידום אורגני או פרסום ממומן? במאמר זה ננסה להציג את יתרונותיה של כל אחת מדרכי השיווק הללו.

יחסית לאפיקי שיווק אחרים, גם פרסום וגם קידום אתרים במנועי חיפוש, מאפשרים חשיפה גדולה בעלות נמוכה יחסית. בנוסף, שניהם, אם ינוהלו בצורה מקצועית, מבטיחים כי כל שקל שתשקיעו, יושקע בחשיפה בפני קהל יעד רלוונטי. זאת מהסיבה הפשוטה שחשיפה זו מתקבלת כתוצאה מביטויי חיפוש בהם בחרו הגולשים שללא ספק מתעניינים בתחום הפעילות של העסק או האתר שלך.

יתרונותיו של קידום אתרים אורגני

אמינות - בדומה להבדל שבין פרסום, לבין חשיפה במסגרת סיקור תקשורתי, גם כאן, ניתן למצוא הבדל בין מידת החשיבות שגולשים מייחסים למודעות פרסומיות, לעומת תוצאות החיפוש האורגניות. אנשים מוצפים במסרים פרסומיים על בסיס יום יומי והתודעה מתרגלת לסנן אותם.קידום אורגני, קידום אתרים

יותר הקלקות – מחקרי אינטרנט מלמדים כי גולשים שעושים שימוש קבוע במנועי חיפוש, לעיתים קרובות מגלים עניין רב יותר בתוצאות החיפוש האורגניות ומתעלמים מהמודעות הפרסומיות. מחקרים מראים כי רוב הגולשים מקליקים על שלושת תוצאות החיפוש האורגניות שמופיעות בראש עמוד התוצאות הראשון.

מיקוד – קידום אתרים מקצועי מבוסס על תכנון חכם ובחירת ביטויי מפתח המשרתים את מטרותיו של העסק. גולשים שיגיעו אל אתר האינטרנט שלכם דרך מנועי חיפוש, הם קהל היעד הממוקד ביותר שתוכלו לבקש, הם מראש חיפשו מידע על השירותים, או המוצרים שאתם מוכרים.

יתרונותיו של פרסום ממומן בגוגל

מיקוד – מפרסמים בגוגל יכולים לבחור מגוון ביטויי חיפוש ומודעתם תופיע בעמודי התוצאות כשגולשים יבצעו חיפוש תחת הביטויים הנבחרים. כלומר, ניתן לקבוע כי המודעה תופיע בתוצאות של חיפושים רלוונטיים בלבד ובכך לפנות לקהל יעד ממוקד.

שליטה – אינכם מתחייבים לדבר ולמעשה, תוכלו לשלוט בתקציב הפרסום שלכם בכל עת, להגביל, לשנות, להסיר ולהחזיר. בעזרתו של איש מקצוע, המכיר היטב את מערכת ה – AdWords, תוכלו לבנות קמפיין פרסום שיניב תוצאות מירביות במינימום עלות וללא כל התחייבות.

מוטה הצלחה – בשונה מכל שיטת פרסום אחרת, קמפיין PPC, הוא קמפיין פרסום המחייב אתכם בתשלום אך ורק עבור הקלקות של גולשים על מודעתכם. כלומר, אינכם משלמים עבור חשיפה, אלא עבור כניסות בפועל של גולשים לאתרכם.

תוצאות מהירות – בשונה מפעילות של קידום אתרים SEO, הדורשת פרק זמן מסוים עד שאתרכם יעלה ויופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות, קמפיין פרסום בגוגל מציע חשיפה מיידית. שניות לאחר שסיימתם לבנות קמפיין ממומן בגוגל, תוכלו לראות את המודעות לצד תוצאות החיפוש האורגניות בגוגל.

מתי לשלב בין קידום אתרים לבין פרסום בגוגל?

התשובה פשוטה מכפי שרוב אנשי השיווק באינטרנט נוטים להציג – מתי שהתקציב מאפשר זאת. כפי שוודאי הבנתם, לכל פעילות יתרונות משלה ושילוב בין השתיים יגדיל משמעותית את תנועת הגולשים באתר ויזניק את המכירות.

לעיתים יהיו ביטויים שתתקשו לקדם תחתיהם את אתרכם בתוצאות החיפוש האורגניות, בין אם בגלל שהם ביטויים תחרותיים במיוחד וקידום בהם דורש זמן ומשאבים רבים, או בגלל שאינם ביטויים מרכזיים באתר. במקרים אלו ניתן לפנות לקהל ידע רחב יותר, המבצע חיפוש תחת ביטויים אלו, באמצעות מודעות פרסומיות. בנוסף, נוכחות כפולה באותו עמוד תוצאות, תגדיל משמעותית את הסיכוי שגולש יבחר להכנס דווקא לאתר שלכם.

רשת קידום אתרים באינטרנט –
SEOweb מתמחה בקידום אתרים בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל וכן בניהול קמפיינים פרסומיים – PPC, במערכת הפרסום של גוגל אדוורדס. לקבלת פרטים נוספים, בכל שאלה ולצורך קבלת הצעת מחיר, אל תהססו לפנות אלינו. היו בטוחים כי אנו נסייע לאתר שלכם להפיק מעצמו הרבה יותר ובמקביל, נסייע לעסק שלכם להתקדם, לפרוץ קדימה ולהצליח בגדול.

לפניות בנושא קידום אתרים או ניהול קמפיין פרסומי ליחצו: יצירת קשר

לקריאה נוספת בנושא ליחצו: מידע על פרסום באינטרנט

תאריך: 21/06/2011 14:58    מחבר:


רוצה לדעת יותר? פנה אלינו כבר עכשיו >