פתרונות משפטיים זולים? אין דבר כזה! לידים ממוקדים דווקא יש.
הפתרון הכי אפקטיבי בטווח הקצר: משלמים רק על פניות בלעדיות, ממוקדות ואיכותית של לקוחות חדשים שצריכים את השירות המשפטי שהמשרד שלך מציע!
פתרונות משפטיים זולים? אין דבר כזה! לידים ממוקדים דווקא יש.



03-5446364



לידים ממוקדים ובלעדיים בכל תחום משפטי!

Hebrew

אין עורך דין שלא מכיר את המציאות הפרסומית בעידן הדיגיטלי שבו אנו חיים. עובדתית, כולם גולשים ובפרט מחפשים שירותים משפטיים ברשת וכך גם לקוחותיך הפוטנציאליים. בין אם מדובר על עורכי דין ותיקים ובין אם על עורכי דין צעירים ואפילו כאלו שרק התחילו את דרכם באינטרנט, כולם בלי יוצא מן הכלל מבינים שכדי להגיע ללקוחות הם מוכרחים לשחק לפי כללי התחרות ולפרסם. 

העניין הוא שפרסום בעולם המשפט נחשב והנו יקר ועל כן מרבית עורכי דין מחפשים פתרונות זולים, פשוטים ומהירים. במילים אחרות - להשיג תוצאות מיידיות, בכמה שפחות כסף. הם רואים שניים-שלושה אתרים ועמודי פייסבוק של המתחרים, מסתכלים על כמה עמודי נחיתה שמצאו חן בעיניהם ובטוחים שזהו, הם יודעים איך נכון לפרסם ומה צריך לעשות.

בפועל, הרדיפה אחרי פתרונות אינסטנט והניסיון להתמודד בשוק כל כך תחרותי עם אפס ידע מקצועי בפרסום מקוון והכי קרוב שאפשר לאפס השקעה, מועדים מראש לכישלון. מצער אבל זה המצב: פנייה לכל מיני חברות פרסום שרלטניות שמבטיחות לך הרים וגבעות במחירי רצפה, תביא אותך בסופו של יום לבזבוז כספי אדיר ותמורה (לידים) שממש לא שווה את הכסף, בלשון המעטה. 

אותם עורכי דין שמנסים לקצר תהליכים ולהשיג פניות "בזול", מוצאים את עצמם מאוכזבים ומתוסכלים. שכן, במקום לקבל לידים איכותיים בעבור הכסף שהוציאו על פרסוםו, הם מסתובבים עם תחושת פספוס וחוסר שביעות רצון מהפרסום, המלווה בהרבה שאלות של 'האם'...

האם לא בחרתי בחברת הפרסום הנכונה? האם בחרתי לפרסם בתחום משפטי תחרותי מידי? האם הפלטפורמות שבהן פרסמתי לא היו מתאימות? האם התקציב שלי לא היה מספיק גבוה? האם המודעות שלי היו מספיק צבעוניות ויפות או שמא הן היו יותר מידי צבעוניות ויפות? האם המתחרים עושים משהו שאני לא יודע? ועוד...

קניית לידים לעורכי דין מייתרת את הצורך לתת מענה לכל השאלות הללו (!) ומאפשרת לעורכי הדין לשלם אך ורק על תוצאות, בלי לבזבז זמן וכסף על הדרך ובפרט על הטעויות שעלולות לקרות (וקורות) בכל מסע פרסום, תמיד. 

פרסום עורכי דין לעומת קניית לידים 

עורכי דין שמפרסמים באינטרנט מתכננים אסטרטגיית פרסום, מגדירים מטרות ויעדים, ממקדים את תחומי המומחיות שלהם ומפלחים את קהל היעד לפי קריטריונים מדויקים. לאחר מכן הם בונים אתר, מעצבים ומשלמים לקופירייטרים שיכתבו עבורם מיקרו קופי ומאמרים משפטיים מקצועיים.

אותם עורכי דין, שרוצים להשקיע במיתוג של משרד עורכי הדין שלהם, לא מסתפקים רק באתר והם מנהלים גם עמוד עסקי בפייסבוק, בוחרים אפיקי פרסום, מחליטים כמה תקציב להשקיע בכל אפיק ומפרסמים תוכן עשיר והוליסטי כדי לקדם את הפרקטיקה המשפטית שלהם בפורטלים הגדולים ובאתרים מקצועיים. 

בהנחה שעורכי הדין מתנהלים נכון, הם עוקבים ומנתרים את התוצאות המתקבלות, עושים שינויים במטרה לשפר את החזרי ההשקעה (ROI) ובגדול עובדים קשה מאוד כדי להשיג לידים איכותיים ולהפוך כמה שיותר גולשים ללקוחות. כל זאת, לרוב, בליווי אנשי מקצוע מנוסים בניהול השיווק הדיגיטלי לעורכי דין.

בשונה מאפיקי הפרסום השונים באינטרנט, שמצריכים השקעה של זמן ותקציבים לא מבוטלים, בלי שיש באמת דרך לחזות את התוצאות, קניית לידים מאפשרת לך לדלג על התהליך הארוך ולרכוש את המוצר הסופי של הפרסום. כלומר, לקנות מראש חבילת לידים במחיר מוגדר פר ליד, בלי התלבטויות ותהיות אם הפרסום יעבוד או לא יעבוד ולשלם רק על מה שאתה מקבל - פניות של מתעניינים שהשירות המשפטי שאתה מציע רלוונטי עבורם כאן ועכשיו. 

זה אומר לקבל פניות בלעדיות וממוקדות של גולשים שהתעניינו באופן אקטיבי בשירות המשפטי הספציפי שהמשרד שלך מציע, בלי אותיות קטנות ובלי בלבולי מוח. 

מתי ולמה עדיף לעו"ד לקנות לידים?

במקרים שבהם עורכי דין רוצים לקבל לידים חדשים, להרחיב את מעגל הפניות שלהם באופן מיידי ו/או לסגור יותר עסקאות ולהפוך גולשים ללקוחות במהירות, כדאי להם לקנות לידים. 

מדובר במסלול עם ההחזר הכי גדול לתמורה בטווח הקצר, אבל חשוב להבין שבטווח הארוך (SEO), אם רוצים ליהנות מנוכחות אינטרנטית מרשימה למשרד עורכי הדין, זאת לא הדרך. 

חייבים להבין שכאשר עורך דין כמוך קונה לידים הוא מקבל רק את התוצאה הסופית, מה שאומר שהשם של משרד עורכי הדין שלו, לא מופיע בשום שלב בדרך ומכאן נובע שברגע שעסקת הלידים תיגמר, ישארו לקוחות אבל לא תישאר נוכחות של משרד עורכי הדין ברשת. 

על אף החיסרון המובהק של קניית לידים, הקשור בהיעדר מיתוג למשרד עורכי הדין, הפלטפורמה של קניית לידים מאפשרת לעורכי הדין ליהנות מפניות איכותיות וממוקדות באופן מיידי. עורך הדין יכול להגדיר מה נחשב מבחינתו ליד תקין ולרכוש חבילת לידים, כאשר האחריות על איפה לפרסם, בפני מי, איך ולמה, מוטלת על חברת הפרסום שממנה נקנים הלידים. 

המשמעות האמיתית של קניית לידים, היא לקנות לעצמך ביטחון ויותר מכך ביטוח, כיוון שאתה מקבל תוצאות מדויקות בתחום המומחיות שלך ולא צריך לחשוש אם התקציב שהשקעת יניב תמורה. כשאתה קונה לידים, הכסף שהשקעת אתמול, יניב את אותה תמורה גם מחר. 

מה הכוונה? שאם היית רגיל לפרסם ב-3000 ₪ ולהשיג X תוצאות זה מה שתקבל בכל מקרה, כי אתה לא תלוי בידיים של אף מפרסם, לא תלוי בעונות השנה או בחגים ולא בעליות מחירים בגוגל ובפייסבוק, כפי שקרה עכשיו בתקופת הקורונה. אתה משלם מראש על חבילת לידים ומקבל פניות איכותיות במחיר קבוע ובלי הפתעות. 

פתרון קצר ואפקטיבי לכל עורך דין!

כל עורכי הדין שמפרסמים יקבלו לידים, השאלה היא מה תהיה איכות הלידים, כמה לידים הם יקבלו וכמה זה יעלה להם. לכן, אם אתה מעוניין בפתרון קצר ואפקטיבי שיעזור לך להשיג פניות איכותיות במהירות וליהנות מהתוצאה בלי לשבור את הראש על המסלולים בדרך, שווה לך מאוד לשקול אופציה של רכישת לידים.

אנו בחברת SEOweb עוסקים בפרסום וקידום עורכי דין באינטרנט מעל 19 שנה ויכולים להבטיח לך לידים מדויקים וממוקדים של אנשים המעוניינים בייצוג משפטי בתחומי העיסוק של המשרד שלך ובהתאם לפרקטיקה המשפטית שרלוונטית אליך. 

אנחנו יודעים להגיע אל קהל היעד שלך, בכל תחום משפטי, ולתכנן אסטרטגיה פרסומית מנצחת ובכלל זאת לבנות עמודי נחיתה ברמה גבוהה, לפרסם בצמתי המידע שבהם קהל היעד שלך נמצא, לבחור נכון את אפיקי הפרסום הרווחים, להקפיד על פרסום אמין וקוהרנטי, בהתאם לכללי הפרסום באינטרנט של לשכת עורכי הדין והכי חשוב - להשיג עבורך לידים איכותיים באמת ולחסוך לך את העבודה הקשה על התהליך.

אנחנו יודעים להגיע לרמת דיוק מופלאה ולהשיג לעורכי הדין שעמם אנחנו עובדים את הלידים הכי איכותיים שניתן להשיג מפרסום מקוון, כאשר עורך הדין למעשה משלם רק על תוצאות, כאשר הגדרת המונח "תוצאה" ברורה ומובנת היטב לשני הצדדים.

כל עורך דין שרוצה לנסות ולרכוש לידים בלעדיים וממוקדים מוזמן לפנות אלינו, להתייעץ ולסגור איתנו חוזה התקשרות קצר מועד, עם התחייבות חתומה לתוצאות. ביחד נמקד ונבין איזה קהל יעד מעניין אותך וניתן לך הצעה משתלמת לפרסום תלוי תוצאה. התשלום שאנחנו גובים מבוסס התחייבות לספק תוצאה ברורה וידועה מראש.

בין לקוחותינו מאות משרדי עורכי דין וכמובן שניתן לפנות ולקבל שמות של ממליצים, שיוכלו לספר לך על איכות הלידים שאנו מספקים בהצלחה רבה ולאורך שנים ארוכות.

רוצה לקבל הצעה משתלמת לרכישת לידים בתחום העיסוק המשפטי שלך? פנה/י עכשיו!

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: קניית קהלים ממוקדים.

תאריך: 13/09/2020 20:31    מחבר:


רוצה לדעת יותר? פנה אלינו כבר עכשיו >