הכל על פרסום באינטרנט
ניסית לפרסם באינטרנט? אם לא, כדאי לך לנסות ולהבין על מה כולם מדברים! פרסום באינטרנט עושה את העבודה ובגדול...
הכל על פרסום באינטרנט



03-5446364



הכל על פרסום באינטרנט

Hebrew

אם לא ניסית לא תבין על מה כולם מדברים - הפרסום ברשת עובד!

כבר זמן רב שהאינטרנט הוא לא רק פלטפורמה חברתית. מעבר לקהילות ולפורומים ואתרי התוכן האישי, ובעצם כל תוכן הפנאי, האינטרנט הוא מנוף שיווקי אדיר. ההוכחה הטובה ביותר לכך כיום היא גוגל. מיליוני עסקים ברחבי העולם נהנים מהחשיפה המאסיבית שמביא האינטרנט לעסק שלהם.

היום לא צריך לצאת מהבית כדי לעשות קניות, לשלם תשלומים, להשכיר סרטים או אפילו להשתתף בקורס וללמוד משהו חדש. כל דבר נמצא מרחק "הקלקה" מהאצבע שלך. לכן, לא משנה איזה סוג עסק אתה מנהל ומהו השירות שאתה מציע לצרכן, פרסום באינטרנט (פרסום מקוון) עוזר להגדיל את קהל הלקוחות שלך בעשרות מונים.
שיווק באינטרנט, פירסום
בין אם זה בעזרת באנר של מספר סנטימטרים בדף הבית, פרסום ויראלי דרך אי-מייל או הצטרפות אל תוכנית שותפים יעילה - הכלים להגדלת העסק נמצאים ברשותך, והאמצעים מוגבלים רק על ידי הדמיון.

הקרב העתיק בין המפרסמים על תשומת ליבו של הלקוח הממוצע מתנהל זה כבר כמה שנים ביתר שאת על גבי מסך המחשב. איזו פרסומת תחלחל לתודעתו של הגולש, מי יהיה הראשון ברשימת התוצאות של מנוע החיפוש, והכי חשוב - אצל מי תנועת גולשים גדולה יותר?

בשורה התחתונה, האינטרנט מהווה את הפלטפורמה השיווקית האידיאלית: סביבה שבה אפשר להפיץ מסרים פרסומיים באופן ממוקד לאוכלוסיית המטרה, במחיר נמוך במיוחד, ובה התגובה למסרים הפרסומיים מיידית וניתנת למדידה.

סביבה שבה אפשר
לערוך שינויים ותיקונים במהלך הקמפיין הפרסומי, ובה חלק גדול מהלקוחות מבקש לשלוח את המסרים הפרסומיים כי הוא מתעניין בהם. סביבה שבה ניתן לשמור על קשר מתמיד עם הלקוחות, וסביבה שבה המסר הפרסומי יכול להיות מפולח עד רמת האדם הבודד במחיר שאינו גבוה.

מספר דרכי השיווק בעולם המקוון הן כמעט אינסופיות, כל יום צץ לו איזה רעיון או תוכנה חדשים שעוזרים להביא עוד ועוד גולשים לאתר ולהגדיל את הרווח שהוא מניב.  

פרסום באינטרנט על ידי כתיבה שיווקית וקופירייטינג

עובדה: פרסום מקוון מתבצע בעיקר דרך טקסטים. כתיבה שיווקית היא לב ליבו של כל מסע פרסום באינטרנט ועל פיה יחליטו רוב הצרכנים אם הם צריכים את המוצר שמתפרסם או לא. טקסט רהוט, מובן וברור יכול להיות מה שיפריד בין רכישה מוצלחת לסתם עוד דיפדוף באתר. כתיבה שיווקית מוכרת. לכן, בין אם מדובר במכירת מוצר, שירות מסוים או מכירת תדמית - תמיד כדאי שהעבודה על הטקסט תתבצע על ידי קופירייטר.

לא רק, אלא גם שלגולש הממוצע אין זמן או סבלנות לשבת ולקרוא ערימות של טקסטים מייגעים. תשומת ליבו של המבקר באתר היא קצרה. לכן, אסור שהטקסט יהיה מייגע. עליו להיות ממצה וקולח, אחרת הגולש פשוט ידפדף לאתר הבא. סיסמה או סלוגן טובים תמיד יכולים לעזור, ומשפט פתיחה קולע באתר יגרום לגולש להמשיך ולקרוא את התוכן.

פרסום באינטרנט באמצעות באנרים ומודעות

הדרך הוותיקה ביותר למשוך תנועת גולשים וליצור מודעות למוצר כלשהו היא באמצעות באנרים המפנים את הגולש לאתר שלך. השימוש באנימציות שונות הפך בדרך זו לאמצעי פרסום מועדף, ו"שלטי החוצות", או הבאנרים מקשטים כל אתר בעל פן שיווקי.

ביניהם גם ה"פופ-אפס" (
pop-ups) שמאפשרות לראות את הפרסומת בתור שטח נפרד ולא כחלק מהאתר שצופים בו. שטחי פרסום אלה אפשר לרכוש מבעל האתר המפרסם. ישנן תוכניות באינטרנט המותאמות להפצה של באנרים בין משתתפי התוכנית, ובעלי אתרים רבים נוהגים להחליף ביניהם באנרים במאמץ משותף להביא ולגביר את תנועת הגולשים באתרים.

פרסום באינטרנט באמצעות פיתוח וקידום אתרים

דרך יעילה (והכרחית) להעברת מסרים היא הקמת אתר שיוקדש למסר שיווקי. זוהי פעולה שדורשת עבודה שוטפת על האתר: מיצוי המהות הפרסומית, שידרוג מתמיד של הקוד ושל התוכן באתר וקידום האתר. כדי שהאתר יזוהה בצורה אופטימלית על ידי מנועי החיפוש השונים ויגיע לדירוג גבוה בתוצאות החיפוש האורגניות, חייבים להעסיק אנשי מקצוע מתחום ה SEO, שיטפלו בקוד האתר, בארכיטקטורה הפנימית שלו, בתכנים ובבניית מערך קישורים אפקטיבי ואיכותי.

פרסום באי - מייל - פרסום ויראלי

האימייל, כמו תיבת הדואר בפתח ביתנו, הוא אמצעי מעולה להפצה ופרסום. החל מרשימת הלקוחות מרשימת הכתובות שלך ועד למאגרי כתובות אימייל של חברות גדולות - הפצה דרך דואר אלקטרוני, הידועה גם לשימצה בכינויה "דואר זבל" היא אמצעי שיווק המוני ברשת.

ישנן חברות המתמחות בפרסום בדרך זו - התחברות למאגר קיים של כתובות דואר ושליחת הפרסומת בצורה שהיא יכולה לשכפל את עצמה ולעבור למאגר הכתובות של כל נמען, בדומה לפעולתו של וירוס. לפעמים הפרסומות יהיו סמויות בצורת הפניה לשירותים שונים והבטחה של מבצעים ובונוסים.

שימוש בבלוגים ועיתונות כתובה

בלוגים הם דרך מעולה לשווק, לשמור על קשר עם לקוחות ולהעביר מסרים. לקוחות יכולים להתעדכן על מבצעים חדשים, לשאול שאלות ולקבל מענה בזמן אמת. שימוש במאמרים והפצתם ברשת היא עוד דרך להפיץ רעיון שיווקי. הטכנולוגיה הקיימת כיום מוחקת את הגבולות הגיאוגרפיים ורעיון טוב שמגובה במסע פרסום חכם באינטרנט יכול לזכות אתכם בחשיפה למיליוני בני אדם ברחבי העולם ולהגדיל את הרווחים שהעסק, כל עסק, מניב.   

שיווק און ליין -  צעדים ראשונים

מנועי חיפוש מאפשרים לחברות להרחיב את פעילותן ולאתר שווקים חדשים מעבר לקיימים. ביטול הגבולות הגיאוגרפיים והלשוניים וביטול הצורך ברכישת מדיה ספציפית בכל מדינת יעד הופכים את מנועי החיפוש להזדמנות עצומה ליצירת שווקים חדשים עבור מוצריכם ושירותיכם.

אך כמו בכל פרוייקט מוצלח, הצעד הראשון הוא לערוך מחקר שוק. נחוץ למפות את הסביבה התחרותית של האתר שלך, כולל כל הפורטלים הרלוונטיים לו ואתרי הנישה בהם ניתן להפעיל מסע פרסום אינטרנטי אפקטיבי.

רוצה לדעת יותר בנושא? לקריאה נוספת לחץ: הגדלת התנועה באתר

פרסום באינטרנט

תאריך: 20/06/2011 09:55    מחבר:


רוצה לדעת יותר? פנה אלינו כבר עכשיו >