עכשיו זה בהחלט אפשרי: לפרסם רק בפני קהל ממוקד ומדוייק!
המומחים של SEOweb משיקים כלי חדש בעולם הפרסום המקוון שיאפשר גם לך לקנות קהלים ממוקדים וליהנות מפרסום יותר מדויק ויותר אפקטיבי.
עכשיו זה בהחלט אפשרי: לפרסם רק בפני קהל ממוקד ומדוייק!



03-5446364



כלי חדש בעולם הפרסום המקוון: קניית קהלים ממוקדים

Hebrew

בעלי עסקים שכבר מפרסמים באינטרנט יודעים שכדי ליהנות מפרסום אפקטיבי, אחוזי המרה גבוהים והחזרי השקעה טובים, הם מוכרחים לפרסם בפני קהל יעד ממוקד, כל אחד בהתאם לתחום העיסוק והשירות שהוא מציע. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שפרסומת, טובה ככל שתהיה, לא תגרום לגולש לפנות ובתקווה להפוך ללקוח, אם היא לא תהיה רלוונטית עבורו וכאן נכנס למשחק גורם הפילוח

ככל שתצליחו למקד את קמפיין הפרסום שלכם בהתאם לקהל היעד ברזולוציות קטנות ומדויקות יותר וליצור קוהרנטיות בין הפרסום לבין הצרכים של קהל היעד שעבורו הפרסום מיועד, כך ייטב. זה אומר לבנות קהל יעד על סמך קטגוריות ספציפיות עד כמה שניתן ובכלל זאת גיל, מגדר, אזור גאוגרפי, תחומי עניין וכיוצא בזה. 

היכולת לבחור איזה קהל יעד ייחשף למודעות שלכם הופכת את הפרסום באינטרנט למשתלם במיוחד וזאת הודות לשקיפות, המאפשרת לכם לעקוב אחרי תגובות הגולשים, לנתר תוצאות וכמובן להיות אדפטיביים ולבצע שינויים בקמפיין על מנת לשפר את ה-ROI.

העניין הוא שלמרות האפשרות למקד ולהתמקד, גם כשאנחנו בוחרים את המאפיינים של קהל היעד מראש ובצורה מושכלת, זה עדיין לא מספיק. שכן, חלק גדול מהגולשים והגולשות שבסופו של יום צופים בפרסומות שלנו לא מגיבים אליהן, כי הן פשוט לא רלוונטיות עבורם. 

מפלחים נכון ועדיין מפסידים הרבה כסף

שיטות הפרסום המוכרות והיעילות, בגוגל, בפייסבוק, בטאבולה, באאוטבריין, בפורטלים הגדולים, באתרים מקצועיים ובכל אפיק אינטרנטי אחר, מאפשרות לטרגט קהלי יעד בצורה אפקטיבית יותר ופחות, בכל מקרה הרבה יותר מפרסומות אופליין. 

מערכות הפרסום המסורתיות אמנם מאפשרות לנו להתמקד בקהלים בעלי מאפיינים רבים מאוד, אך עם זאת, פייסבוק, גוגל ושאר הענקיות רוצות וצריכות להרוויח. המציאות מלמדת שלא חשוב כמה ממקדים את הפרסום - עדיין חלק משמעותי, כמעט 50% מהמודעות הפרסומיות, מגיעות לקהל לא רלוונטי בכלל וזה עולה כסף והרבה.

לייקים על פוסט בפייסבוק של עורך דין עבירות מס מפרופילים של בני נוער בהודו, פניות שמתקבלות דרך פרסום בגוגל בנושא ייעוץ זוגי בנתניה מאנשים באילת והיד עוד נטויה. טעויות הפילוח הגסות האלו הן רק ההתחלה ואליהן מתלווה העובדה שגם כאשר החשיפה כן נעשית בפני קבוצה ממוקדת ובכפוף למאפיינים שהגדרתם, הרבה גולשים שהם לכאורה "רלוונטיים" לא באמת רלוונטיים. 

מה זה אומר? ניקח לדוגמא קמפיין פרסום בפייסבוק של המותג בייבי ג'וגר לעגלות תינוק, המשווקות בחנות בשדרות. נניח שהגדרתם במאפייני קהל היעד אימהות, בגילאי 25-35, שגרות באזור הדרום ומערכת הפרסום של פייסבוק אכן החליטה לחשוף את המודעה רק לנשים שעונות על ההגדרות האמורות, מתוך הקבוצה הסגורה הזאת, לא כולן באמת מהוות עבורכם לקוחות פוטנציאליות. 

למה? כי יכול להיות שחלקן כבר עברו את השלב שבו צריך עגלה והילדים גדלו או שאחרות כבר קנו עגלה ואז אתם בעצם מפסידים כסף על פרסום לקהל יעד שעל פניו עונה על הגדרות הפילוח שלכם, אבל לא במידת דיוק כזו שתהיה מספיקה כדי לסגור עסקה בפועל. 

אלגוריתם חכם ומדויק למיקוד קהל היעד

השאיפה לפרסם לקהילות מקצועיות ממוקדות, בלי חשיפה מיותרת בכלל, נותרה עד עתה בגדר פנטזיה. אנחנו ב-SEOweb הבנו שהגיע הזמן לשנות את המצב ולהציע למפרסמים לקנות קהלים ממוקדים, שיאפשרו להם להציג את הפרסומות אך ורק לאנשים שבפועל עשויים להפוך ללקוחות.

על מנת להתמודד עם הבעיה שהצגנו קודם לכן, פיתחנו אלגוריתם חכם למיקוד קהל היעד, באופן שלא משאיר חורים. מדובר במערכת כריית נתונים מתקדמת וחדשנית, שמאפשרת לבנות קהלים מקצועיים מדויקים להפליא, מתוך קהילות מקצועיות ברחבי רשת האינטרנט ומחוצה לה.

המערכת שלנו יכולה לדעת בדיוק איזה גולשים התעניינו באופן אקטיבי במוצר ו/או השירות שלכם בחצי שנה, בחודש ואפילו בשבוע האחרון - בין אם זה אומר שהם ביצעו חיפוש בגוגל, העלו שאלה בקבוצה ייעודית בפייסבוק או הביעו עניין בתגובה בפורום מקצועי וכך הלאה.

במקום להרחיב בהסברים מורכבים על המערכת, ניתן כמה דוגמאות לקהלים שהמערכת שלנו יודעת לבנות לבעלי מקצוע שונים. למשל, חברה המשווקת עזרים ומכשירי שמיעה - אנחנו נבנה קהל סופר ממוקד של מאות עד עשרות אלפי אנשים בישראל, הסובלים מבעיות שמיעה מגיל ילדות והילך ולפי כל סינון שהלקוח יבקש.

אם מדובר על ציוד לתחזוקת הבית והגינה - נבנה קהל יעד ממוקד של אנשים בישראל, שהתעניינו לאחרונה ברכישת ציוד תחזוקה לבית ולגינה. אם מדובר במכירת רכב - אנחנו נבנה קהל של אנשים שהתעניינו ברכישת רכב חדש או יד שניה בחודשיים האחרונים. 

אם מדובר בסוכני ביטוח, נבנה קהל מתעניינים שהיה פעיל ברשת בחודשים האחרונים בנושאי ביטוח שונים, לפי תחומי העיסוק של כל סוכן. כך גם כשמדובר בקניית קהלים ממוקדים עבור משרדי עורכי דין - נוכל לבנות עבורכם קהל ממוקד של גולשים שהתעניינו בשלושת החודשים האחרונים בייצוג משפטי, כמובן בהתאם לתחומי העיסוק של המשרד.

ובמה הקהלים האלה שונים מקהלים שהאלגוריתם של פייסבוק או גוגל יודעים לטרגט אתם שואלים? זה בדיוק לב העניין. אנחנו מתחייבים שקהל היעד שנבנה עבור כל לקוח יהיה מדויק ב-99%, כמעט פי 2 דיוק מהתוצאות שבפועל מתקבלות כשאתם בונים קהל יעד ומפרסמים בכל אותן פלטפורמות מסורתיות מוכרות.

נשמע לי טוב! איך מתקדמים הלאה?

המומחים של SEOweb עוסקים בתחום הפרסום הדיגיטלי מעל 20 שנה וכאמור, זה מכבר הבנו את הצורך בבניית קהלים בעלי מאפיינים ברורים וממוקדים. כפועל יוצא ולאור צו השעה התחלנו לעבוד על פיתוח המערכת ששירתה ומשרתת עד היום רבים מלקוחותינו וכעת אנו משחררים אותה לשימוש הקהל הרחב.

לאור האפשרויות של המערכת שלנו להצליב נתונים ומידע מפלטפורמות ומאגרי מידע אונליין ואופליין, ניתן להגיע לרמת דיוק מופלאה ולבנות קהלי יעד מאוד רלוונטיים בכל תחום ותחת כל מאפיין שתרצו, עד לרמה שנוכל לצמצם את קהל היעד ל-500 אנשים ספציפיים או פחות, כולל הכתובות, השמות והטלפונים שלהם. 

כל בעל עסק שרוצה לנסות ולרכוש מאיתנו קהלי יעד ממוקדים מוזמן לפנות אלינו, להתייעץ ולסגור איתנו חוזה התקשרות קצר מועד, עם התחייבות חתומה לתוצאות. 

ביחד איתכם נמקד ונבין איזה קהל יעד מעניין אתכם, נבצע בדיקות רקע באמצעות המערכת וניתן לכם הצעה לרכישת קהל יעד עם רמת דיוק מקסימלית, כך שתוכלו להשתמש בתבונה במאגר הנתונים ולהציג פרסומים ממוקדים, כאלה שיביאו רק תוצאות איכותיות.

שאלות נוספות? המומחים שלנו לשירותכם.

תאריך: 26/08/2020 17:56    מחבר:


רוצה לדעת יותר? פנה אלינו כבר עכשיו >