איך לבנות דף נחיתה מוצלח ולמכור יותר
דף נחיתה הנו עמוד אינטרנט המופיע באתר שלך ואליו מגיעים גולשים ממנועי חיפוש או פרסומות PPC. מטרתו של דף נחיתה איכותי, לשכנע את הגולש שכבר הגיע לאתר, ללכת עוד צעד קדימה אל עבר היעד שהגדרת לעצמך כגון: רכישת מוצר, הרשמה לקבלת ניוזלטר, הורדת תוכנה וכדומה.
בנוסף למילות המפתח הכלליות, מתבסס הקמפיין גם על מילות מפתח ממוקדות יותר כגון: בניית אתרים לעורכי דין. אחד מאותם עורכי דין שעדיין לא הקימו אתר אינטרנט חיפש בגוגל בדיוק את מה שאתה מציע "בניית אתרים לעורכי דין" וראה את מודעת הפרסום שלך.
לחיצה על המודעה מפנה את עורך הדין אל דף הבית של האתר שלך, שם מוצע מגוון שירותים רחב ולא ממוקד. זאת טעות.
אותו עו"ד יצטרך, אם יהיה סבלני מספיק, לחפש את השרות הספציפי המוצע באתר במיוחד לעורכי דין ואם יהיה פחות סבלני, פשוט יחזור לגוגל ויתחיל לחפש מהתחלה.
אם היית מפנה את המודעה הרלוונטית אל עמוד נחיתה העוסק ומציע בניית אתר לעורכי דין, אין ספק שמצבך היה יותר טוב.
העמוד צריך להסביר לאותו עו"ד כי חברתך מתמחה בבניית אתרים משפטיים ולכן יש לך יתרון יחסי עצום על פני חברות אחרות.
מה שיוצא הוא שהגולש מצא אצלך בדיוק את מה שחיפש. רגע לפני החיפוש בגוגל הוא קיווה למצוא חברת בניית אתרים, שתקים עבורו אתר אינטרנט משפטי מעולה, חיפש, לחץ על מודעה והגיע בדיוק לאן שרצה!
דף נחיתה איכותי – איך עושים את זה?
עורך דין שחיפש "בניית אתרים לעורכי דין" ומגיע לדף שזוהי כותרתו, יבין מיד כי מצא את מה שחיפש. זוהי נקודה חשובה מאד לצורך הגדלת מכירות.
מתחת לכותרת הראשית, כדאי לכתוב כותרת משנה שתדגיש את הייחוד של המוצר אותו אתה רוצה למכור. משהו כמו: 15% הנחה למזמינים בניית אתר עד סוף החודש!
בהמשך יש לכתוב טקסט קצר, יתכן בנקודות עיקריות, שיסביר מה אתם מציעים – מהו המוצר שאתם מוכרים. מיד מתחת לטקסט המתאר יופיע קישור לעמוד המכירה. זהו העמוד שבו הגולש יכניס את פרטיו האישיים, מספר הטלפון שלו ויזמין את השרות שאותו הצעת בפרסומת וממנו אתה מתפרנס.