מקום ראשון בגוגל - היום שאחרי...
מה יקרה ביום שאחרי, לאחר שנצליח למקם את אתר האינטרנט של הלקוח בראש תוצאות החיפוש, עבור הביטוי הרצוי? לחץ למידע על שיפור תנועת הגולשים באתר האינטרנט שלך...
מקום ראשון בגוגל - היום שאחרי...



03-5446364



איך להיות ראשון בגוגל, בכל זירת חיפוש רלוונטית?

Hebrew

כלים לשיפור נוחכותכם בתוצאות החיפוש של גוגל

אחת השאלות שלקוחות רבים שואלים אותנו, היא "מה אחר כך", מה יקרה ביום שאחרי, לאחר שנצליח למקם את אתר האינטרנט של הלקוח בראש תוצאות החיפוש, עבור הביטוי הרצוי.

מעבר לעובדה שקידום אתרים הוא מעין "תחרות ריצה" ועצם הגעתכם למקום הראשון אינה מבטיחה את הישארותכם שם (שכן המתחרים שלכם ממשיכים לפעול לקידום אתריהם) – לא בזאת תמה ונשלמה עבודתה של חברת קידום אתרים.

קיימות פעולות רבות שניתן לבצע, על מנת להגדיל את מספר הכניסות לאתרכם ולפתח נתיבים חדשים דרכם יגיעו גולשים אל האתר, גם לאחר שכבשתם את הפסגה בביטוי החיפוש המרכזי שעניין אתכם.

פיתוח חדש של גוגל, מעתה, יאפשר לכם מעקב פשוט ונוח אחר נוכחותכם ברשת. נכון לעכשיו אינו זמין ב – Google.co.il, אך ב – Google.com תוכלו לראותו. בצעו חיפוש ולחצו על האפשרות: Show options...

חיפוש בגוגל

החיפוש באינטרנט משתכלל ולצד הכלים שמפתחים בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים, גם גולשים מוצאים דרכים לאתר את המידע הדרוש להם במינימום הקלקות.

תחת תוצאות החיפוש הרגילות אליהן נחשפים גולשים, כפי שתראו אם תלחצו בתפריט הנפתח משמאל, על: All results, נוספו מספר אפשרויות לחיפושים ממוקדים יותר. אין ספק כי לא כל אתר אינטרנט מתאים לחיפושים הללו, אבל עם קצת יצירתיות ומחשבה, ניתן לפתח כיוונים מתאימים ולספק ללקוח חשיפה רחבה יותר, גם בחיפושים הבאים:

  • Videos
  • Forums
  • Reviews

מעקב אחר תכנים באתרים מתחרים

פונקציה נוספת שכדאי להשתמש בה, אינה חדשה, אך כעת השימוש בה נוח יותר, מאחר והכל מופיע תחת קורת גג אחת – מיון תוצאות חיפוש לפי מועד הופעתן באינדקס של גוגל. לדוגמא, תוכלו ללחוץ על: Past 24 hours ולבדוק אילו עמודי אינטרנט, שמכילים ביטויים רלוונטיים, עלו לרשת ב – 24 השעות האחרונות.

מצאתם עמודים עם ביטויים נוספים בכותרות שלהם? בדקו מה נפח החיפוש בביטויים הללו ואם אין באתרכם עמודים רלוונטיים עבורם, אולי כדאי לפתח כאלו.

להיות ראשון בגוגל זה לא הכל - פיתוח תוכן בנושאים משיקים

ניהול תוכן באתרי אינטרנט אינו מסתכם בהגהה, עריכה והעלאת עמודים לאתר, אם תבדקו אילו נושאים מעניינים גולשים שמחפשים מידע על השירותים או המוצרים שברצונכם לשווק באמצעות האתר, תוכלו "ללכוד" עוד ביטויים רבים וליהנות מנוכחות בתוצאות החיפוש שלהם.

צרו תוכן מעניין ומקצועי, גם גולשים שיגיעו לאתרכם מחיפושים בתחומים משיקים, ישמחו להתרשם מהאתר ולחזור אליו כאשר יידרש להם מוצר או שירות בתחום.

Wonder Wheel הוא כלי נחמד מאפשר לבדוק אילו נושאים נוספים עשויים להיות רלוונטיים לנושא המרכזי באתר ומציע לא מעט רעיונות למפתחי תוכן:

ביטויי חיפוש


רוצים לבדוק מה מראה ה - Wonder Wheel לגולשים שמבצעים את החיפוש ממדינות אחרות בעולם? שנו בכתובת ה - URL שמתקבלת בעת ביצוע החיפוש, את הערך "gl". לדוגמא, אם תקישו את ביטוי החיפוש "SEO" ב - Google.com תוצאות החיפוש תופענה בעמוד שכתובתו: https://www.google.com/#hl=en&q=SEO&btnG=Google+Search&aq=f&oq=SEO&fp=Q5rYJf3FIq4

על מנת לבדוק מה תוצאות החיפוש שמתקבלות בארצות הברית עבור אותו הביטוי, עליכם להוסיף בסוף כתובת ה - URL הנ"ל: gl=us&

אין ספק כי במידה ומטרתכם היא לשווק מוצר או שירות שקשור לגמילה מעישון, נוכחות בתוצאות החיפוש של הביטויים הרלוונטיים הנוספים (כמו "הפסקת עישון", "להפסיק לעשן", "נזקי העישון" ועוד) תאפשר לכם למקסם את החשיפה שלכם ברשת.

להיות ראשון בגוגל זה כלי, לא מטרה. המטרה היא ליצור באתר האינטרנט של הלקוח תנועת גולשים, כמה שיותר רבה וכמה שיותר רלוונטית לשירותים או המוצרים שהוא משווק.
 

רוצה לשאול אותנו איך נוכל לעזור לך לייצר תנועת גולשים איכותית יותר באתר, גם אם אתה ראשון בגוגל?

פנה אלינו עוד היום, לחץ כאן: יצירת קשר

תאריך: 22/06/2011 13:51    מחבר:


רוצה לדעת יותר? פנה אלינו כבר עכשיו >