כותרות ותגי מטה
גם אם אינך מעסיק חברת קידום אתרים מקצועית, נסה ליישם כמה כללים פשוטים בעצמך, על מנת לשפר את הסיכויים שאתרך ימוקם גבוה בתוצאות החיפוש, ככל שניתן. להלן כמה כללים חשובים, הניתנים לישום בפשטות יחסית:
TITLE כותרות -
כך בחשבון כי הכותרת הנה מרכיב חשוב ביותר במיתוג האתר שלך ובמידת קידומו בתוצאות החיפוש של גוגל או כל מנוע חיפוש אחר!
מבחינת אופטימיזציה, רצוי להכניס בתג הכותרת 1-3 מילות מפתח ולא את שמה של החברה או העסק שלך. הטקסט שיופיע באתר אמור להספיק, בכדי שהגולשים ומנועי החיפוש יכירו את שם החברה. אם תכניס את שם החברה בתג הכותרת, "ירד" ערכן של מילות המפתח שבכותרת (כל מילה נוספת מורידה את ערכו של תג הכותרת).
אנו ממליצים לך להכניס בתג הכותרת את מילות המפתח הרלוונטיות לכל עמוד ועמוד. גם לסדר המילים בתג זה חשיבות רבה, לכן כדאי להכניס את המילים לכותרת, לפי סדר חשיבותן עבורך.
<title>מילת מפתח 1, מילת מפתח 2, מילת מפתח 3 </title>
לאחר שהוספת כותרות, זכור כי תמיד תוכל לבדוק את מיקום הדף בתוצאות החיפוש של גוגל ולשנות את הכותרות בהתאם, או להחליף את סדר המילים שבכותרת, כך שיתאימו בצורה אופטימלית לחיפושים המתבצעים על ידי הגולשים.
META Description תיאור -
בתג זה עליך להכניס שוב את הכותרות, שם החברה או אתר האינטרנט שלך ותיאור קצר וממצה של המוצרים והיתרונות אותם אתה מציע לגולשים. אל תשכח להכניס בתיאור את מילות המפתח, המתארות את העמוד בצורה הטובה ביותר, בנוסף לאלה המופיעות בכותרות.
META Keywords מילות מפתח -
בתג זה עליך להכניס 5-7 מילות מפתח, המופרדות על ידי פסיקים. זכור כי אסור להכניס " שכן סימן זה עשוי לבטל את משמעותן של כל מילות המפתח שתכניס.