כללי עשה ואל תעשה באתר שלך
בעלי אתרים שואלים אותנו לעיתים קרובות לגבי הדרכים הטובות ביותר להגביר את הנראות והדירוג של אתריהם במנועי החיפוש שלנו. תשובתנו הפשוטה היא, "חשוב כמו משתמש, משום שכך אנו מנסים לחשוב".
מה פירוש הדבר למעשה?
מעל לכל, וודא שאתה נותן למבקרים את המידע שהם מחפשים, משום שרלבנטיות היא מה שדוחף את התנועה לאתר שלך ועוזר לך להחזיק בה. בעלי אתרים רבים מתקבעים על כמה טוב דירוג דפי הרשת היחסי שלהם. אבל הדירוג נקבע על פי יותר מ-200 קריטריונים בנוסף לדירוג הדף.
פקח על האתר שלך: השתמש במרכז למנהלי אתרים בכדי לראות אילו ביטויי חיפוש מביאים מבקרים לאתר שלך, או כדי לעקוב אחר השינויים בדירוג בתוצאות החיפוש ביחס לשינויים גדולים באתר.
שאף לקישורים מדפי אינטרנט באיכות גבוהה, המפנים את האתר שלך.
ספק קישורי טקסט ברורים: מקם קישורי טקסט בצורה הולמת באתר שלך וודא שהם כוללים מונחים, המתארים את נושא הדף אליו הם מפנים.
אל תשתמש בתמונות כדי להציג שמות, תוכן או קישורים חשובים – מנועי החיפוש אינם מסוגלים "לקרוא" תמונות.
אל תיצור העתקים מרובים של דף תחת URLים שונים, מתוך כוונה להטעות את מנועי החיפוש.
אם יש לך ספק כלשהו, בדוק בקווי המנחה למנהלי אתרים שלנו: Google.com/webmasters/guidelines.html