ניהול תוכן באתרי אינטרנט על ידי מקצוענים
ניהול תוכן מקצועי באתר שלך יסייע בשיפור מיקומים בתוצאות החיפוש ובשיפור יחס ההמרה שלך!
ניהול תוכן באתרי אינטרנט על ידי מקצוענים



03-5446364



ניהול תוכן באתר שלך = שיפור מיקומים ויחס המרה!

Hebrew

טעויות נפוצות של בעלי אתרים בעת ניהול תוכן עצמי

זה לא קשה לרצוח בדם קר אתרי אינטרנט שנבנו ועוצבו לתפארת מדינת ישראל. למעשה, כל מה שצריך זה מנהל תוכן שאין לו מושג מה הוא עושה והנה לכם – במקרה הטוב הברחתם את מרבית המבקרים, במקרה הפחות סימפטי הם גם סיננו קללה או שתיים בדרכם החוצה.

ניהול תוכן מקצועי
הוא אחד האלמנטים הקריטיים להצלחתו של אתר, במאמר זה ננסה לעמוד על הטעויות והכשלים הנפוצים ביותר בתחום.

איזו תועלת אתה מציע לגולשים?

אחד הדברים החשובים ביותר עליהם צריך לתת את הדעת עוד בשלבים הראשונים של תכנון האתר – הוא האפשרות להבין באופן מיידי איזו תועלת אתם מציעים לגולשים. כדאי שבעת בניית אתר, לשלבי התכנון ואיפיון האתר יהיו שותפים אנשי מקצוע בעלי יכולת לראות תמונה רחבה יותר ולחשוב מראש על אלמנטים של ניהול תוכן ופיתוח עתידי.

המאפיין הבולט ביותר של רשת האינטרנט הוא אלמנט ה"אינסטנט", כאשר גולש נוחת באתרכם יש לרשותכם שניות ספורות במהלכן תוכלו ללכוד את תשומת ליבו, אם הוא לא יבין מהרגע הראשון כיצד אתם יכולים להועיל לו והיכן עליו ללחוץ בכדי ליהנות מאותה תועלת – הוא ימשיך לחפש באתרים המתחרים.

ניהול תוכן בדגש על היבטים ויזואליים באתר

נכון, זה מאוד מפתה להשתמש בפונטים ססגוניים, הדגשות וצבעים – אבל אם התמונה הראשונה שתצלם העין של הגולש, עוד לפני שהוא יקרא תעורר בו תחושות של בלבול, עומס וקושי להתמצא ולקרוא בצורה נוחה ורגועה, אתם עלולים לאבד גולשים רבים.

דבר נוסף שחשוב לדעת לגבי הרגליהם של גולשים באתרי אינטרנט – הוא שבמרבית המקרים הם לא קוראים את התוכן באתר כמו שקוראים ספר, בעיון ובסבלנות. הם מרפרפים ועושים הכל (בין אם במודע ובין אם לא) בכדי להצליח להפריד את העיקר מהטפל.

ככל שתקלו עליהם כך האתר שלכם יהיה נוח וידידותי יותר!

כדאי ליצור רווחים בין פסקאות, לא לבנות פסקאות ארוכות מידי, להשתמש בכותרות וכותרות משנה, להקפיד על חלוקה נושאית הגיונית של עמודי תוכן ולכתוב בצורה ברורה ובשפה נוחה.

ניהול תוכן במחשבה תחילה

עבודתו של מנהל תוכן מקצועי אינה מתחילה ונגמרת בגיבוש רשימת נושאים והעלאת תכנים לאתר. ניהול תוכן מקצועי מבוסס על המון עבודת מחקר, תכנון ויכולת מעקב אחר ביצועים ועריכת שיפורים בהתאם.

בשלב הראשון חשוב מאוד לקבל החלטות מושכלות בדבר הנושאים המרכזיים בהם יעסוק אתרכם, הסדר ההיררכי של העמודים המרכזיים ותתי הנושאים שיש בכוונתכם לפתח.

בהמשך, קיימים כלים רבים לניתוח תנועת הגולשים באתר, אחד היעילים והחינמיים שבניהם הוא ה – Google Analytics. כלי זה יאפשר לכם בין השאר לבדוק מהם עמודי הנחיתה החזקים ביותר באתר, מה אחוזי הנטישה בהם ומתי כדאי לשפרם.

מומלץ מאוד לעשות הכל בכדי למנוע מגבלות עתידיות מבחינת ניהול תוכן ופיתוח של האתר. נסו לבנות את העמודים המרכזיים באופן שיאפשר לכם להעלות תחתיהם תתי נושאים רבים ככל הניתן. כמובן שהכל קל לכתוב ולהסביר, אך הרבה פחות קל ליישם בצורה אפקטיבית.

מה אנחנו מציעים לך למעשה?

חברת SEOweb מנהלת אתרי אינטרנט רבים, כמעט בכל תחום שתוכלו להעלות על הדעת. אנו מעסיקים עורכי תוכן וכותבים מקצועיים, על מנת לשפר ולייעל הליכי עבודה באתרי אינטרנט. ניהול תוכן מקצועי באתר מראה את תוצאותיו כבר אחרי תקופה קצרה, שבמהלכה מתקדם האתר בתוצאות החיפוש של גוגל ויחסי ההמרה שלו משתפרים פלאים.

אם את או אתה רוצים לשפר יחס המרה באתר, לכתוב ולנהל תוכן בצורה מקצועית, תוכלו לפנות אלינו ולשמוע מה בדיוק אנו מציעים וכמה זה עולה. לאחר שתשאירו את מלאכת ניהול התוכן באתר שלכם בידיים שלנו, תתפנו לעסוק בתחום עיסוקכם המרכזי וכך כל אחד מאיתנו יעשה את מה שהוא באמת מבין ויודע לעשות הכי טוב.

אנו נקפיד לעדכן את האתר בתוכן איכותי ואתם תיתנו שירות ללקוחות הרבים שיפנו אליכם.

לפרטים נוספים על ניהול תוכן מקצועי ולקבל הצעת מחיר ליחצו: יצירת קשר

לקריאה נוספת בנושא ליחצו: יחסי ציבור באינטרנט

תאריך: 22/06/2011 13:12    מחבר:


רוצה לדעת יותר? פנה אלינו כבר עכשיו >