אינסטגרם instagram - רשת חברתית המאפשרת שיתוף תמונות מהיר
אינסטגרם instagram - רשת חברתית המאפשרת שיתוף תמונות מהיר ויכולה לסייע לך למתג את העסק...
אינסטגרם instagram - רשת חברתית המאפשרת שיתוף תמונות מהיר



03-5446364



אינסטגרם - שיתוף תמונות מהיר ויפה

Hebrew

אינסטגרם (Instagram) היא רשת חברתית לשיתוף תמונות, הפועלת בעיקר באמצעות אפליקציה חינמית על סמארטפונים מבוססי IOS וכמובן אנדרואיד. לאחר תקופה ארוכה בה הייתה אינסטגרם זמינה אך ורק למשתמשי אייפון / אייפד, החברה שיחררה זה מכבר גם אפליקציה למערכת ההפעלה האנדרואידית של גוגל.

אינסטגרם מאפשרת למשתמשים לצלם באמצעותה, או להטעין אליה תמונות שצולמו ממקור אחר ולהעביר את התמונות במסננים גראפיים ופילטרים שונים.

המשתמשים יכולים ליבא חברים מפייסבוק, טוויטר או ספר הטלפונים שבמכשיר, לעקוב אחריהם, להעניק לייק לתמונות, לתייג אותן באמצעות האשטאגים (Hashtags) שמסומנים על ידי סולמית, בדיוק כמו בטוויטר ולחלוק את התמונות המעובדות עם חברים ברשתות חברתיות אחרות כמו פייסבוק, טוויטר, טמבלר, פליקר, פורסקוור או באמצעות המייל.

אינסטגרם במספרים

בחודש דצמבר 2010 היו רשומים באינסטגרם מיליון משתמשים. נכון לחודש מרץ 2012 רשומים בה מעל 25 מיליון משתמשים, שהעלו עד כה כ-400 מיליון תמונות.

בחודש אפריל 2012 פייסבוק הודיעה על רכישת אינסטגרם, חברה שכוללת שלושה עשר עובדים בסך הכל, בסכום שיא של מיליארד דולר.

האפליקציה החינמית לשיתוף תמונות יצרה גם מהומה לא קטנה בעולם האמנות וסחפה אחריה גל שלם של אפליקציות המיועדות לעיבוד תמונה ומשתמשים רבים מעבדים את התמונות שלהם בכמה אפליקציות שונות לפני שהם מעלים אותן לאינסטגרם.

בעולם וגם בישראל התקיימו כבר כמה תערוכות המציגות תמונות שצולמו באמצעות אינסטגרם בלבד.

חברות בינלאומיות רבות כבר גילו את הפוטנציאל העצום של הרשת ומשתמשות בה על מנת לחזק את הקשר בין המותג לקהל, לקדם מוצרים חדשים ולחשוף את עצמם ללקוחות פוטנציאלים. כל קמפיין שיווק באינטרנט חייב לקחת בחשבון את היכולות והחשיפה ברשתות חברתיות, בין השאר גם את החשיפה ב-instagram.

קבוצת סטודנטים מאוניברסיטת תל אביב המנהלת פרוייקט הסברה ישראלי ארוך טווח, ארגנה ביקור בארץ של שמונה משתמשי אינסטגרם כבדים ומשפיעים שלכל אחד מהם כ-100,000 עוקבים קבועים.

חברי הקבוצה מאמינים שאין כמו מראה עיניים וכי תמונות המגלות את הצדדים היפים של ישראל יכולות לסייע למדינה בקרב על ההסברה.

אינסטגרם היא ללא ספק כח שלא ניתן להתעלם ממנו ולמה שנרצה?

המטרה: לחבר את הלקוחות למותג. האמצעי: תמונות באיכות גבוהה, בסנכרון עם רשתות חברתיות אחרות, שמייצרות קשר רגשי בינכם לבין הלקוח.

למתג את העסק באינסטגרם – 9 טיפים למתחילים

העלו תמונות מעניינות ואיכותיות בלבד – תמונות מטושטשות או לא מפוקסות ותמונות שלא מספקות ערך נוסף, כמו תמונה קטלוגית של המוצר, לא יסייעו לכם. מצד שני תמונות מקצועיות מדי שנראות כמו מוצר פרסומי גם עשויות להרחיק מכם את הגולשים.

זכרו שהתמונות צריכות להיות אמינות ולשדר לעוקבים שלכם שיש קשר בין מה שאתם מעלים לפיד לבין החיים האמיתים. החיים האמיתים שלהם.

השתמשו בתגיות (Hashtags) – באמצעות סימן הסולמית תייגו תמיד את התמונות שלכם כדי להקל על הגולשים למצוא אתכם. ייצרו תגית למוצר שלכם ושלבו אותה בשפת המותג. בדקו מה התגיות הפופולאריות ביותר בשימוש קהל היעד הפוטנציאלי שלכם. חלק מהתגיות הפופולאריות באינסטגרם הן לדוגמא #instamood, #love וגם - #cute.

הפעילו תחרויות – בקשו מהגולשים להעלות תמונות שלהם עם המוצרים שלכם, ליד ובתוך הסניפים שלכם, או להמציא שימושים שונים למוצרים. בקשו מהם לתייג את התמונות תחת ההאשטאג המיוחדת שיצרתם לכבוד התחרות. אל תשכחו לדאוג להזכיר להם לשתף את התמונות גם ברשתות החברתיות האחרות שהם חברים בהן.

סנכרון
– אינסטגרם היא אפליקציית חוצת רשתות. את התמונות שהעלתם לפיד אפשר לשתף מיידית במגוון רשתות חברתיות אחרות כמו פייסבוק, טוויטר, פורסווקר, טמבלר, פינטרסט ועוד. השתמשו באינסטגרם על מנת לגרום למשתמשים להגיע גם לדפים האחרים שלכם.

אירועים – הרמתם אירוע? דאגו שהמשתתפים יעלו תמונות לאינסטגרם עם האשטאג מתאים ועשו זאת בעצמכם. אם האירוע פתוח לקהל הרחב הזמינו אותם לשתף תמונות בחשבון האינסטגרם שלהם.

הכניסו את הלקוחות לתהליך הייצור – צלמו את בעלי התפקידים השונים בעת מילוי תפקידם וחברו את הלקוח שלכם עם המתרחש מאחורי הקלעים.

בקשו מהמשתמשים להיות יצירתיים – אתגרו אותם להמציא שימושים שונים וחדשים למוצר שלכם ולהעלות את התמונה לפרופיל שלהם עם תגית שהכנתם במיוחד.

השתתפו באתגרים – כל שבוע אינסטגרם מעלה אתגר צילומי חדש עם האשטאג שייחודי רק לו ומבקשת מהמשתמשים להעלות תמונות מתאימות. אתרו אתגרים שמתאימים וניתן לחברם למותג שלכם וקבלו חשיפה למשתמשים חדשים שעדיין לא מכירים אתכם.

התמודדו עם משברים – יש לחץ כבד על שירות הלקוחות שלכם וזמני ההמתנה בטלפון עולים? אל תמתינו שיגיעו תלונות, העלו לחשבון האינסטגרם של החברה תמונות המראות את המוקד הטלפוני העמוס ואת השלט עם כמות הממתינים הגבוהה. העלו תמונה שמראה כיצד אתם מוסיפים מוקדנים וטלפונים.

תמונה כזאת שווה אלפי מודעות ממומנות. את התמונות שתפו בפייסבוק ובטוויטר עם הסברים מתאימים.

רוצה לדעת יותר על האפשרויות למיתוג עסקי ב-instagram? המומחים של SEOweb עומדים לרשותך ואנו נשמח לסייע, לענות לשאלות ולקדם את האינטרס העסקי שלך באמצעות קידום אתרים, שיווק ומיתוג ברשתות חברתיות ובכל דרך אחרת שתוביל אותך להצלחה מקוונת.

לשיחה עם נציג חייג/י: 03-5446364

תאריך: 28/08/2012 12:25    מחבר:


רוצה לדעת יותר? פנה אלינו כבר עכשיו >