13 דרכים למתג את העסק שלך בטוויטר - לצייץ במקום ובזמן הנכון
13 דרכים למתג את העסק שלך בטוויטר - לצייץ במקום ובזמן הנכון לטובת העסק שלך...
13 דרכים למתג את העסק שלך בטוויטר - לצייץ במקום ובזמן הנכון



03-5446364



13 דרכים למתג את העסק שלך בטוויטר

Hebrew

כחלק בלתי נפרד מכל קמפיין שיווק באינטרנט מומלץ להשתמש ברשתות חברתיות, וכמובן שטוויטר היא אפשרות מועדפת וחביבה במיוחד על בעלי עסקים. המומחים לשיווק מקוון של SEOweb מביאים לכם 13 טיפים שיעזרו למתג את העסק שלכם באמצעות ציוצים בזמן ובמקום הנכון.

דאגו שגולשים יודעים שיש לכם חשבון טוויטר – קשרו לטוויטר מהמייל, אתר החברה והבלוג.

הצטרפו למשחק - עקבו אחרי קהל המטרה שלכם, מובילי דיעה, מומחים בתחומכם, קולגות ומתחרים והפכו את עצמכם לחלק מהדיון. הגיבו והתערבו בשיחות. אם תצייצו דברים חכמים ושימושים, חריפים או מצחיקים, משתמשים אחרים ישימו לב אליכם, יעקבו אחריכם ואף יפיצו את התוכן שלכם הלאה.

הובילו את הפיד - צייצו תוכן שיעניין את הקהל שלכם. שתפו תמונות, לינקים וסרטונים, זה עיקר התוכן המשותף הלאה בטוויטר. אל תשארו במחוזות הטקסט בלבד. השתדלו תמיד להיות הראשונים שמביאים את החדשות מתחומכם.

כותרות חשובות – אם אתם רוצים שגולשים יקראו את התוכן שאתם מעלים לפיד חברו לו כותרות רלוונטיות, קצרות ומושכות תשומת לב.

מצבו עצמכם כמומחים – ענו לשאלות בתחומכם, אם תעשו זאת נכון במהרה משתמשים יתחילו למנשן אתכם (mention) כשירצו תשובות בנושא.

אל תתעלמו מההערות שליליות – הגיבו אליהן באמתפיה, אבל לא בצורה גנרית. לחזור שוב ושוב על המשפט הצטערנו לקרוא כי חווית שירות גרוע לא יזכה אתכם באהדה רבה. התייחסו לכל מקרה לגופו ודאגו לטפל במה שעולה.

גלו מה חשוב לגולשים שלכם – שימו לב מה מצייצים ובמה מתעניינים הלקוחות שלכם. בדקו אם אתם יכולים לשלב את הנושאים האלה בציוצים שלכם.

מזגו רשתות – שתפו בטוויטר דברים מעניינים שהעלתם לפינטרסט, פייסבוק או אינסטגרם. בחרו בפינצטה את הדברים המעניינים ביותר. כך תגרמו לעוקבים שלכם להגיע לפרופילים שלכם ברשתות אחרות, או לאתר. אם תספקו גם שם תכנים מעניינים מספיק, הם ישארו.

פתחו שפה למותג – חשבו מה יחודי לכם, במה להתמקד ובאיזו שפה עקבית תנסחו את התוכן שתעלו. לדוגמא: החשבון הרשמי של סוכריות סקיטלס עוסק בציוצים בנוגע לכל דבר שיש בו צבעוניות וקשת. הם מתגו את עצמם ברחבי הרשת כמותג כייפי, צבעוני, שמח וטעים וביננו מה עוד צריך כשמחפשים סוכריה?

יצרו האשטאג יחודי לכם – ייצרו האשטאג שעוסק בתחום שלכם, דאגו שתהיה בו מילה שקשורה לעסק שלכם. אם תעבדו נכון, ההאשטאג יתפוס וכל פעם שאנשים ידברו ויתייחסו לנושאים בתחומכם הם ישתמשו בו.

שאלו שאלות – שאלות הן דרך נהדרת ליצירת דיאלוג בכל מקום והן חלק מהשיח האינטגרלי של טוויטר.

גרמו לעוקבים שלכם לייצר תוכן שקשור אליכם – פתחו בתחרות שתגרום לעוקבים שלכם לייצר תוכן שקשור במותג. בקשו מהם להצטלם עם מוצרי המותג שלכם או לנסח סלוגנים. אל תשכחו ליצור האשטאג מיוחד לתחרות ולתגמל את הזוכה.

משתמשים מתחכמים – אל תבהלו ממשתמשים שמנסים להתקיל אתכם ואת המותג שלכם, הם הזדמנות נהדרת עבורכם להתנהלות יצירתית.

משתמש פנה לחשבון הרשמי של משווק רכבי סמארט בארה"ב בטענה שראה ציפור שחירבנה על רכב סמארט ברחוב וכיסתה אותה לחלוטין... 

סמארט בחרו להגיב בצורה הבאה –


במקום להתעלם מההערה, או להתגונן, הם הפכו את התקרית למצחיקה. התשובה של סמארט קבלה עשרות אלפי ריטוויטים ברחבי הרשת והוזכרה במאמרים, הן ברשת האינטרנט עצמה והן בתקשורת.

תאריך: 15/08/2012 12:44    מחבר:


רוצה לדעת יותר? פנה אלינו כבר עכשיו >