קידום אתרים בגוגל, פייסבוק, בינג ואתרים אחרים
אנחנו מסכימים: קידום אתרים בגוגל הוא הכרחי, אבל ישנם אפיקים אחרים שאסור לזלזל ברמת האפקטיביות שלהם...
קידום אתרים בגוגל, פייסבוק, בינג ואתרים אחרים



03-5446364



קידום אתרים בגוגל אבל לא רק...

Hebrew

זהו הראשון בסידרת מאמרים על קידום אתרים בגוגל - גירסת קיץ 2009. אנחנו דוגלים בכתיבת תוכן איכותי ומהיום ננסה למקד את התוכן באתר עוד יותר, על מנת לתת לכם – הגולשים, תשובות לשאלות חשובות.

שאלות כמו: מדוע כדאי לקדם אתר בתוצאות החיפוש של גוגל? האם כדאי למקד מאמצי שיווק נוספים באינטרנט? האם שווה להשקיע חלק מהתקציב גם במנועי חיפוש אחרים או שעדיף למקד את כל המאמץ בגוגל?

כנראה שהמיתוס של אנשי SEO שאומר: "אם אתה לא שם אתה לא קיים" ובהתבסס על תוצאות החיפוש של גוגל, ממשיך להיות נכון בימים אלה ואולי יותר מתמיד. אני לא מנסה להגיד אף לרגע שצריך וחכם לשים את כל הביצים בסל אחד. לפעמים אפילו להפך.

אבל ההחלטה היכן למקד את מאמצי השיווק שלך חייבת להיות החלטה מושכלת, שתתקבל על ידי מחקר והיכרות עם השוק המקוון שאליו אתה פונה.

(אתה או את – אני כותב בלשון זכר לרוב מטעמי נוחות, אז בנות – זה פונה גם ובעיקר אליכן)

בימים אלה של פוסט מיתון כלכלי, המוני בעלי אתרים רוצים להוביל בתחומם ולנצח את המתחרים, אם לא במציאות הכלכלית – עסקית, לפחות בתוצאות החיפוש של גוגל.

להוביל בתוצאות החיפוש של גוגל משמעו יוקרה עסקית והרבה יותר מיוקרה, משמעות המיקום בראש תוצאות החיפוש בגוגל הנה זרם תדיר, בלתי פוסק ויום יומי של לקוחות חדשים.

אז על השאלה הראשונה עניתי: שווה להתקדם בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש הפופולרי בישראל ובעולם. על זה אין ספק. אם אתה שם, כולם יודעים שאתה קיים.

והשאלה השנייה להזכירך: האם כדאי למקד תקציב פרסומי לאפיקים אחרים, מלבד גוגל? והתשובה החד משמעית היא כן. כדאי מאד.

למה ואיפה אתם שואלים? אתן שתי דוגמאות.

אני באופן אישי לא ממש מתחבר לפייסבוק, אבל אצלינו במשרד כולם מכירים את פייסבוק, לא מתוך שיעמום או רצון לעשות חברים חדשים (לא בשעות העבודה בכל מקרה) אלא מתוך צורך עסקי. אוהבים או לא אוהבים את פייסבוק זאת כבר מזמן לא שאלה.

ברשת החברתית המובילה בעולם פועלות קבוצות עניפות ופוריות בתחומים רבים.

מערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת לכל בעל אתר להגיע אל המשתתפים בקבוצות דיון ממוקדות לפי נושא, מיקום גיאוגרפי ועוד. למה לא להשקיע (ולא הרבה יחסית) ולהגיע גם אל קהל יעד אקטיבי וממוקד זה? אנחנו אומרים שזה שווה, כדאי כלכלית וכרגיל בעולם המקוון – לא קשה במיוחד כשיודעים את העבודה.

והדוגמא השנייה הרבה יותר פשוטה להבנה.

אם אתה בעליו של אתר המוכר מוצרים לנשים בהריון, תוכל בקלות יחסית להציע שיתופי פעולה לאתרים גדולים וותיקים ממך, המציעים שטחי פרסום (והשיטות לפרסום באתרי תוכן רבות ומגוונות), על מנת להנות מתנועה איכותית מאד לכיוון האתר שלך, תנועה שתביא לך לקוחות חדשים, או יותר נכון נשים בהריון – כאלה שמחפשות בדיוק את מה שאתה מציע באתר שלך.

אלה היו רק שתי דוגמאות פשוטות לכך שעליך לדעת איך להשקיע נכון יותר את תקציב הפרסום שלך. לא הכל נע סביב קידום אתרים בגוגל, למרות שכולנו כבר הכסמנו למיתוס של המאה העשרים ואחת: אם אתה לא שם אתה לא קיים!

מעטים הלקוחות שמגיעים אל SEOweb ולא שומעים על חשיבותה של הנוכחות בראש תוצאות החיפוש של גוגל. מתוך נסיון רב שנים באינטרנט, אני יכול לגלות לכם שאין ממש סודות: קידום אתרים בגוגל הוא התמורה הטובה ביותר לכסף שלך לאורך זמן.

כאשר עמודי האתר שלך נמצאים בראש תוצאות החיפוש, אתה נחשף מדי יום ליותר ויותר גולשים ואין לך "שותפים". אתה לא משלם פר קליק, לא פר ליד ולא תלוי במצב הרוח של אף אחד חוץ מגוגל.

אז לפני שתקבלו החלטות על קידום אתרים בגוגל...

מומלץ לבחון ולבדוק היטב מה מציעים לכם בהשוואה ליעדים שלכם, מה ניתן לעשות מחוץ לגוגל ואם רק גוגל, איך לעשות את הכל בצורה האפקיבית ביותר עבור העסק שלכם.

לקבלת יעוץ והצעות לשיווק באינטנרט וכמובן קידום אתר בגוגל: ליחצו כאן

תאריך: 22/06/2011 14:07    מחבר:


רוצה לדעת יותר? פנה אלינו כבר עכשיו >