קידום אתרים בתחומים תחרותיים - בחירת ביטויי מפתח
תפקידו של מקדם אתרים מקצועי לסייע בבחירת ביטויי מפתח נכונים וכדאיים לקידום אתר הלקוח. לחץ כאן למידע בנושא...
קידום אתרים בתחומים תחרותיים - בחירת ביטויי מפתח



03-5446364



בחירת ביטויי מפתח לקידום בתחומים תחרותיים

Hebrew

קידום אתרים תחת ביטויי חיפוש בזירה תחרותית

קידום אתרים במנועי חיפוש עשוי להגדיל משמעותית את היקף החשיפה של הגולשים לשירותים, או המוצרים שאתם מציעים. זוהי עובדה מוכחת. אולם לא אחת, בעלי עסקים מעוניינים לקדם מוצרים, או שירותים בשוק מוצף ותחרותי, אשר התחרות בו באה לידי ביטוי גם במנועי החיפוש.

גיליתם שבכדי לבצע קידום אתרים בתחומים תחרותיים ולהצליח להתקרב לעמוד הראשון - תאלצו להיפרד מידי חודש מאלפי דולרים? לא הכל אבוד. מי שמתמחה בתחום שיווק באינטרנט, יודע שאחד היתרונות הבולטים ברשת הוא אפשרויות שיווק "זנב ארוך".

דוגמא טובה של קידום אתרים בתחום תחרותי, היא התחום המשפטי. בארץ פועלים משרדי עורכי דין רבים ובניהם תחרות עזה, גם באינטרנט. אחת הסיבות לכך היא המגבלות שחלות על עורכי דין מבחינת אפשרויות פרסום. חוג הלקוחות של רשת קידום אתרים SEOweb מונה כמה וכמה משרדי עורכי דין, שאת אתריהם הצלחנו לקדם אל התוצאות הראשונות בביטויים מאוד תחרותיים – אך מי כמונו יודע שמדובר בעבודה קשה, אינטנסיבית ולאורך זמן.

אתר אינטרנט חדש, שיאלץ להתחיל להתמודד מול אתרי אינטרנט וותיקים שנעשתה עבורם עבודת קידום משמעותית, יתקשה מאוד לעמוד בתחרות. זה כמובן אפשרי, אך עלות של קידום אתרי אינטרנט בתחומים תחרותיים נגזרת מהיקף העבודה הנדרש ולא אחת, היא תחרוג משמעותית מהתקציב שעומד לרשות בעל האתר, לא כל שכן אם המדובר בעסק צעיר בתחילת דרכו.

קידום אתרים בתחומים תחרותיים תחת ביטויי זנב ארוך

בסופו של יום, מטרתו של קידום אתרי אינטרנט הוא ליצור תנועה של גולשים באתר ובמיוחד כאלה אשר מעוניינים בשירותים, או המוצרים שבעל האתר משווק. אם נבחן את אותה דוגמא שוב, אז ללא ספק נוכחות בין תוצאות החיפוש הראשונות בביטוי "עורכי דין" תייצר באתר האינטרנט תנועה ענפה של גולשים המעוניינים בשירותיו של עורך דין. אך כאמור, התחרות קשה ולפעמים כדאי להתמקד בביטויי חיפוש פחות תחרותיים.

מניסיוננו, קידום אתרי אינטרנט לתוצאות החיפוש הראשונות, תחת מספר רב של ביטויים ממוקדים יותר, כמו "עורך דין פלילי", או "עורך דין לדיני משפחה", יביא לאתר גולשים רבים יותר מנוכחות בעמוד התוצאות השני, או השלישי בביטוי מרכזי כמו "עורכי דין". מה גם שאותם גולשים יהוו מבחינת עורך הדין קהל יעד ממוקד יותר, היודע בדיוק איזה עורך דין הוא מחפש.

היקף החיפוש עבור הביטוי המרכזי אומנם גדול יותר, אך מעטים מאוד הגולשים שממשיכים לבדוק את התוצאות מעבר לעמוד הראשון. יתרה מכך, עבור משרד המתמחה בתחום הפלילי, אין שום צורך בלקוחות מתחום דיני משפחה ולהפך. גם אם אותם גולשים יגיעו לאתר, הם לא יהפכו ללקוחות ולא יכניסו כסף, כמו שהיו מכניסים גולשים המגיעים מביטויי חיפוש ממוקדים ורלוונטיים.

קידום אתרים בתחומים תחרותיים – בחירת ביטויי מפתח

חלק חשוב ומרכזי בתהליך של קידום אתרים מקצועי, הוא בחירה חכמה של ביטויי מפתח. הכוונה במונח ביטויי מפתח היא לאותם ביטויים שעבורם חשוב שהאתר שלך ימוקם גבוה, עד כמה שניתן, בתוצאות החיפוש של גוגל. לחברת קידום אתרים מקצועית, שמעוניינת בראש ובראשונה לקדם את האינטרס הכלכלי של הלקוח, יש את הכלים לסייע לך בכך וחשוב מאד לעשות את זה.מילות מפתח

השלב הראשון בבחירת ביטויי מפתח עבור קידום אתרים, הוא היכרות עם תחום הפעילות של העסק והשירותים, או המוצרים שאתם מעוניינים לקדם. לאחר מכן,
יש לבדוק את נפח החיפוש עבור כל ביטוי רלוונטי ואת היקף התחרות המוערכת עבורו. ישנם כלים רבים שבאמצעותם ניתן לבצע מחקר שוק ובהמשך, בחירת ביטויי מפתח לקידום. זהו חלק חשוב מעבודתו של מקדם אתרים איכותי.

גם בביטויים מאוד דומים, עשוי להיות הבדל משמעותי מהבחינות הללו, את ההבדל הזה חשוב לנצל בחוכמה. לדוגמא, נפח החיפוש עבור הביטוי "עורכי דין" גדול משמעותית מנפח החיפוש עבור הביטוי שעל פניו מאוד דומה לו – "עורך דין".

שימו לב! חשוב מאוד שלצידכם יהיה איש מקצוע המתמחה באסטרטגיות שיווק באינטרנט ויש בידיו את הכלים לבדוק מראש את יעילותו של קידום אתרים תחת ביטויי חיפוש שונים. לא אחת, פגשנו לקוחות שטענו כי אינם 'מאמינים' ברשת האינטרנט ככלי שיווקי.

בניסיון להבין מדוע, התברר כי בעבר השקיעו כספים משמעותיים בקידום האתר, אך למרות שהגיעו לתוצאות הראשונות בביטויים שונים, הלקוחות לא מיהרו להתדפק על דלתם והכספים שהושקעו על ידם לא חזרו. עבודת תכנון נכונה ובחירה חכמה של ביטויי מפתח, תשכלל שלושה פרמטרים עיקריים – רלוונטיות, נפח החיפוש והיקף התחרות עבור כל ביטויי.

חשוב לזכור כי מקדם אתרים יוכל לסייע לכל בעל עסק, בכל תחום, למצוא ביטויי מפתח מגוונים, שבעזרת ניתן יהיה להביא לאתר תנועה איכותית של גולשים ממוקדים.

למידע נוסף בנושא אל תהססו לפנות אלינו על ידי לחיצה כאן: יצירת קשר
תאריך: 21/06/2011 14:30    מחבר:


רוצה לדעת יותר? פנה אלינו כבר עכשיו >