פרסום עסקים הכי משתלם באינטרנט
לא כולם יודעים אבל זאת עובדה: פרסום עסקים באינטרנט הכי משתלם, לכל עסק. לחץ ותדע איך ולמה!
פרסום עסקים הכי משתלם באינטרנט



03-5446364



טכניקות פרסום עסקים באינטרנט

Hebrew

האם ידעת כי פרסום עסקים באינטרנט הוא המשתלם ביותר עבורך?

בתחומים רבים בעלי עסקים קטנים ובינוניים נאלצים להתחרות בזירה בה פועלות חברות ענק, כאשר האמצעים הכלכליים שהם יכולים לגייס לצרכי פרסום ושיווק יחסית דלים. רשת האינטרנט משנה את פני הדברים ולמעשה, פרסום עסקים באינטרנט הוא פיתרון יעיל מאוד, לבעלי תקציב פרסום בכל סדר גודל.

אפשרויות פרסום עסקים ברשת האינטרנט רבות ומגוונות ובמאמר זה נתייחס אל חלקן, על כל יתרונותיהן וחסרונותיהן. בחירת אפיק הפרסום המתאים ביותר לצרכיו של העסק וליכולות הכלכליות, דורשת היכרות מעמיקה עם תחום השיווק באינטרנט וכדאי שלצידכם יהיה איש מקצוע, שילווה ויסייע בקבלת החלטה מושכלת בנושא.

בניית אתרים שיווקיים, תדמיתיים ודינאמיים

בניית אתר תדמיתי ושיווקי תאפשר לכם להטיל עוגן ברשת ולבנות נקודת חיבור איתנה בין קהל הגולשים שמתעניינים בשירותים והמוצרים שלכם, לבין אנשי המכירות בעסק. היתרון המשמעותי ביותר של פרסום עסקים באינטרנט, לעומת פרסומת טלוויזיונית או בעיתונות הדפוס, היא הגישה המהירה שניתנת לגולשים – אל נקודת ה"מכירה".

כאשר אדם צופה טלוויזיה או קורא עיתון, רואה פרסומת – הוא נאלץ לעשות אחד מהשניים – או לרשום את פרטי ההתקשרות של העסק ולזכור ליצור קשר במועד נוח, או לזכור את שם העסק ולחפש אותו מאוחר יותר באינטרנט על מנת ליצור קשר או לקבל מידע נוסף.

פרסום עסקים באינטרנט מאפשר גישה אל השירות, או המוצר שלכם בלחיצת עכבר ובזמן אמת. חישבו, כמה לקוחות פוטנציאליים עשויים להיחשף לפרסום טלוויזיוני, או בעיתונות ולא ליצור לפנות אל המפרסם רק בגלל שאבדו את מספר הטלפון, לא מצאו אותו באינטרנט, שכחו לחפש וכו'. בניית אתר תדמיתי ושיווקי תבטיח כי כל מהלך של פרסום ברשת, יוביל את הגולשים ישירות לאתרכם.

מלבד חשיבותו של מבנה האתר, עליו תוכלו לקרוא בהרחבה כאן: בניית אתרים, חשוב מאוד שתכניו והעיצוב שלו יעבירו מסר שיווקי מדויק, שיעודד גולשים לפנות אליכם, או לבצע רכישה באתר. כדאי שתהליך בניית האתר ילווה לא רק על ידי איש מקצוע בעל ידע טכני, אלא גם על ידי מומחה שיווק באינטרנט.

איך ליצור תוכן שיווקי ואיכותי באתר?

פרסום עסקים באינטרנט יכול ליצור באתרכם תנועת גולשים מאסיבית, אך אם רק גולשים בודדים מבצעים פנייה, או רכישה, אין לו ערך וכדאי לעשות בדק בית. העמוד החשוב ביותר באתרכם הוא עמוד נחיתה. זהו העמוד אליו גולשים מגיעים ממקומות שונים ברשת. זה יכול להיות עמוד הבית של האתר, או עמוד פנימי שייעדתם לצרכי שיווק.

על מנת להבין את חשיבותו של התוכן בעמוד הנחיתה שלכם, נסו להיזכר בפעם האחרונה בה חיפשתם מידע על שירותים, או מוצרים באינטרנט. כמה זמן לקח לכם להחליט האם להישאר ולהמשיך לקרוא באתר אליו הגעתם, או להמשיך לאתר הבא בתחום? הגולש הממוצע מבצע את ההחלטה הזו תוך 12 שניות לכל היותר.

כתיבת תוכן שיווקי לאתרי אינטרנט דורשת מיומנות וכדאי להשקיע עוד כמה מאות שקלים, ולהיעזר בשירותיו של איש מקצוע, לצורך בניית תוכן שיווקי ואפקטיבי בעמודי הנחיתה של האתר. לכל מילה הנכתבת על ידי מקצוען יהיה הכח להכריע – האם גולש שמגיע לעמוד ימשיך לקרוא וימצא עניין באתרכם, או ידלג לאתר הבא. לקריאה נוספת בנושא זה ליחצו: כתיבה שיווקית

קידום עסקים במנועי חיפוש כחלק מקמפיין פרסום עסקים אפקטיבי

חשיפה במנועי חיפוש ניתן להשיג בשתי דרכים, האחת היא קידום אתרים בתוצאות החיפוש האורגניות והשנייה היא בניית קמפיין PPC והופעה בתוצאות החיפוש הממומנות. על יתרונותיה של כל שיטה תוכלו לקרוא בהרחבה כאן: קידום אתרים אורגני או ממומן. בשתי השיטות, היתרון העיקרי הוא חשיפה בפני קהל היעד הממוקד ביותר שניתן לבקש, גולשים שחיפשו מיוזמתם מידע על השירותים, או המוצרים שמשווק העסק.

איך עובד קידום אורגני? מנועי חיפוש סורקים מידי יום מספר רב מאוד של אתרי אינטרנט, כאשר גולש מחפש במנוע החיפוש ביטוי מסוים, המנוע שולף מתוך אינדקס האתרים שסרק את כל תוצאות החיפוש הרלוונטיות. סדר הופעת התוצאות נקבע על פי פרמטרים רבין ושונים כמו רלוונטיות לביטוי החיפוש, איכות האתר ועוד. מטרתו של קידום אתרים בתוצאות החיפוש האורגניות, היא להביא את אתרכם לראש תוצאות החיפוש, תחת ביטויים רלוונטיים רבים ככל האפשר.

כיצד עובד פרסום בתוצאות הממומנות? קמפיין PPC (תשלום עבור קליק) גם הוא, מציע חשיפה תחת ביטויי חיפוש רלוונטיים, אותם יכול המפרסם להגדיר בעת בניית הקמפיין. בשונה ממודלים פרסומיים אחרים, בהם התשלום כפוף להיקף החשיפה, בשיטה זו משלם המפרסם עבור תוצאות בלבד. כלומר, התשלום הוא קבוע עבור כל גולש שהגיע לאתרכם דרך לחיצה על הפרסומת.

בלוגים מקצועיים – פרסום עסקים על ידי שיווק ובניית תדמית ברשת

בלוג הוא למעשה יומן מקוון בו ניתן להעלות תכנים שונים, לזכות בחשיפה ולטפח, עם הזמן, קהילה של קוראים. לצד בלוגים רבים בנושאים חבריים, או רשומות של כותבים במסגרתן הם משתפים על חייהם הפרטיים, קיימים גם בלוגים מקצועיים של נותני שירותים בתחומים שונים.

בבלוג מקצועי ניתן להעלות מאמרים ותוכן מעניין, שמטבע הדברים יטיב עם תדמיתכם ויאפשר לקהל הקוראים להיחשף לידע והניסיון העשיר שלכם בתחום בו הנכם עוסקים. ישנם בלוגים הבנויים כאתרי אינטרנט עצמאיים, עם מערכת ניהול תוכן מתאימה וישנם בלוגים הפועלים במסגרת פורטלים, אתרי בלוגים ורשתות חברתיות. מידע נוסף על הקמה וניהול בלוג ניתן למצוא כאן: בלוג לכל גולש.

פרסום עסק באתרי נישה

לצד אתרי החדשות והפורטלים הגדולים, בהם עלויות הפרסום גבוהות ולרוב אינן מתאימות לבעלי עסקים קטנים, קיימת אפשרות פרסום עסקים באתרי אינטרנט קטנים יותר, אתרי נישה העוסקים בתחום רלוונטי. לרוב עלות הפרסום תהיה נמוכה יותר וקהל הגולשים שייחשף לפרסומת, הוא קהל שעשוי למצוא עניין בתחום בו פועל העסק.

על מנת לבחור בחוכמה ולבנות קמפיין פרסום עסקי, שיביא לידי ביטוי יחס אופטימאלי של עלות תועלת, כדאי לבצע מחקר מקיף לפני שבוחרים ומחליטים איפה וכמה לפרסם. נסו למפות את כל אתרי הנישה הרלוונטיים ביותר לתחום פעילותכם ובדקו את אפשרויות הפרסום בכל אתר. זיכרו כי בעלי האתרים הנם אנשי עסקים ולכן ניתן ורצוי לעמוד על המקח.

רשימות תפוצה וניוזלטר לצרכי פרסום עסקי

אפשרות נוספת היא שימוש בשירותיהן של חברות המציעות דיוור אלקטרוני ושליחת מייל שיווקי לנמענים. שימו לב – חברות רבות עוברות על החוק בכך שהדיוור שהן שולחות נשלח בניגוד לרצונו של הנמען. בנוסף, רוב ספקי האינטרנט מפעילים בשירותי הדוא"ל מערכות לסינון דואר זבל ובחלק גדול מהמקרים, הדיוור לא יגיע אל תיבת ההודעות הנכנסות של הנמען.

אם בכל זאת בחרתם בשיטה זו, כדאי לוודא כי החברה בשירותיה אתם נעזרים פועלת בדרכים חוקיות. מומלץ לשלוח דיוור לנמענים רלוונטיים בלבד – אם קהל הידע הוא בעלי עסקים, כדאי שרשימת התפוצה תכיל כתובות דוא"ל של בעלי עסקים בלבד. אם קהל היעד הוא נשים – כדאי שהמייל ישלח לנשים בלבד. כמו כן, בדקו אפשרות לתשלום על פי מספר הנמענים שפתחו את ההודעה ולא על פי מספר הנמענים שקיבלו אותה.

דרך ידידותית בהרבה לשלוח דיוור לכתובות הדוא"ל של לקוחותיכם הפוטנציאליים, היא הצבת תיבת הרשמה לניוזלטר באתר. גולשים שיבקרו באתרכם ויתרשמו מתכניו, ישמחו להתעדכן במאמרים שתעלו בעתיד. הם יוכלו להזין את כתובת הדוא"ל בתיבה ולקבל מכם, אחת לשבוע, שבועיים, או חודש, הודעת מייל עם עדכונים על התכנים באתר, מאמרים מעניינים בתחום, או חדשות מהענף בו פועל העסק. לקריאה נוספת בנושא ליחצו: ניוזלטר

שיווק דרך תוכניות שותפים

תוכניות שותפים מאפשרות שיתוף פעולה בין מפרסמים ובעלי אתרים באינטרנט, על פי מודל PPC – תשלום עבור קליק או על פי מודל PPS – תשלום עבור מכירה. ניתן להירשם כמפרסמים לתוכניות שותפים שונות ולקבוע תשלום קבוע, אותו אתם מציעים לבעלי אתרים המעוניינים להציב באתריהם פרסומות והפניות אל עמוד הנחיתה שבניתם.

ככלל, קיימות 2 שיטות תגמול עיקריות – האחת מציעה תשלום עבור כל גולש שהגיע לאתרכם דרך אתריהם של השותפים, השנייה מציעה תשלום עבור כל גולש שהגיע לאתרכם וביצע בו פעולה מסוימת, כמו רכישה מקוונת, או השארת פרטי התקשרות לצורך יצירת קשר כאמור. לכל אחת מהשיטות יתרונות וחסרונות, אך שתי השיטות יעילות לצורכי פרסום עסק בכל סדר גודל. לקריאה נוספת ליחצו: תוכניות שותפים

איך עושים באזזז באינטרנט?

באזזז, או שיווק ויראלי, הוא טכניקת פרסום המבוססת על רצונם הטוב של הגולשים, לשתף בתוכן איכותי את חבריהם באינטרנט. תוכן איכותי יכול להיות תוכן מכל סוג, סרטון, קובץ סאונד, תוכן כתוב מעניין במיוחד, כלי שימושי, או כל דבר מצחיק, שערורייתי, חדשני, מעניין, שיגרום לגולשים לרצות לשתף בחוויה את חבריהם. רוצים לדעת איך עושים את זה? ליחצו: שיווק ויראלי

לפרטים אודות אפשרויות פרסום עסקים באינטרנט פנו אלינו: יצירת קשר
תאריך: 21/06/2011 15:58    מחבר:


רוצה לדעת יותר? פנה אלינו כבר עכשיו >