לא הצלחתי להבין על איזה טריק את מדברת? אם החברה עוסקת בשני תחומים וחשוב לכם להיות במקום הראשון בגוגל בשני תחומים שאינם בהכרח קרובים, מבחינת הגדלת הסיכויים, גם לדעתי כדי לבנות שני אתרים. מצד שני, אם אתם לא מוכרים באינטרנט ולא עוסקים בתחומים תחרותיים מדי (והכוונה לתחרות בגוגל) אין שום סיבה לבנות 2 אתרים ואפשר להגיע למיקומים טובים בתוצאות החיפוש גם עם אתר איכותי אחד. יש המון דוגמאות כאלה. זאת צריכה להיות החלטה אסטרטגית של החברה ולא החלטה שמגיעה משיקולים של תוצאות החיפוש בגוגל לדעתי.