חברת אחסון מומלצת ואמינה בישראל - פורום קידום אתרים SEOweb
בפורום קידום אתרים תוכלו למצוא שאלות ותשובות על חברת אחסון מומלצת ואמינה בישראל! ליחצו כאן למידע והכנסו לפורום...
חברת אחסון מומלצת ואמינה בישראל - פורום קידום אתרים SEOweb



03-5446364




פורום קידום אתרים SEOweb

Hebrew
 

חזרה לפורום הודעה חדשה חיפוש בפורום

הוספת הודעה חדשה

חיפוש בפורום

התחברות בפורום

נושא
  • חברת אחסון מומלצת ואמינה בישראל
    X
    רינגו | 11/02/2013 19:46

    אהלן

    אני בעלים של אתר שכרגע מאוחסן על שרת בארה"ב, ואני מאד לא מרוצה מהשירות שם. האתר נטען מאד לאט בכל מיני שעות ביום, ובכל פעם שאני פונה אל השירות לקוחות, לוקח שעות עד שאני מקבל תשובה. טעיתי שהחלטתי לחסוך כסף על אחסון האתר, למרות שכבר באמת השקעתי באתר את כל החסכונות שלי. החלטתי סופית להעביר אותו לאחסון בישראל. חישפתי בגוגל כמו כולם אחסון אתרים ויצרתי קשר לפחות עם 20 או 25 חברות שעלו בתוצאות של מנוע החיפוש. גם עם חלק מאלה שמפרסמים ובעיקר עם כל אלה שעולים בתוצאות האורגניות.

    קראתי המון המלצות של בעלי אתרים בפורומים, ובכל מיני כתבות באתרים ישראלים. במקום שיהיה לי יותר סדר בראש, יש לי הרבה יותר בלאגן. אין לי מושג לאיזה חברת אחסון ללכת, בהנחה שכבר הבנתי שעוד 100 ש"ח לשנה או פחות 100 ש"ח לשנה זה ממש לא משנה לי! העיקר לקבל אחסון אתרים אמין, יציב, בלי נפילות, בלי סיפורים ולא פחות חשוב, לדעת שיש עם מי לדבר ואיפה לקבל תמיכה בלי לחכות שעות על גבי שעות.

    הייתי שמח לקבל המלצות מבעלי אתרים ומקדמי אתרים שבטח מכירים את השוק הזה יותר טוב מכולם. אני מחפש חברת אחסון שלא אצטרך לשמוע ממנה במשך שנה שלמה, עד התשלום בשנה הבאה. מה אתם אומרים?

מחבר
תאריך
  • 11/02/2013 19:46

חושב להתחיל פרוייקט מסויים? צור איתנו קשר >