RE: seoisrael - למה האתר שלהם ירד? - פורום קידום אתרים SEOweb
בפורום קידום אתרים תוכלו למצוא שאלות ותשובות על RE: seoisrael - למה האתר שלהם ירד?! ליחצו כאן למידע והכנסו לפורום...
RE: seoisrael - למה האתר שלהם ירד? - פורום קידום אתרים SEOweb



03-5446364




פורום קידום אתרים SEOweb

Hebrew
 

חזרה לפורום הודעה חדשה חיפוש בפורום

הוספת הודעה חדשה

חיפוש בפורום

התחברות בפורום

נושא
  • RE: seoisrael - למה האתר שלהם ירד?
    X
    SEOweb | 16/10/2012 21:59

    היי ליאוניד

    יכולות להיות סיבות רבות מאד לירידה במיקומים של עמוד כלשהו בתוצאות החיפוש של גוגל. לאורך השנה + האחרונות אנו עדים לשינויי אלגוריתם רבים בגוגל, ראה אלגוריתם פנדה וכמובן פינגווין.

    אתר SEO ISRAEL עדיין מופיע גבוה בתוצאות החיפוש בביטויים רבים אחרים, למרות שבבדיקה מעמיקה יותר אכן ניתן לראות כי מיקומיו הכוללים בתוצאות החיפוש נפגעו. לדעתי ומבחינה מהירה של הנתונים (מבלי להעמיק יותר מדי) ניתן לראות כי פרופיל הקישורים של האתר בעייתי, ככל שהדבר נוגע להגדרות שמציב גוגל למנהלי אתרים.

    בחודשים האחרונים ניתן להבחין כי אנשי SEO ISRAEL מנסים לשנות את פרופיל הקישורים המובילים לאתרם, ככל שהדבר נוגע לטקסט המקשר ולקישורי פוטר. להערכתי, ניתן לתקן את הנזק שנגרם בתוצאות החיפוש על ידי תכנון נכון של מערך הקישורים הנכנסים שמובילים לעמודי האתר השונים.

    בשורה התחתונה, כל בעל אתר שחווה ירידות בתוצאות החיפוש של גוגל, יכול להעריך וצריך להבין די מהר את האלמנטים הבעייתים באתרו ביחס ישיר להנחיות הברורות (יש יותר ויש פחות) של גוגל למנהלי אתרים, לפרסומים השונים בעניין שינויי האלגוריתם ולמחקרים שמתפרסמים ברשת האינטרנט לגבי מהותו האמיתית של השינוי שאליו שואפים בגוגל.

    ובעניין הביטוי "קידום אתרים" הרי שניתן להבחין כי למעט אתר SEO ISRAEL ישנם עוד לא מעט אתרים אחרים, ותיקים יותר וכאלה שפחות, שנפגעו די חזק מעדכוני האלגוריתם האחרונים.

    הדברים נכונים לגבי תוצאות החיפוש בגוגל ישראל ובמדינות רבות אחרות בעולם. שווה בהחלט לקרוא וללמוד את הנושא לעומק. זה עוזר ויעזור לכל בעל אתר שרוצה להתקדם.

מחבר
תאריך
  • 16/10/2012 21:59

חושב להתחיל פרוייקט מסויים? צור איתנו קשר >