יש הרבה הגיון בזה שהרבה אתרים של חברות קידום אתרים חטפו בראש משינוי אלגוריתם כאלה ואחרים. הרי מקדמי אתרים הם אלה שמכתיבים מדיניות, וכולם יודעים שלכל חברת קידום אתרים יש את שיטות העבודה שלה. מסתבר, כמו שאנחנו רואים בתוצאות החיפוש של גוגל, כי יש כמה חברות קידום אתרים שעשו שימוש בטכניקות שגוגל לא כל כך אוהב...
מה שאנחנו לא שומעים ולא תמיד רואים, אלה הם כל אותם אתרי לקוחות של אותן חברות שנפגעו, ולי אין בכלל ספק שהיו לא מעט לקוחות של אותן חברות, שחטפו גם הן, על לא עוול בכפן, שכן מדיניות הקידום ושיטות העבודה בדרך כלל ידועות רק לאנשי ה SEO והלקוחות לא יודעים מה קורה מאחורי הקלעים.
מעניין כמה לקוחות מסכנים כאלה מסתובבים בין תוצאות החיפוש של גוגל...