בטח שאפשר!
הדבר הראשון שצריך לעשות, לפני שמתחילים להתעסק עם כלים ותוכנות, הוא להכיר את המתחרים ולהכיר טוב. לנתח ולהבין לעומק את מבנה האתרים שלהם, הוותק שלהם, קצב עהדכון, מבנה, איכות התוכן, ממשק משתמש, איכות הקישורים שמפנים למתחרים ומקורותיהם, כמות התוכן באתר, נוכחות ברשתות חברתיות, מיקומים בתוצאות החיפוש של גוגל ועוד...
יש לנהל רשימה מסודרת (טופס אקסל יעזור) לצורך השוואה ותיעוד של כל הפרמטרים הנ"ל בדקדקנות רבה ותוך מעק בלאורך זמן. רק בהמשך ניתן לפנות למחקר מושכל של ביטויי מפתח בתחום עיסוקך, באמצעות תוכנות חינמיות / בתשלום ובין השאר ובטח שלא רק באמצעות כלי מילות המפתח של גוגל.
תרצה המלצות על תוכנות חינמיות או בתשלום - רק תבקש.
בהצלחה ולילה טוב