אפי
הכל תלוי בטיב המילוי לדעתי. ממש כמו בסופגניה - אקטואלי לא?
אם המקדם שלך מבקש תוכן איכותי בתחום העיסוק שלך, אותו יוכל להעביר לפרסום באתרים מובילים אחרים, ומשם יובילו קישורים לאתר שלך, הרי שהמדובר בהשקעה משתלמת בהחלט לדעתי. מצד שני, אם המקדם שלך מבקש ממך לכתוב עבורו תוכן שיופץ בכל אתר מאמרים ברחבי הרשת, ועדיין מתכוון לפעול ופועל בשיטות שעבר זמנן, יתכן ואתה צודק - שאז ההשקעה אינה ממש משתלמת.
חשוב מאד להבין מהמקדם שלך את הנקודות שציינתי לפני שנסחפים לקבל החלטות חפוזות.