חברת קידום אתרים שיודעת את העבודה יכולה להצליח בקידום אתר, כל אתר, בתנאי שעובדי החברה מכירים את שפת העיד בשוק אליו אתה מכוון. אם רוצים לקדם אתר במנוע החיפוש בסין, חייבים להעסיק אדם דובר סינית. אם רוצים לקדם אתר בתוצאות החיפוש של גוגל דוט קום בארה"ב בהחלט צריך לוודא כי בחברה שאת שירותיה תשכור בגלל המומחיות שלה, ישנו עובד מיומן הדובר את השפה האנגלית. באינטרנט אין גבולות גיאוגרפיים ולכן אין כל מגבלה לגבי אפשרויות הקידום של כל אתר.
החוקים לקידום אתרים אינם משתנים לפי קהל היעד שאליו מכוונים.