הדבר היחיד שאפשר להצביע עליו בוודאות זאת העובדה שיש כל הזמן שינויים בתוצאות החיפוש בביטוי הכל כך תחרותי הזה: קידום אתרים. אותי תמיד עניינה השאלה האם האלגוריתם של גוגל מייחס חשיבות שונה לביטויים שיש בהם תחרות רבה (וכן, ברור שקל מאד לזהות טכנית ביטויים כאלה) ואז רואים בתוצאות החיפוש שינויים גדולים וקיצוניים לעיתים תכופות, כמו שאנחנו רואים בביטוי קידום אתרים. ולגבי נקסט לבל - אני רואה אותם בעמוד 3 כרגע אחרי שכבר היו בחלק העליון של עמוד 2.