הצעה מוזרה שקיבלתי במייל - פורום קידום אתרים SEOweb
בפורום קידום אתרים תוכלו למצוא שאלות ותשובות על הצעה מוזרה שקיבלתי במייל! ליחצו כאן למידע והכנסו לפורום...
הצעה מוזרה שקיבלתי במייל - פורום קידום אתרים SEOweb



03-5446364




פורום קידום אתרים SEOweb

Hebrew
 

חזרה לפורום הודעה חדשה חיפוש בפורום

הוספת הודעה חדשה

חיפוש בפורום

התחברות בפורום

נושא
  • הצעה מוזרה שקיבלתי במייל
    X
    יערה | 19/02/2013 10:36

    רציתי לשמוע מהת אתם חושבים על ההצעה שקיבלתי היום בבוקר דרך האתר שלי, ומציעה שירות של כתיבת תוכן לאתר והפצת תוכן בכל מיני אתרים, כולל שמות של לקוחות וחברות קידום אתרים מוכרות... הנה הנוסח המלא של ההודעה שקיבלתי ואשמח לשמוע את דעתכם:

    שלום רב! ברצוני להציג בפניכם את השירותים של כתיבת מומחים. בין אם הנכם לקוחות קיימים או מחפשים חברה רצינית לאספקת תוכן ומאמרים איכותיים. כתיבת מומחים פעילה משנת 2007 בתחום של כתיבת מאמרים ותוכן לאתרי אינטרנט. תוך עמידה בתחרותיות המחירים לתוכן בענף, אנו נותנים דגש בעיקר לאיכות המאמרים, שירות מהיר ואמין, ועמידה בלוחות הזמנים. מחירו של מאמר קידום בהזמנה של 20 מאמרים בני 300 מילה הוא 30 ₪ + מע"מ, ומחיר תוכן שיווקי לאתרי אינטרנט הוא 50 ₪ + מע"מ שירות הפצת מאמרים – שירות ייחודי ובלעדי של כתיבת מומחים! מעבר לשירות של כתיבת מאמרים ותוכן לאתרי אינטרנט, אנו מספקים גם כן שירות ייחודי של הפצת מאמרים. לא מדובר בהפצה של מאמרים באתרי מאמרים, אלא באתרי לוויין ובאתרים של לקוחותינו. מחיר מאמר בן 300 מילה והפצתו באחד מאתרים אלו הוא 35 ₪ + מע"מ, בהזמנת מינימום של 20 מאמרים. פנו אלינו בכדי להשתמש בשירות של הפצת מאמרים ובכדי ליהנות מאספקה סדירה ואיכותית של תוכן ומאמרים לקידום. בין לקוחותינו: אלקטרו קידום אתרים, דוראן קידום אתרים, אסק4 קידום אתרים, דיזנהאוז, רב בריח, איסתא, חמת ועוד חברות רבות מובילות במשק הישראלי.

    מה דעכתם על ההצעה הזאת? אני משלמת היום על כתיבת תוכן באמצעות קופירייטר סכומי כסף גדולים בהרבה... האם תוכלו להסביר לי מה זה אומר הפצת תוכן באתרים אחרים של לקוחות כמו שהם מציעים? האם זה סוג של פרסום לעסק שלי? האם השירות הזה מוכר לכם ויכול לסייע לי לקדם את האתר והעסק שלי?

מחבר
תאריך
  • 19/02/2013 10:36

חושב להתחיל פרוייקט מסויים? צור איתנו קשר >