אני בהחלט מסכים עם התשובה של אורן.
אתרים הכתובים בכמה שפות ובכך פונים לכמה קהלי יעד, מהווים תוצאת חיפוש ראויה ביותר וזה נכון כלפי ציבור גדול של גולשים. אתר מקצועי הבנוי בכמה שפות מגדיל את סיכויי ההצלחה שלו להתברג בראש תוצאות החיפוש של גוגל.
מבחינת הגולש:
חשוב שאתה מגיע לאתר שכתוב בעברית (לדוגמא) ולאתר העוסק באותו נושא בדיוק וכתוב בכמה שפות. איזה אתר ירשים אותך יותר? איזה אתר יעשה רושם רציני ומקצועי יותר? יש תשובה אחת נכונה...