מכירות באינטרנט - שיפור יחס המרה באתר
על ידי שיפור יחס ההמרה של האתר שלך, ניתן להגיע להיקפי מכירות גבוהים יותר באינטרנט. ליחצו כאן למאמר המלא.
מכירות באינטרנט - שיפור יחס המרה באתר



03-5446364



שיפור יחס המרה באתר = הרבה יותר מכירות באינטרנט!

Hebrew

כל אחד רוצה למכור יותר באתר - השאלה איך עושים את זה?

המונח יחס המרה מתאר את היחס שבין מספר הגולשים אשר צפו באתר או בעמוד מסוים, לבין מספר הגולשים שבצעו רכישה, או פעולה אחרת בה מעוניין בעל האתר (כמו מילוי טופס יצירת קשר). בכדי לבדוק האם אתר מכירות באינטרנט מממש את מלוא הפוטנציאל לשמו הוקם, כדאי לבדוק מה יחס ההמרה באתר וכיצד ניתן לשפרו.

שימו לב – אתר מכירות באינטרנט או אתר שיווקי, תמיד יכול להשתפר ולהיות "מזמין" יותר. קשה לנקוב באחוז מסוים ולומר כי זהו יחס המרה טוב, לכל אתר ובכל תחום. מטבע הדברים, אתרי אינטרנט שונים משווקים מוצרים ושירותים שונים, חלקם קלים יותר למכירה, חלקם קשים.

אולם, ניתן לומר כי יחס ההמרה השכיח באתרי אינטרנט בינלאומיים נע בין 0.7% ל – 7.9%. באתרי אינטרנט ישראלים היחס נמוך יותר וגם 2% נחשב למצב לא רע בכלל.

מה לא בסדר באתר האינטרנט שלי?

השלב הראשון בשיפור יכולות המכירה של האתר, הוא בדיקה יסודית של כשלים וליקויים. אינכם צריכים לנחש, פנו לקבלת יעוץ מקצועי על ידי מומחה שיווק באינטרנט, נתחו את מערכות הסטטיסטיקה באתר ונסו להסיק מסקנות, ניתן לשאול לקוחות וגולשים באשר לחוויית בגלישה שלהם באתר ובצעו את השינויים הנדרשים.

היתרון הגדול ביותר בתהליכי מכירות באינטרנט, הוא בכך שהכל מדיד וכמית. באמצעות תוכנות לניתוח תנועת גולשים באתר, לאחר עריכת השינויים הנדרשים תוכלו לעקוב אחר כל שינוי בתנועת הגולשים ולבדוק האם התוצאות תואמות את כוונתכם המקורית.

מה לבדוק בתוכנות הסטטיסטיקה?

תוכנת סטטיסטיקה יעילה אמורה לספק לכם נתונים מהימנים אודות כל פעולה שגולשים מבצעים באתרכם, או בדרכם אליו. מנתונים אלו ניתן להסיק מסקנות רבות ולשפר לפיהן. בעלי אתרים רבים פנו אלינו ושאלו מה כדאי לבדוק בסטטיסטיקה מלבד כניסות לאתר. ובכן, לפניכם רשימה חלקית:

חפשו דפים בהם זמן השהייה גבוה ונסו ליישם את מאפייניהם בעמודים אחרים באתר. אתרו את העמודים אליהם מספר הכניסות הגבוה ביותר, אלו הם העמודים החשובים ביותר באתר, שפרו אותם עד כמה שניתן.

אם יש עמודים שגולשים מגיעים אליהם ומייד עוזבים את האתר, בדקו אם ביטויי החיפוש תחתיהן קידמתם אותם מתאימות לתוכן העמוד. מצב זה עלול להיווצר במקרים בהם התוכן אינו תואם את מה שהגולשים חיפשו.

אם יש באתרכם עמודים אליהם גולשים מגיעים ממנועי חיפוש, אך אינם ממשיכים לגלוש באתר ולצפות בעמודים נוספים – כדאי לבדוק אפשרות לשפר את ההפניות מהעמוד לדפים אחרים באתר. כל אלו ועוד ישפרו את יחס ההמרה ויזניקו את המכירות.

טיפים חשובים להגדלת מכירות באינטרנט

SEOweb – רשת קידום אתרים באינטרנט מעניקה ללקוחותיה קשת רחבה של שירותים שיווקיים ותדמיתיים באינטרנט. בין השאר, לשרות הלקוחות מומחים בתחום שיווק ומכירות באינטרנט, אפיון אתרים מסחריים ושיווקיים בהתאם ליעדיו וצרכיו של כל עסק ושיפור ביצועים באתרים קיימים.

ניסיוננו העשיר מאפשר לנו להציג בפני גולשי האתר רשימה חלקית של דגשים חשובים בכל הנוגע לבניית מערך יעיל של מכירות באינטרנט:

  • כותרות – נסו ליצור כותרות עם משמעות שפונה אל רגשותיו וצרכיו של הגולש
  • תמונות – במקומות רלוונטיים המחשה ויזואלית תחזק את המסר השיווקי
  • טקסט – תוכן הוא אחד הדברים החשובים בכל תהליך מכירה, מומלץ כי ינוסח על ידי אנשי מקצוע
  • רושם – תנו מידע רלוונטי אודות העסק, טיב השירותים והמוצרים, בדגש עם יתרונותיכם
  • ויזואל – העין מצלמת הרבה לפני שהיא קוראת, הרושם הויזואלי שיצור האתר על הלקוח בעל משקל רב

מכירות באינטרנט יכולות לקחת את העסק שלכם רחוק מאוד ואחד המאפיינים הבולטים בתחרות בין עסקים באינטרנט – הוא שגם עסקים קטנים ובינוניים יכולים להתחרות בחברות גדולות. יישום מקצועי של עקרונות שיווק ברשת יכול להזניק את המכירות בכל אתר אינטרנט.

לקריאה נוספת בנושא ליחצו:

תאריך: 22/06/2011 10:02    מחבר:


רוצה לדעת יותר? פנה אלינו כבר עכשיו >