seoisrael ירדו אבל הם לא לבד... - פורום קידום אתרים SEOweb
בפורום קידום אתרים תוכלו למצוא שאלות ותשובות על seoisrael ירדו אבל הם לא לבד...! ליחצו כאן למידע והכנסו לפורום...
seoisrael ירדו אבל הם לא לבד... - פורום קידום אתרים SEOweb



03-5446364




פורום קידום אתרים SEOweb

Hebrew
 

חזרה לפורום הודעה חדשה חיפוש בפורום

הוספת הודעה חדשה

חיפוש בפורום

התחברות בפורום

נושא
  • seoisrael ירדו אבל הם לא לבד...
    X
    טל | 21/10/2012 20:44

    אם תסתכלו על התוצאות של גוגל בחיפוש קידום אתרים תראו שיש עוד אתרים מאד ותיקים שנעלמו: אקטיביטק - לא מוצאים אותם בתוצאות של גוגל בכלל, אחרי שהיו בעמוד הראשון של גוגל ואם אני זוכר טוב הם הגיעו אפילו למקום 2-3 בתוצאות! עוד לפניהם, האתר של אלקטרו שהיה במקום ה-1 בגוגל בחיפוש קידום אתרים ירד לעמוד 6-7 והוא מדשדש שם כבר חודשים ארוכים למרות שיש להם page rank 7 וקישורים מאד חזקים - אבל הם באמת עשו קומבינות עם קישורים ולא היה קשה לחזות את הקריסה שלהם אחרי השינויים של פינגווין שחיפש מניפולציות של קישורים.

    seo israel בהחלט לא לבד בסירה של האתרים שקרסו בתוצאות החיפוש, למרות שנראה שהם בהחלט עושים כל מה שאפשר על מנת להחזיר את האתר שלהם למיקומים ריאליים יותר בתוצאות החיפוש. מעניינים מאד השינויים באלגוריתם של גוגל ומסתבר שהחברה שם לא פראיירים בלבד.

    בשורה התחתונה, אני לא מאמין שיש מישהו (בעל אתר) שנפגע בגלל עדכוני אלגוריתם של גוגל, ויכול לעמוד מול המראה ולהגיד בלב שלם שאין לו מושג למה האתר שלו נפגע וירד בתוצאות החיפוש. כנראה שכל אחד ממנהלי האתרים שחווה ירידות בתוצאות החיפוש, יודע בדיוק מה עליו לעשות בשביל לחזור ולהופיע במיקומים גבוהים.

    המסקנה שנאי הסקתי מכל השינויים של גוגל לגבי האתרים שאני מקדם היא לא לקחת סיכונים. לא להכנס לתוך מניפולציות של קישורים ולא להתעסק בשיטות עבודה "אפורות" או כאלה שאינן תורמות לגולשים. כל שיטה אחרת וכל ניסיון להתחכם יכול לעלות ביוקר, אם לא מחר אז בעוד חודש או חודשיים - אחרי עדכון פינגווין הבא...

    בקיצור - תעברו לעבוד בכובע לבן ולא תצטערו.

מחבר
תאריך
  • 21/10/2012 20:44

חושב להתחיל פרוייקט מסויים? צור איתנו קשר >