דורון וכולם,
לקישורים יש ותמיד יהיה משקל בשכלול תוצאות החיפוש. עדכוני האלגוריתם האחרונים של גוגל בסך הכל הדגישו כללים חדשים באשר לאיכות ותו לאו. מאז העדכונים, הרבה קישורים שנתנו פעם ציון חיובי איבדו את חשיבותם לחלוטין. אתרים שהתבססו על הרבה קישורים שאיבדו כל משמעות קרסו בדירוג שלהם בתוצאות החיפוש. במקביל, מסע ההסברה וההפחדה של גוגל עובד לא רע, שהרי היום לא מעט מנהלי אתרים ואנשי קידום אתרים חוששים מהחלפות קישורים בכלל, ומבחינת גוגל זה מצב לא רע בכלל...
אני יכול להגיד לך מניסיון רב שנים ובראיה פרוספקטיבית: אין בכלל ספק כי קישורים ימשיכו להיות פרמטר בעל משמעות רבה בקביעת תוצאות החיפוש. השאלה איך ואיפה להציב קישורים, היא שאלת השאלות. אם עושים את זה לא נכון, מבזבזים הרבה זמן ומשאבים יקרים בניסיונות לקדם את האתר.