איך משתחררים מהעונש של גוגל? - פורום קידום אתרים SEOweb
בפורום קידום אתרים תוכלו למצוא שאלות ותשובות על איך משתחררים מהעונש של גוגל?! ליחצו כאן למידע והכנסו לפורום...
איך משתחררים מהעונש של גוגל? - פורום קידום אתרים SEOweb



03-5446364




פורום קידום אתרים SEOweb

Hebrew
 

חזרה לפורום הודעה חדשה חיפוש בפורום

הוספת הודעה חדשה

חיפוש בפורום

התחברות בפורום

נושא
  • איך משתחררים מהעונש של גוגל?
    X
    רונן | 25/02/2013 10:09

    האתר שלי בעונש מגוגל כבר יותר משנה. אני מתעסק בתחום שיש בו לא מעט תחרות, ועד לפני שנה האתר שלי כיכב בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בערך ב-85% מהביטויים הכי חמים בתחום שלנו. היו לי באתר ביום בערך 350 גולשים ולא מעט לידים, שסיפקו הרבה עבודה והכנסות. האמת שהייתי עובד בכל הכח, קישורים בכמויות, תוכן בלי הפסקה אבל אף פעם לא ממש השקעתי יותר מדי מחשבה בנושא.

    עשיתי מה שהמתחרים שלי עשו, קישורים מכל אתר שרק מוכן לתת קישורים, ושילמתי כסף לכותבי תוכן הכי זולים שיכולתי למצוא, בשביל להעמיס על האתר כמה שיותר תוכן והכי מהר שאפשר. לפני שנה, יום אחד בהיר התעוררתי בבוקר וגיליתי שכל העמודים של האתר שלי שהיו ממקומים בין התוצאות בעמוד ראשון בגוגל, עפו אחרוה לפחות 3-4 עמודים ומאז רק הדרדרו עד שהיום את חלקם לא מוצאים בכלל ואחרים נמצאים במקום 150 ולמטה.

    לא צריך להזכיר אבל ברור שהתנועה באתר אפסית. האתר חטף מכה רצינית ובמשך השנה האחרונה אני מנסה להוציא אותו מהעונש. הבנתי שהיה עדכון של אלגוריתם פנדה בלילה שהאתר שלי נעלם. אני מנסה לשפר את התוכן באתר בעצמי, הורדתי חלק מהעמודים שלא היה בהם הרבה תוכן, רק כמה מילים ואת כל השאר אני עורך. לגבי הקישורים, לא יודע איך להתנהל כי היום מאד קשה להשיג קישורים חדשים, אבל נראה לי שהבעיה היא לא קישורים חדשים.

    בשנה האחרונה האתר שלי לא ממש זז בתוצאות קדימה, רק אחורה. אני מחפש דרך להשתחרר מהעונש של גוגל ולהחזיר את האתר לחיים. האם למישהו יש כיוון שיכול לסייע לי לעשות את זה?

מחבר
תאריך
  • 25/02/2013 10:09

חושב להתחיל פרוייקט מסויים? צור איתנו קשר >