מדריך יוטיוב למתקדמים - לככב ולהצליח בערוץ YouTube שלך!
מדריך יוטיוב למתקדמים - לככב ולהצליח בערוץ YouTube שלך ובשבילך...
מדריך יוטיוב למתקדמים - לככב ולהצליח בערוץ YouTube שלך!



03-5446364



מדריך יוטיוב למתקדמים - לככב בערוץ YouTube שלך!

Hebrew

נרשמתם ליוטיוב, צלמתם אירועי חברה, הרצאות וכנסים, העלתם סרטונים, נתחתם מידע על לקוחות פוטנציאלים והגבתם במקומות המתאימים, עכשיו הזמן לקחת את החשבון יוטיוב (You Tube) שלכם צעד אחד קדימה!

לצלם ולהעלות סרטונים זה נחמד, זה בהחלט מחזק את נוכחות המותג שלכם ברשת, מעלה את שביעות רצון הלקוחות ומחזק את הקשר איתם אבל כדי להעלות באמת את יחס ההמרה, לצבור לידים ולקוחות חדשים צריך לעשות יותר מזה.

זה אולי נשמע מורכב ומסובך, אבל כל אחד מאיתנו יכול לנסות ולרוב גם להצליח לבד!

נתוני מחקרים שפורסמו במהלך 3 השנים האחרונות מראים על מגמת גידול מתמדת במספר העסקים שעושים שימוש אפקטיבי ומושכל ברשת הוידאו החברתית של יוטיוב, לצורך קידום אינטרסים עסקיים.

אנחנו מציעים וממליצים לך להצטרף להצלחה ומציעים טיפים וכלים שכל אחד יכול ליישם. רק צריך לרצות ולנסות.

שיטות אפקטיביות לקידום ומיתוג ביוטיוב

לדאוג שימצאו את הסרטון שלכם – על מנת שגולשים שמחפשים מידע רלוונטי ימצאו את הסרטון שלכם, בין אם הם מבצעים את החיפוש דרך גוגל או ישירות דרך מנוע החיפוש של יוטיוב, חשוב להקפיד על מספר דברים.

שם הסרטון - דאגו שהוא יהיה ממוקד ורלוונטי לנושא מעניין. הקפידו כי מקריאת הנושא ניתן יהיה להבין בקלות במה הסרטון עוסק.

לאחר שהגדרתם את שם הסרטון מלאו את תיאור הסרטון. אל תתעלמו ממנו! שלבו בתיאור מילות מפתח שרלוונטיות לתוכן שהסרטון עוסק בו, אבל אל תגזימו. שימו לב שניתן להוציא מתיאור הסרטון קישורים איכותיים. זהו כלי חזק וחשוב מאוד.

קשרו לאתר שלכם, לעמוד הפייסבוק, הטוויטר, האינסטגרם ובקיצור לכל עמוד יעד איכותי שמסייע ותורם לנוכחות שלכם ברשת. אל תשכחו שאתם רוצים שאחרי שהגולש יצפה בסרטון הוא יבצע פעולה כלשהי. למשל ימשיך לגלוש לאתר שלכם.

מילות המפתח – מלאו אותן. כך שהגולש יחפש מידע מסוים יוטיוב תנחה אותו בין השאר לסרטונים שמכילים מילות מפתח תואמות.

כתוביות (Captions / Subtitles) – כשאתם מעלים סרטון ליוטיוב יש לכם יכולת לערוך כתוביות. הכתוביות יכולות לשמש לכם ככלי רב עוצמה. דאגו לפתוח ולסגור את הסרטון עם כתובית הקוראת לגולש שלכם לבצע פעולה כמו כניסה לאתר שלכם, או השתתפות בתחרות.

השתמשו בתובנות של יוטיוב (YouTube Insights) – בדיוק כמו גוגל אנליטיקס גם יוטיוב נותנת לכם נתונים על הסרטונים שלכם. למשל אחוז הנטישה היחסי.

ערוצים (chanells) – במקום להעלות סרטונים במפוזר השתמשו בערוץ של יוטיוב. הערוץ הוא דף הבית שלכם ביוטיוב שמרכז את כל הסרטונים שהעלתם ובו הגולש יכול לראות אל מי אתם מנויים, מי מנוי אליכם, איזה סרטונים אהבתם וכן הלאה.

יוטיוב מציעה סוגים שונים של ערוצים לסוגים שונים של עסקים. ערוץ של מוזיקאי או של אולם אירועים יכלול לוח הופעות למשל. יש תוספים בחינם ויש תוספים שעולים כסף. בדקו וראו מה מתאים לעסק שלכם.

מתגו את הערוץ שלכם – דאגו לתמונת פרופיל טובה, ללוגו של העסק שלכם בעמוד. אל תשכחו למלא את התיאור אודותכם. זה המידע הראשוני שהגולש יקבל עליכם עוד לפני שלחץ על כפתור הנגן.

ווידג'טים ושיתוף ברשתות חברתיות – דאגו להוסיף לאתר שלכם כפתור רישום ישיר לערוץ היוטיוב. אל תשכחו לשתף כל סרטון ברשת החברתית המתאימה לו. בצעו אינטגרציה בין הרשתות השונות.

גרמו לגולשים שלכם לבצע פעולה – אל תספקו בצפיה בסרטון. גרמו לגולשים שלכם לבצע פעולה בהתאם לצרכים של העסק שלכם – לשתף את הסרטון, להכנס לאתר שלכם, להשאיר פרטים בדף נחיתה מיוחד וכן הלאה.

איך תעשו את זה? פשוט מאוד – אמרו להם! אמרו להם בסרטון להכנס לאתר שלכם והסבירו להם למה כדאי להם לעשות את זה. האם הם ימצאו שם תוכן נוסף שיכול לעניין אותם? לינק לתחרות עם פרסים שווים? קופון הנחה?

תוכניות שותפים ופרסומות – ליוטיוב תוכנית שותפים שמאפשרת לעסקים להרוויח מצפייה בפרסומות שמוצגות במהלך הסרטון. מדובר במודעות ה-Adsense של גוגל המותאמות ליוטיוב.

על מנת להכנס לתכנית כזאת ליוטיוב יש מספר דרישות מקדימות אותן נתן למצוא באתר. תכנית השותפים מאפשרת לכם למעשה לשווק את עצמכם ביוטיוב, האתר השלישי הנצפה ביותר בישראל, בלי הצורך לקדם סרטונים משל עצמכם.

יוטיוב גם מאפשרת לכם לפרסם את הסרטונים שלכם כסרטונים מקודמים. הסרטונים המקודמים מודגשים ביוטיוב בצהוב ועולים בתוצאות החיפוש בקטגוריה הרלוונטית והם ההקבלה היוטיובית ל-Adwords.

שימור לקוחות – יוטיוב לא צריכה לשמש לכם רק ככלי לצורך הגדלת מכירות. היא יכולה להוות גם מדיה מצוינת לחיזוק הקשר עם הלקוח. אתם יכולים למשל לבקש מהלקוחות שלכם באתר או במדיות החברתיות השונות שאתם פעילים בהם להעלות שאלות בנוגע למוצרים ולשירותים שלכם.

את התשובה צלמו כסרט וידאו קצר, הקדישו אותו ללקוח הספציפי ששאל את השאלה והעלו אותו ליוטיוב. שלחו ללקוח שלכם את סרטון התשובה דרך המדיה בה הוא שאל את השאלה והקלו עליו להפיץ אותו לחבריו...הלקוחות שלכם ירגישו נפלא ובסרטון אתם תשתמשו אחר כך בכל ערוצי הקידום השונים שאתם פועלים בהם.

הפעילו את הלקוחות שלכם – גרמו ללקוחות שלכם להעלות סרטונים שלהם משתמשים במוצר או בשירות שלכם.

הפעילו אותם באמצעות תחרות שווה במיוחד. אתם יכולים לבצע אינטגרציה בין רשתות חברתיות ולבקש מהלקוחות שלכם להשיג כמות מסוימת של לייקים לסרטון היוטיובי למשל. כך תגדילו את החשיפה. דאגו שיהיה לכם אישור להטמיע את הסרטונים האלה בערוץ היוטיוב שלכם כך שכל לקוח פוטנציאלי שיכנס לערוץ או יבצע חיפוש רלוונטי יוכל לצפות בהם.

רוצה לדבר עם מומחה לשיווק וקידום אתרים?
חייג/י ל-SEOweb כבר עכשיו: 03-5446364

תאריך: 02/10/2012 15:12    מחבר:


רוצה לדעת יותר? פנה אלינו כבר עכשיו >