פורום קידום אתרים SEOweb שאלות תשובות ומחשבות על SEO | עמוד 13
יש לך שאלות בנושא SEO? רוצה להשאר מעודכן במה שקורה בעולם המקוון? הכנס לפורום קידום אתרים SEOweb
פורום קידום אתרים SEOweb שאלות תשובות ומחשבות על SEO | עמוד 13



03-5446364




פורום קידום אתרים SEOweb

Hebrew
 

הודעה חדשה חיפוש בפורום

הוספת הודעה חדשה

חיפוש בפורום

התחברות בפורום

נושא
  • האם כדאי לקנות קישורים
    X
    גלית | 23/09/2012 17:02

    כמה עולה לקנות קישורים? האם עשרות קישורים יכולים להביא תנועה לבלוג? אני מבינה שגוגל מעניש על קנית קישורים, אבל איך הם אמורים לדעת שהקישורים קנויים, אם אני מוסיפה אותם לאט ובאתרים רלוונטים?

    • SEOweb | 02/10/2012 12:18 RE: האם כדאי לקנות קישורים

      היי גלית

      בשביל לדעת כמה עולים קישורים תצטרכי למצוא את מי שמוכר אותם ולשאול אותו. שמעתי על קישורים שעולים 50 שקל לחודש ושמעתי על קישורים שעולים 4000$ לחודש (תשאלי את YNET).

      וכן, אם גוגל ידעו שקנית קישורים והפרת את הכללים הברורים למנהלי אתרים, סביר מאד שהאתר שלך יחטוף זבנג לא קטן. אם את רוצה להיות מדורגת גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל, אין הרבה ברירה אלא לשחק לפי הכללים שלהם.

      ואם לקנות קישורים, אז רק בחוכמה בזהירות ותוך הבנה מוחלטת של הסיכונים הכרוכים בכך.

  • החלטות לגבי קישורים נכנסים
    X
    פרי | 19/09/2012 18:01

    אני יודע שלאף אחד אין תשובה חד משמעית ומי שיודע מה לעשות לא ממש שמח לגלות את זה לאחרים, אבל החלטתי לשאול בכל זאת כי אין הרבה מה להפסיד...

    בעקבות כל השינויים שחלו בגוגל במהלך התקופה האחרונה. אלגוריתם פינגווין / פנדה וכל הדיבורים על קישורים לא איכותיים ואתרים שנפגעו בגלל החלפות קישורים וכדומה. אני מקדם 3 אתרים ורציתי לדעת אחת ולתמיד איך אפשר לדעת איזו החלפת קישורים טובה ומקדמת את האינטרסים שלי וממה כדאי להמנע וללא לבזבז זמן? איך אפשר להחליט לפני שמתחילים להתנהל מול בעלי אתרים אחרים מאיפה כדאי לקבל קישור ואילו קישורים יעזרו לי לקדם את האתרים שאני צריך לקדם?

    • SEOweb | 02/10/2012 12:14 RE: החלטות לגבי קישורים נכנסים

      פרי

      התשובה הארוכה והמדוייקת לשאלה שלך היא נושא לכתיבת מאמר מעניין ארך ומפורט. בקצרה ועד שנכתוב מאמר בנושא, אני מציע לך להתרכז בטובת הגולשים.

      תחושב תמיד בעת עבודה על השגת קישורים איכותיים על טובת הגולשים, מכל בחינה שהיא וכמובן בעת שאתה מרכיב משקפיים של אובייקטיביות מוחלטת. שאל את עצמך שאלות כאלה:

      האם הקישור שאני מבקש להשיג תורם לגולשים?
      האם הייתי יכול להסביר את המצאות הקישור המיועד במקום שבו הוא נמצא לבעל אתר מתחרה?

      אם התשובה המהירה והאינטואיטיבית שלך לשתי השאלות הנ"ל הנה תשובה חיובית, כנראה שאתה עומד להשיג קישור איכותי מכל בחינה. אם צריך לחשוב לפני שנותנים תשובה לשאלות הנ"ל או אם התשובה על אחת או שתי השאלות שלילית, אתה בדרך הלא נכונה.

      מקווה שעזרתי.

  • מה המשמעות של Page Rank בימים אלה?
    X
    גרג | 18/09/2012 19:43

    אני יודע שבעבר היה ל-page rank משמעות בדירוג בתוצאות החיפוש של גוגל. ככל שהציון פייג' ראנק של עמוד מסויים היה יותר גבוה, הוא היה ממוקם יותר גבוה בתוצאות של גוגל. הבנתי גם כי היום אין הרבה משמעות לציון הפייג' ראנק ככל שזה נוגע לדירוג בתוצאות החיפוש של גוגל ובאמת ניתן לראות עמודים עם page rank נמוך מופיעים לפני עמודים עם ציון גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל.

    השאלה היא האם מישהו יכול לתת כיוון לגבי המשמעות האמיתית של מדד ה-page rank בימים אלה? אם אין לו משמעות בדירוג, היכן הוא מגיע לידי ביטוי? מה ניתן להסיק לגבי עמוד עם פייג' ראנק 5 לעומת עמוד ציון 1 או 0? מישהו יכול לתת לי כיוון בנושא?

    • יוחאי | 19/09/2012 01:16 RE: מה המשמעות של Page Rank בימים אלה?

      אף אחד כנראה לא יודע מהי התשובה האמיתית לשאלה שלך. אני עוקב אחר כל פיסת מידע בנושא seo בשנים האחרונות ומאז שבגוגל הבינו כי מקדמי אתרים עושים מניפולציות על ציון הפייג׳ ראנק, הערך המצטבר שלו כאחד מתוך המון פרמטרים לדירוג תוצאות החיפוש ירד. חישוב הפייג׳ ראנק לכל עמוד לא השתנה וכך גם לא העובדה שהציון מתעדכן בסרגל הכלים אחת לכמה חודשים, אבל מה וכמה page rank גבוה באמת תורם, אם בכלל, לקידום עמוד / אתר - אף אחד לא יכול להגיד במדוייק. גם אני אשמח לשמוע עוד דעות של מי שיכול להוסיף מידע בנושא המעניין הזה.

    • SEOweb | 02/10/2012 12:10 RE: RE: מה המשמעות של Page Rank בימים...

      גרג

      שאלת שאלה מעניינת וטובה, ואכן, רק לגוגל יש תשובות של 100%. מה המשמעות של Page Rank בעת קביעת תוצאות החיפוש של גוגל? האם יש למדד זה השפעה מעבר לקביעת סדר תוצאות החיפוש? ועוד שאלות טובות נוספות שאני יכול לחשוב עליהן, אבל התשובות שבידי רק חלקיות.

      - אין ספק כי ל-Page Rank יש משמעות כלשהי
      - אין ספק כי בעבר היתה לו משמעות גבוהה יותר בכל נוגע לסדר תוצאות החיפוש
      - אין ספק שמקדמי אתרים ואנשי SEO חלבו וסחטו את הפייג'ראנק עד כלות
      - אין ספק כי בגוגל הבינו שקל מדי לעשות מניפולציה על מדד זה
      - אין ספק שבגוגל הורידו באופן ניכר ומשמעותי את ערכו בין מכלול האלמנטים שקובעים את סדר תוצאות החיפוש
      - אין ספק כי עמודים בעלי Page Rank גבוהה מקבלים קישורים מעמודים אחרים בעלי פייג'ראנק גבוהה

      ולמעשה יש עוד רשימה ארוכה הנחות יסוד בנושא. הנחות יסוד זה טוב ומועיל לצורך הבנה כללית, עדיין - לא תמצא מקדם אתרים או כל אדם אחר שיוכל לתת לך תשובה חד משמעית לגבי חשיבותו של מדד זה.

      ועדיין, ניתן למצוא בין תוצאותה חיפוש עמודים עם Page Rank נמוך המדורגים גבוה יותר בתוצאות החיפוש מאשר עמודים עם פייג'ראנק גבוה יותר.

  • יש כאן מקדמים?
    X
    אורן | 29/09/2012 10:23

    אשמח לעבוד עם מקדם על בסיס טראפיק ולידים - כלומר תוצאות.

  • תוצאות שונות
    X
    שרונה | 28/09/2012 08:14

    כשאני מריצה חיפוש בגוגל בפיירפוקס אני מקבלת תוצאות שונות מהתוצאות שאני מקבלת באקספלורר וכרום. מדגישה - החיפוש על ביטוי זהה בגוגל עצמו, רק הבראוזר שונה.

    האם זאת מקריות או שהבראוזר השונה משפיע מבחינת גוגל על תוצאות החיפוש? כלומר גוגל מניח למשל שמשתמשי פיירפוקס מעוניינים בתוצאות אחרות ממשתמשי אקספלורר?

  • אורך המאמר
    X
    מילקשייק שוקו | 10/09/2012 14:46

    האם גוגל מתחשב באורך המאמר כחלק מניתוח איכותו? לצורך העניין שני מאמרים באותה רמת איכות, אחד 1000 מילה והשני 500 מילה - מי מהם ידורג גבוה יותר?

    • SEOweb | 12/09/2012 09:51 RE: אורך המאמר

      גוגל, כמו כל גולש, לוקח בחשבון גם את אורך המאמר אבל אף אחד לא יגיד לך (מידיעה) האם קצר פחות טוב מארוך או להפך. לפעמים צריך יותר מידע ולפעמים פחות. אין חוקיות. מה שחשוב או שהתוכן במאמר יהיה מקורי, איכותי, מעניין וייתן תשובה לשאילתה של הגולש שחיפש את מה שכתוב אצלך במאמר. אם התוכן שלך כזה, הוא ידורג גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל, מעל תכנים של אתרים מתחרים.

    • עמית | 18/09/2012 13:00 RE: RE: אורך המאמר

      צריך בהחלט לזכור כי אורך המאמר אומר דבר אחד וודאי: אין בכלל ספק כי מאמר ארוך יותר בנושא מסויים, יכיל יותר מידע על אותו נושא ולכן רוב הסיכויים כי מאמר איכותי ומקורי, שלמעשה מקיף נושא מסויים בצורה כוללת יותר (פשוט יותר מילים...) יופיע יותר גבוהה בתוצאות החיפוש של גוגל.

      אמנם יש כאן הרבה משתנים נוספים, אבל אם שואלים באופן כללי, מותר לענות באמצעות הכללה ואז לפי דעתי מאמר ארוך טוב יותר מאשר מאמר קצר, בכל הקשור ליכולת שלו להתברג לראש תוצאות החיפוש של גוגל.

  • רמת תחרות
    X
    זיו | 13/09/2012 05:22

    פניתי בנסיון להשיג הצעות מחיר לבניית אתר וקידומו. בכל מקום אמרו לי שיבדקו רמת תחרות ויחזרו אלי... שאלתי האם זה עניין של ברירת וסינון לקוחות או שבאמת זה חלק מהתהליך המקובל?

    • SEOweb | 15/09/2012 23:51 RE: רמת תחרות

      זיו

      בשביל להבין מה כרוך בקידום אתר מסויים, חייבים להבין מהלקוח מהם היעדים והמטרות שלו. לאן אתה רוצה להביא את האתר שלך? לאילו מיקומים בתוצאות החיפוש של גוגל? מול איזה קהל יעד מבחינה גיאוגרפית? באילו ביטויים חושב לך להתקדם?

      השאלות האלה ועוד רבות אחרות עוזרת לכל מקדם אתרים להבין מהי רמת התחרות בתחום וכמה יצטרך להשקיע על מנת שיוכל לספק את דרישותיך ולהביא את האתר שלך למיקומים הדרושים.

      לא ניתן לתת הצעת מחיר רצינית ומקצועית אם לא בודקים את השוק ומבינים את היקף העבודה הנדרשת לצורך עמידה בדרישות הלקוח. מצד שני, כל מי ששולף הצעות מחיר מהשרוול לא מתייחס ללקוח שלו ברצינות ולצערי, יש לא מעט כאלה בסביבה שלנו.

  • שאלה קצת טריקית
    X
    הילי | 12/09/2012 11:49

    יש לי כמובן את הנתונים של שיעור יציאה מדף כניסה. לא ברור לי איך אני בודקת את משמעות הנתונים האלה... כלומר יכול להיות שהבן אדם היה 40 שניות באתר ויצא כי האתר לא נראה לי והוא לא מצא את מה שחיפש ויכול להיות שהוא מצא את מה שחיפש אבל מאיזושהי סיבה החליט לא להשאיר פרטים.

    השאלה היא איך אני בודקת את זה...

    • SEOweb | 15/09/2012 23:44 תשובה קצת טריקית על אחוז נטישה

      הילי

      את קרובה מאד לתשובה. התשובה לשאלה עם אחוז הנטישה מדף מסויים מצריך שיפור או לא, תלוייה בהכרח במהות הדף אליו מגיע הגולש. אם אחוז הנטישה בדף הבית של האתר שלך גבוה, יכול מאד להיות ששיפור ממשק המשתמש והמסרים המועבדים בדף הבית, ישפרו את ציון האיכות של דף הבית והאתר כולו. אם הדף שאליו מגיע הגולש אינו מיועד מבחינת בעל האתר להיות העמוד "האחרון" שהגולש יראה, אזי אחוז נטישה גבוה או bounce rate יכול להתפרש כבעיה.

      מצד שני, ישנם לא מעט עמודים שמיועדים להיות העמוד "האחרון" שהגולש יראה, כמו למשל עמוד עם פרטי התקשרות וכדומה.

      בקיצור, בשביל להבין את המשמעות של אחוז נטישה חייבים לבדוק ולהבין בדיוק אילו עמודים אנחנו בודקים.

  • מחפשת עבודה כמקדמת
    X
    רוני | 15/09/2012 13:50

    סיימתי קורס קידום אתרים. ש לי הבנה עמוקה בקידום (גם ידע קודם) ובמדיה חברתית. האם אתם מחפשים עובדים? אם מישהו אחר מעוניין בקידום עם תוצאות בעלויות סבירות - מוזמן להשאיר פרטים. תודה.

  • אינדוקס
    X
    מיכה | 12/09/2012 01:43

    האם יש דרך להעלות את קצב האינדוקס של גוגל? תודה

    • תמי | 15/09/2012 13:29 RE: אינדוקס

      ברור. לכתוב יותר תכנים. ככל שגוגל ימצא תכנים חדשים בקצב מהיר - הוא יגביר את קצב האינדוקס.

  • חסימת מודעות אדסנס עם רווחים נמוכים
    X
    אמיר | 09/09/2012 21:33

    היי - שלום לכם,

    רציתי להבין ממי שמנהל חשבונות אדסנס גדולים את התשובה לשאלה הבאה: אם אחסום מודעות של מפרסמים המניבות תשלום נמוך מאד פר קליק האם ארוויח יותר כסף ממודעות אחרות שיעלו במקומם?

    מה דעתכם ואם אפשר להסביר זה יעזור לי מאד.

    • SEOweb | 11/09/2012 12:59 RE: חסימת מודעות אדסנס עם רווחים נמוכים

      היי אמיר

      שאלת שאלה מעניינת שמעסיקה או לפחות צריכה להעסיק ולעניין הרבה אנשים שמנהלים חשבונות אדסנס בגוגל.

      התשובה לשאלתך היא לא.

      וההסבר: לגוגל ולך יש אינטרס זהה. להרוויח כמה שיותר כסף עבור כל קליק. גוגל מציבה באתר/ים שלך מודעות של מפרסמים והאינטרס של גוגל הוא להציב את המודעות הכי איכותיות - הכי רלוונטיות והכי רווחיות. המפרסם (בגוגל אדוורדס) שנתן את ה-BID הכי גבוה הוא זה שהמודעה שלו תופיע אצלך באתר הכי גבוהה וכך בסדר יורד בעיקר לפי גובה התשלום.

      כאשר אתה חוסם מודעה שמניבה לך רווח נמוך לפי דבריך, סביר ביותר שתופיע תחתיה מודעה שתניב לך רווחים קטנים עוד יותר, מהסיבה שהמודעה שהסרת הופיע באתרך בגלל ה-BID הגבוה יותר של המפרסם.

      חסימת מודעות אדסנס נועדה בעיקר על מנת לאפשר לך שלא להציג באתרך מודעות שיש לך בעיה אישית עם המסרים המועברים בהן ומודעות של מתחרים.

      חסימת מודעות לצורך העלאת רווחים - לא עובד ולא ריאלי.

      מקווה שהסברתי את עצמי בצורה מובנת ועזרתי לך.

  • תקציב מוגבל
    X
    עיריתי | 06/09/2012 10:26

    התקציב שלי מוגבל - מה סדר החשיבות של ההשקעה שאני צריכה לעשות - החל מבניית אתר (כמה להשקיע בדיוק? קבלתי הצעות מ-2000 עד 20,000), קידום, קידום ברשתות חברתיות... איפה לשים את מרכז הכובד?

    • SEOweb | 06/09/2012 21:21 RE: תקציב מוגבל

      וואוו עירית

      איך הצלחת לשאול שאלות כל כך מורכבות בשתי שורות? מה שאת שואלת למעשה מצריך מחשבה ותכנון קפדני, בניית תוכנית עסקית מקוונת, אסטרטגיה והעמדת תקציב מתאים.

      כמה עולה לבנות אתר אינטרנט? בין 100 ש"ח ל-100,000$ ויותר. למה הפערים? ניתן לבנות אתר והתשלום יהיה בשכירות חודשית לתקופה ארוכה. ניתן לבנות ארת אצל חברה שתבקש 5000 שח וניתן לבנות אתר כמו פייסבוק לדוגמא ואז תצטרכי להשקיע אין סוף.

      הפערים במחירי בניית אתרים נובעים מאין ספור סיבות. את חייבת להכין לעצמך איפיון מדוייק על מנת שתוכלי לקבל הצעות מחיר רציניות, שיתנו מענה מדוייק לצרכים שלך.

      כמה עולה קידום אתרים? רק היום שמעתי כי לקוח פוטנציאלי קיבל הצעת מחיר הנמוכה ביותר מ-800% מההצעה שקיבל אצלינו ב-SEOweb. מה זה אומר? זה אומר הרבה, אבל השוק חופשי ואנחנו עוסקים בקידום אתרים - לא בחינוך שוק. כל אחד מהעוסקים בתחום ה-SEO יכול לגבות כמה כסף שהוא רוצה. יש כאלה שיודעים לעבוד ויביאו תוצאות ויש כאלה שלא יודעים לעבוד ולא יביאו תוצאות. מה שבטוח, קסמים אין.

      בעולם ה-SEO את יכולה להיות בטוחה שלא תגיעי למיקומים בראש תוצאות החיפוש של גוגל בתחומים תחרותיים, ללא השקעת משאבים ניכרת. כל מי שטוען שהוא יכול לקדם אתר בתחום תחרותי במחירים נמוכים מוליך אותך שולל. נקודה.

      ומה לגבי שיווק ברשתות חברתיות? גם כאן חשוב להבין מהם היעדים שלך ולמה את מצפה ורוצה להגיע מהעבודה ברשתות החברתיות. יש חברות שגובות כמה מאות שקלים בחודש ויש חברות שגובות סכומים הגבוהים במאות אחוזים. יש חברות "לתחזוקה" ויש חברות יצירתיות שיודעות לתת שירותים ברמה גבוהה. גם בעולם החברתי יש הבדלים גדולים ברמות השירות שאת יכולה לקבל...

      אני מציע שתתחילי מהתחלה: תכנון ובניית אסטרטגיה מדוייקת. אנחנו נשמח לסייע וללוות אותך מהרגע הראשון ועד להצלחה.

  • unknown מילות מפתח באנליטיקס
    X
    נעמה | 05/09/2012 10:15

    בכל יום שעובר מספר מילות המפתח המופיעות כ-unknown בנתוני גוגל אנליטיקס עולה וזה לא ממש ברור. הרי גוגל אנליטיקס זאת תוכנת סטטיסטיקה, אז מה הרעיון להסתיר את מקורות התנועה? למה לא להציג, כמו שהוצג לבעלי אתרים במשך שנים, את כל ביטויי המפתח שמביאים תנועה לאתר? הרי הפרנסה שלנו מתבססת על זה? מישהו יכול להסביר לי מדוע יש כל כך הרבה מילות מפתח (אחוז ניכר) המופיעות תחת unknown? איך אתם מסתדרים עם זה ומה ניתן לעשות, אם בכלל?

    • SEOweb | 05/09/2012 16:39 RE: unknown מילות מפתח באנליטיקס

      היי נעמה

      את יכולה להרגע, כל בעלי האתרים שעושים שימוש בגוגל אנליטיקס נצאים איתך באותה סירה. הבעיה שאת מדווחת עליה מוכרת והוכרזה על ידי גוגל לפני כשנה לערך. מילות המפתח שמופיעות בעמודה של unknown מוסתרות על ידי גוגל בכדי שלא לסייע יתר על המידה לאלה מאיתנו שעוסקים בקידום אתרים.

      ההכרזה הרשמית של גוגל ציינה כי נתוני החיפוש של כל אותם גולשים, שעושים חיפוש בגוגל בעת שהם מחוברים לחשבון גוגל שלהם מוסתרים לצרכי אבטחת מידע. אם תבדקי, תראי שכאשר את גולשת בגוגל ומחפשת בזמן שאת מחוברת לחשבון האישי שלך, שרות ה-URL מתחילה ב: https:// שזהו למעשה ממשק מאובטח ומוצפן שנועד לפי גוגל להגן על הפרטיות שלך.

      מהסיבה הזאת (שוב, לפי האח הגדול G) מופיעה שורה של נתוני חיפוש תחת unknown בפאנל הניהול של גוגל אנליטיקס. אין הרבה מה לעשות, אלא אם מתחשק לך לעבור ולעבוד עם תוכנת סטטיסטיקה אחרת במקום או במקביל לגוגל אנליטיקס, ממש כמו מנהלי אתרים רבים לפניך.

    • ניק SEO | 05/09/2012 18:55 RE: RE: unknown מילות מפתח באנליטיקס

      אפשר לקרוא את ההודעה מקורית בבלוג של אנליטיקס:
      analytics.blogspot.co.il/2011/10/making-search-more-secure-accessing.html

      ובכלל אני ממליץ לעקוב אחרי הבלוג הזה שמסביר המון על אנליטיקס ונותן מידע מעולה למנהלי אתרים. כל פעם שיש חידושים ופיצ'רים חדשים, הבלוג מעדכן ומצרף הסברים מפורטים וסרטוני וידאו מעולים ביוטיוב.

  • תוכן שיווקי
    X
    shosha | 05/09/2012 09:13

    אני קוראת הרבה מאמרים של כותבים שנחשבים ברשת לגורואים של קידום ותוכן שיווקי. בהתחלה התרשמתי אבל לאט לאט התחלתי לשים לב שמדובר במאמרים שבעצם יש מאחוריהם רעיון אחד מאוד ספציפי (שזה בסדר) שבכל פסקה שתיים חוזר על עצמו בצורה קצת אחרת (שזה מיותר).

    יחד עם זאת למאמרים האלה יש אלפי שיתופים במדיות חברתיות/לייקים וכדומה.

    מה הקטע? אני באמת אשמח להבין

    • SEOweb | 05/09/2012 16:31 RE: תוכן שיווקי

      הקטע הוא בדיוק זה שגורם לך להאמין שאת קוראת מאמרים של גורואים בקידום ושיווק. איך החלטת שאת קוראת מאמר של גורו? האם מי שמפיץ מאות מאמרים ברשת הוא גורו? אם כן, למה ואם לא, למה?

      איך מחליטים מי נחשב מומחה לקידום אתרים ומי נחשב לחאפר חסר ידע? איך את יודעת להחליט האם מאמר ספציפי שקראת, הגם שיש לו אלפי שיתופים, הוא מאמר שהתוכן שלו אמיתי ורלוונטי בכל הנוגע לעולם ה-SEO?

      בקצרה: התשובה לשאלתך נמצאת בגוף השאלה. 99% מהכותבים ברשת עושים זאת לצורך בניית שם לעצמם ולמותג המקוון שלהם. רבים, כמוך, שמעו וקראו כי צריך לפרסם מאמרים איכותיים - רבים ככל שניתן על מנת להצליח למתג את עצמך ולקדם את העסק שלך בתוצאות החיפוש של גוגל. לכן ניתן למצוא הרבה מאד מאמרים "שיווקיים" כמעט בכל תחום שמחפשים.

      הדרך בין הפצה סתמית של תוכן בינוני לבין הפיכה ל"גורו" בתחום כמו קידום אתרים או שיווק באינטרנט, היא דרך ארוכה, שרק בודדים עברו אותה בארצינו הקטנה. לכן, צריך לקחת את הדברים בפרופורציה הנכונה.

  • משהו מעט משונה
    X
    Frank | 05/09/2012 02:45

    מנסיונכם מקדמים יקרים מי אמור לנתח את התוצאות המתקבלות בצורות שונות, למשל מאנליטיקס - בעל העסק או המקדם?

    המקדם שלי טוען שאני אמור לנתח את התוצאות ולעדכן אותו...

    • SEOweb | 05/09/2012 16:26 RE: משהו מעט משונה

      פרנק

      אופן ההתקשרות שלך מול חברת קידום האתרים ששכרת את שירותיה תלוי רובו ככולו בהסכם / חוזה עליו חתמתם בתחילת הדרך. בגדול, כל חברת קידום אתרים שאני מכיר ומכבדת את עצמה עושה שימוש תדיר וקבוע בנתונים שנאספים מתוכנת הסטטיסטיקה, שכן נתונים אלה מלמדים על קצב התקדמות האתר והתנהגות הגולשים. לל אנתונים אלה לא פשוט להצליח.

  • הודעה שקיבלתי מגוגל - חייב עזרה!
    X
    ניר מחיפה | 29/08/2012 09:56

    קיבלתי לפני שבוע ורק אתמול ראיתי, הודעה דרך גוגל ווב מסטר טולס ואני לא ממש יודע איך להתמודד איתה! אני לא קניתי קישורים ואין לי מושג מה רוצים ממני. ממש לא מתחשק לי שהאתר שלי יתרסק בגוגל ואני חייב שתעזרו לי להתמודד מול ההודעה שזה מה שכתוב בה:

    "We've detected that some of the links pointing to your site are using techniques outside Google's Webmaster Guidelines. We don't want to put any trust in links that are artificial or unnatural. We recommend removing any unnatural links to your site. However, we do realize that some links are outside of your control. As a result, for this specific incident we are taking very targeted action on the unnatural links instead of your site as a whole. If you are able to remove any of the links, please submit a reconsideration request, including the actions that you took. If you have any questions, please visit our Webmaster Help Forum."

    מה אני עושה? איך מתמודדים מול הודעה / אזהרה כזאת? כל טיפ וכל עזרה תזכה את העוזר בברכות!

    • שרון | 03/09/2012 10:07 RE: RE: הודעה שקיבלתי מגוגל - חייב עזרה!

      ההודעה הזאת אומרת שכדאי לך לנקות את הקישורים ומהר, אחרת לא ישארו הרבה עקבות של האתר שלך בתוצאות החיפוש של גוגל. כמו שענו לך, באמת הרבה אנשים קיבלו הודעות כאלה, בכל העולם.

      ההודעה היא למעשה אזהרה לפני שגוגל תנקוט בצעדים שהיא רוצה לנקוט בהם בגלל הפרת הכללים שלהם למנהלי אתרים. פעם היו פשוט עושים, היום הם קודם מזהירים את חלקינו. אל תתעלם!!

    • SEOweb | 02/09/2012 11:13 RE: הודעה שקיבלתי מגוגל - חייב עזרה!

      היי ניר

      ההודעה שקיבלת בכלי למנהלי אתרים של גוגל היא אותה הודעה שהגיע לעשרות אלפי בעלי אתרים מסביב לעולם, לאורך 3 החודשים האחרונים פחות או יותר. ההודעה אומרת באופן פשוט וברור כי האתר שלך זוהה כמי שמבצע מניפולציה של קישורים בניגוד לכללים ולהנחיות של גוגל לבעלי אתרים. אני מציע לך בחום, לבצע בדיקה מקיפה באתר, בדק בית בעברית, להסיר קישורים שקנית / מכרת, לבדוק שאין יותר מדי קישורי פוטר שמובילים אל האתר שלך ושבאתר שלך אין פעולות שנראות ומתפרשות כפעולות לא טבעיות.

      חשוב מאד להתייחס להודעה של גוגל ברצינות רבה, כי השלב הבא יהיה ענשית האתר שלך וירידה חדה במיקומים בתוצאות החיפוש. ההודעה שקיבלת היא למעשה "הזדמנות אחרונה" שגוגל נותנת לך לפני שיתנו לך בראש...

    • ניר מחיפה | 05/09/2012 01:58 RE: RE: RE: הודעה שקיבלתי מגוגל - חיי...

      

      RE: הודעה שקיבלתי מגוגל - חייב עזרה! SEOweb 02/09/2012 11:13

      היי ניר

      ההודעה שקיבלת בכלי למנהלי אתרים של גוגל היא אותה הודעה שהגיע לעשרות אלפי בעלי אתרים מסביב לעולם, לאורך 3 החודשים האחרונים פחות או יותר. ההודעה אומרת באופן פשוט וברור כי האתר שלך זוהה כמי שמבצע מניפולציה של קישורים בניגוד לכללים ולהנחיות של גוגל לבעלי אתרים. אני מציע לך בחום, לבצע בדיקה מקיפה באתר, בדק בית בעברית, להסיר קישורים שקנית / מכרת, לבדוק שאין יותר מדי קישורי פוטר שמובילים אל האתר שלך ושבאתר שלך אין פעולות שנראות ומתפרשות כפעולות לא טבעיות.

      חשוב מאד להתייחס להודעה של גוגל ברצינות רבה, כי השלב הבא יהיה ענשית האתר שלך וירידה חדה במיקומים בתוצאות החיפוש. ההודעה שקיבלת היא למעשה "הזדמנות אחרונה" שגוגל נותנת לך לפני שיתנו לך בראש...


      תודה על התשובות. יש לי הרבה עבודה... קראתי בעוד כמה אתרים בחו"ל וראיתי באמת שהמון בעלי אתרים קיבלו בדיוק את ההודעה שאני קיבלתי מגוגל. זה הרגיע אותי שאני לא לבד ועכשיו בטוח שאני אחפור באתר ואתקן כל דבר שצריך לתקן.

  • סיומת קום לאתר ישראלי
    X
    איימיפונד | 04/09/2012 10:59

    יש לי התלבטות קטנה, אשמח אם תוכלו לעזור -

    יש לי אתר וותיק עם סיומת קום ואני יכולה כמובן לקנות דומיין חדש עם סיומת co.il אני מהססת לעשות זאת כי האתר עם סיומת הקום וותיק מאוד מה שיכול מן הסתם להועיל לי בקידום.

    השאלה האם הסיומת יכולה להזיק לי ועדיף ללכת על סיומת ישראלית. האתר מיועד לקידום בגוגל ישראל. תודה מראש לעונים :-)

    • SEOweb | 04/09/2012 16:24 RE: סיומת קום לאתר ישראלי

      אין שום בעיה לקדם אתר עם סיומת קום בגוגל ישראל, למרות שאני הייתי מעדיף אתר עם סיומת מקומית CO IL

      מה שניתן לעשות הוא לבצע הפניה או redirect 301 ולהפנות את הדומיין והאתר הוותיק, על כל עמודיו, לדומיין החדש עם הסיומת המקומית. ביצוע קפדני ומדוייק של ההפנייה ישמור על כל הערכים החיובים של הדומיין הוותיק ויעביר אותם לדומיין החדש.

      זוהי התנהלות מקובלת ומומלצת במקרה כמו שתיארת. אם תצטרך עזרה, אל תהסס לפנות אלינו.

      בהצלחה!

  • תחזוקת פייסבוק
    X
    דובי11 | 03/09/2012 14:57

    שוקל להוציא את תחזוקת דף הפייסבוק לאאוטסורסינג (כי זה פשוט גוזל יותר מדי מזמני) - אשמח לשמוע מהמומחים מה מקובל לתת ללקוח בתחום הזה.
    כמו כן אם אתם עוסקים בכך אשמח להבין טווח מחירים. תודה

    • SEOweb | 03/09/2012 16:48 RE: תחזוקת פייסבוק

      היי דובי

      אנחנו לא מאמינים ולא נוהגים להשתמש בהגדרה של "תחזוקת פייסבוק" הרלוונטית יותר לעולם הרכב. בשביל תחזוקה לא צריך לפנות אל המומחים - חבל על הכסף. אנחנו מספקים ללקוחות לא מעטים שירות של מיתוג עסקי בפייסבוק, כמו גם ברשתות חברתיות אחרות.

      איך עושים את זה? חושבים ומבינים יחד עם הלקוח מהן המטרות שלו ומהם המוצרים שהוא מוכר, ובונים אסטרטגיה מתאימה לצורך ניהול דיאלוג מול קהל היעד של הלקוח במדיה החברתית.

      כמה עולה? אתה מוזמן לחייג אלינו ולשוחח עמנו בטלפון, אז תוכל לשאול ולהתעניין וגם לקבל סדרי גודל של מחירים. כמובן שאם תרצה נשמח לשלוח לך הצעת מחיר מפורטת בכתב. בכל מקרה, הפורום נועד למתן יעוץ והכוונה ואנו מעדיפים לא להפוך את הפורום לזירת מסחר והתמחרות.

  • מקר מילות מפתח
    X
    נטי | 03/09/2012 06:21

    מה משמעות מחקר מילות מפתח שמבצע מקדם אתרים מנוסה?
    הרי גם אני יכולה להכנס לכלי מילות מפתח של גוגל

  • איך זה יכול להיות?
    X
    טופי | 02/09/2012 00:46

    אני כל הזמן קוראת איך העדכונים האחרונים של גוגל יעיפו את כל האתרי זבל שרק מציפים מילות מפתח ויעלו למעלה אתרים איכותיים אמיתיים.

    אבל... במקומות הראשונים בתחום שלי יש המון אתרי זבל. האם גוגל ישראל הוא פח הזבל של האתרים?

    • SEOweb | 03/09/2012 01:25 RE: איך זה יכול להיות?

      טופי

      אני לא מכיר תחומים שבהם אתרי זבל שולטים בתוצאות החיפוש. אשמח לראות דוגמא על מנת שאוכל להגיב כראוי. אף אחד לא אמר שגוגל מושלם, ובטוח שיקח זמן עד שכל הספאם שאנחנו נחשפים אליו יעלם (לינק ספאם / ווב ספאם), אבל אין בכלל ספק שלפני שנה או שנתיים היה הרבה יותר זבל בין תוצאות החיפוש של גוגל.

      פנדה + פינגווין הטיבו בהחלט עם תוצאות החיפוש של גוגל ושני היצורים החביבים ניקו לא מעט זבל שהפריע לכולנו.

  • הדגשת קישור בתוך הטקסט
    X
    alon | 01/09/2012 15:09

    אם אני מדגיש קישור בתוך הטקסט ע"מ שהגולש ייטיב לראות אותו האם זה נחשב כמשהו בעייתי מבחינת גוגל?

    • SEOweb | 03/09/2012 01:22 RE: הדגשת קישור בתוך הטקסט

      בעייתי?

      אין דבר, או לפחות לא משהו שאנחנו גילינו, שנועד לטובת הגולשים ולמנוע החיפוש יש בעיה איתו. להפך!

      למנועי חיפוש ובעיקר לזה המוביל (גוגל...) יש בעיה עם פעולות שבעלי אתרים מבצעים שלא לטובת הגולשים. פעולות שאף אחד לא היה חושב ליישם אם לא היו מנועי חיפוש... פעולות כאלה עלולות להוביל לפגיעה באתר. מאידך, הדגשת קישור על מנת שיבלוט לעין היא בהכרח פעולה חיובית.

  • ציון רלוונטיות
    X
    freewilly | 01/09/2012 06:40

    יש לי דרך לבדוק מה ציון הרלוונטיות שלי?
    יש לי דרך לבדוק מה ציון הרלוונטיות של המתחרים?
    אם יש כלי חינמי אשמח להכירו...

    • SEOweb | 02/09/2012 17:13 RE: ציון רלוונטיות

      שאלה טובה והתשובה קצרה ושלילית.

      אין גרף המציג את ציון הרלוונטיות של עמוד / אתר מסויים. לא אם האתר שלך ולא אם האתר של מתחרים. למעשה, אף אחד לא באמת יותר לפי אילו מדדים נספר מדד הרלוונטיות, האם בסולם שבין 0-10 או בין 0-100 או בין אפס למיליון... לאף אחד אין התשובה לשאלה הזאת.

      הדבר היחיד שניתן להשוואה הוא ההבדל בין ציון הרלוונטיות של עמוד מסויים, עבור שאילתת חיפוש מסוימת, לבין ציון של עמוד אחר באותה שאילתת חיפוש. איך עושים את זה? פשוט!

      העמוד שמופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל עבור שאילתת חיפוש מסויימת הוא זה שציון הרלוונטיות שלו גבוה יותר ולהפך.

  • מפת אתר
    X
    אנונימית5 | 02/09/2012 10:50

    היא מתעדכנת מעצמה או שאנחנו אמורים לעדכן אותה?
    יש בזה צורך בכלל?

    • SEOweb | 02/09/2012 17:09 RE: מפת אתר

      אנונימית

      את אנונימית והשאלה שלך גם לא רחוקה מאנונימיות... איני יודע כי לא ראיתי את האתר שלך ולא את מפת האתר שלך. בגדול, מפת אתר HTMLית מתעדכנת בכל פעם שמתווסף לאתר עמוד חדש, לפי ההגדרות שניתנו בעת בניית האתר שלך.

      כך גם לגבי מפת אתר XML והכל, שוב, תלוי באופן שבה נבנתה המפה.

      אם תראי את האתר שלך, אני מבטיח לבדוק את מפת האתר ולתת תשובה מדוייקת ונחרצת יותר לשאלתך.

  • מערכת סגורה או ג'ומלה?
    X
    Hanita or | 31/08/2012 12:36

    מה הייתרונות והחסרונות בעצם? אודה מאוד לעזרת המומחים

    • SEOweb | 02/09/2012 14:47 מערכת סגורה או ג'ומלה?

      שאלת שאלה מעולה אבל התשובה עליה ארוכה ומפורטת מאד, ויש צורך להתייחס לפחות ל-3 מערכות בקוד פתוח לפני שמקבלים החלטה האם לבנות אתר מאפס או לעשות שימוש במערכת קוד פתוח כדוגמת: ג'ומלה, וורדפרס, דרופל או מערכת אחרת.

      הייתרונות הכי גדולים של מערכות בקוד פתוח הם 2: עלויות הקמה נמוכות יחסית (ניתן להגיע לאפס עלויות הקמה אם מעט ידע טכני + שימוש בתבניות עיצוב קיימות וחינמיות) + העובדה שישנם כל כך הרבה תוספים ושדרוגים שכל אחד יכול להוריד ולהתשמש בהם לצורך התאמה אישית של המערכות הנ"ל.

      היתרונות של מערכת עצמאית, שנבנת באופן מקצועי עבור לקוח ספציפי טמונים בכך שהמערכת שמאחורי הקלעים (ממשק הניהול) קל מאד להפעלה ומותאם באופן אישי למשתמש. כמו כן, כשבונים לבד לא תלויים בגורם שלישי שקובע את תנאי השימוש במערכת.

      ישנם עוד עשרות ואלי מאות שיקולים לכאן ולכן ואם שואלים אותי מה אני ממליץ לעשות ואיזה אתר לבנות, אני בדרך כלל עונה בשאלה: מהם הצרכים שלך? מהו התקציב שלך? מהם היעדים שהצבת לעצמך? למה ישמש אותך האתר? מי ינהל את האתר? ולאחר שאקבל מענה על השאלות הנ"ל יהיה לי הרבה יותר נח לענות ולהמליץ על בניית אתר עצמאי או אתר בקוד פתוח.

  • מה לעשות?
    X
    גל | 31/08/2012 00:36

    התגלע וויכוח רציני ביני לבין חברת הקידום - הם הוסיפו קטגוריה לתפריט העילי באתר שלדעתי היא סופר מאולצת, הם טוענים שזה יסייע לקידום. אני טועה?

    • SEOweb | 02/09/2012 14:35 RE: מה לעשות?

      היי גל

      מאד לא מקובל שחברת קידום האתרים קובעת עבורך ובניגוד לרצונו של בעל האתר, מה יופיע בתפריט העליון של האתר. אם הסבירו לך את השיקולים שלהם ואתה לא חושב שקטגוריה נוספת או הקטגוריה הספציפית הזאת מתאימה לתפריט, אין שום סיבה להוסיף אותה.

      מה שכן, אם המדובר בקטגוריה (בתפריט למעשה מופיע לינק לעומד כלשהו) או בעמוד שהנושא שלו הנו ערך שאתה מעוניין לקדם, סביר ויכול מאד להיות שהוספתו לתפריט האתר תסייע לקדם את אותו הביטוי.

      בכל מקרה, מאחר ואתה בעל האתר, המילה הראשונה והאחרונה צריכה להיות שלך.

מחבר
תאריך
  • 23/09/2012 17:02
  • 19/09/2012 18:01
  • 18/09/2012 19:43
  • 29/09/2012 10:23
  • 28/09/2012 08:14
  • 10/09/2012 14:46
  • 13/09/2012 05:22
  • 12/09/2012 11:49
  • 15/09/2012 13:50
  • 12/09/2012 01:43
  • 09/09/2012 21:33
  • 06/09/2012 10:26
  • 05/09/2012 10:15
  • 05/09/2012 09:13
  • 05/09/2012 02:45
  • 29/08/2012 09:56
  • 04/09/2012 10:59
  • 03/09/2012 14:57
  • 03/09/2012 06:21
  • 02/09/2012 00:46
  • 01/09/2012 15:09
  • 01/09/2012 06:40
  • 02/09/2012 10:50
  • 31/08/2012 12:36
  • 31/08/2012 00:36
          עבור אל עמוד

חושב להתחיל פרוייקט מסויים? צור איתנו קשר >